AndroidHealthClinic

vraagje over kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bingo

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2002
Berichten
38
Waardering
0
Ben 5 weken geleden begonnen met een kuur van 250mg sustanon en 200 mg deca en 35 mg diana per week dus niet al te zwaar kuur maar ben na 2 weken gestopt met diana wegens koppijn.
Ik moet nog 4 keer zetten mijn vraag is zou ik het goed doen om de dosis te verhogen van deca naar 400 mg per week of zou dat geen nut meer hebben omdat ik al in de 5de week zit

Alvast bedankt voor je antwoord
 
Je zit dus in de helft v/d kuur? Dan zou ik in geval van de deca niet meer verhogen..
Wat je kan doen is test prop 100mg/d of winstrol 50mg/D voor de overige weken.
 
Dus de deca niet maar de sustanon zou die wel kunnen
 
Als je er een kuur van 12 weken van maakt wel. Dan kan je 500mg/week sust voor de volgende 6-7 weken doen.
Maar in principe zijn het beiden steroiden met een lange ester, deca hier de langste en heeft dus meer tijd nodig om af te geven.
Vandaar de verwijzing naar propionaat en stanozolol omdat je dan dagelijks of om de dag werkt.
Een stack voor de overige 6-7 weken zou dan kunnen zijn [500mg sus + 200-300mg deca/wk] + 50 mg winstrol/EOD
En de nakuur 2 weken later: 2 weken 150-100mg clomid of 50-40mg nolva per dag en 2 weken 75-50mg clomid of 25-20mg nolva per dag.
 
dus je zegt 50 mg winstrol om de dag hoe zit het met stromba tabletten kan je die ook om de dag nemen of moet je die iedere dag nemen en in welke hoeveelheden
 
Tabletten neem je elke dag 2 x daags bijv. 25mg dus 50 mg /dag.
 
Back
Naar boven