Fitness Seller

vraagje over men kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bart

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2002
Berichten
43
Waardering
0
hallo,

Ik ben nu men 2e week bezig met men kuur:
wk1,2 : 600 mg deca
wk3-8 : 400 mg deca
wk 1-8 : 250 mg sustanon

Ik zou er graag winstrol bijnemen maar kheb op een board eens gelezen dat je winstrol het best niet te lang gebruikt +- 4weken
Is het dan het beste om het de laatste 4weken tenemen of de eerste om niet teveel van men eerste weken te verliezen?(Om direct goede resultaten te hebben vanaf men eerst weken dus)

En is het het best om de sustanon op te drijven of is dat voldoende?Begin al lichtjes uitslag te krijgen maar valt mee.

Groetjes en alvast bedankt
 
Ik zou de sustenon naar 500 mg per week doen. en als je toch 17 aa steroiden wil gebruiken zou ik zelf gewoon de eerst 5 of 6 weken dianabol gebruiken.
 
Neem nu 500mg deca en 500mg sustanon,dianabol neem ik liever niet om men lever wat te sparen maar ga de laatste 4 weken winstrol er bij nemen.
Ipv deca en sustanon wat zou jij dan genomen hebben?

Groetjes en alvast bedankt!!
 
Winstrol is ook slecht voor je lever is namelijk ook een 17 aa steroid.

Ik zou i.p.v. sustanon test enat.

En of ik zou deca nemen of EQ

Graag gedaan en succes
 
Winstrol is iets minder hepatoxisch dan de meeste andere 17aa middelen. Je zou het dus wel iets langer kunnen gebruiken (6-8 weken max.). Waarom wil je Winstrol gebruiken? In je eerste mail zeg je om sneller resultaat te hebben, maar winstrol is niet echt een grote massabouwer als Dbol bijv. Wel wat meer kracht.
Je kan winstrol ook gebruiken om een iets 'hardere' look te krijgen, de laatste weken gebruiken zoals je nu doet is dan een goede keuze. Heb je http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm al goed bekeken?

Hoe zit het met je nakuur?
 
Wel bij men vorige kuur heb ik alleen deca en winstrol genomen en van die winstrol kreeg ik vanaf de eerste week al honger als een paard,daarom wou ik het nu ook de eerste weken nemen omdat de deca toch pas na 2weken zen volle werking heeft en om zo vanaf men eerste week al goed resultaat te hebben.

Wel over het stoppen met men kuur wou ik julie nog een vraagje stellen omdat ik niet goed weet wat nu het beste is nolvadex of chlomid?Heb al gelezen dat je van nolvadex het minst nadelen hebt maar wou het toch nog eens vragen.
Ik zou 5dagen na men laatste spuit beginnen met om de 5dagen pregnyl te nemen (3000/3000/1500/1500ui) en dan beginnen met de nolvadex of chlomid.

Alvast bedankt voor de reacties en nuttige informatie
 
Back
Naar boven