XXL Nutrition

Vraagje over mijn eetschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Alexander88

Novice
Lid geworden
10 feb 2015
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
70kg
Hallo allemaal,

Train nu een jaartje semi-serieus maar wil het nu wat serieuzer gaan aanpakken.

Weeg 70kg en 180 lang en ben 24 jaar. Ik volg op dit moment een eetschema die ik zelf heb gemaakt. Ik heb mijn energiebehoefte berekend en daar geprobeerd iets boven te zitten. Mijn energiebehoefte is 2700kcal en mijn eetschema die hieronder staat heb ik met behulp van de caloriechecker van het voedingscentrum berekend op 3200kcal. Ik ben een student die nog thuis woont en grotendeels afhankelijk is van de boodschappen die worden gedaan. Ik kom moeilijk aan maar hoop dat ik met dit schema wel aan ga komen.(wat denken jullie?) Mijn vraag is of dit schema niet te eenzijdig is met te weinig variatie? Krijg ik genoeg eiwitten binnen? Watk kan ik eventueel aanpassen aan mijn eetlijst denken jullie met de benodigheden die ik heb, is misschien een eiwitshake handig? Hieronder vinden jullie mijn eetschema.

8:00 2 bruine boterhammen pindakaas
200ml halfvollemelk

10:00 3 bruine boterhammen pindakaas
200ml halfvollemelk

12:00 2 bruine boterhammen kipfilet
2 bruine boterhammen gekookte ei
400ml halfvollemelk

14:00 2 bruine boterhammen pindakaas
appel
200ml halfvollemelk

16:00 2 bruine boterhammen pindakaas
100ml halfvollemelk

18:00 Avondeten (Wat groente aardappelen en vlees)

21:00 500g magere kwark


Alvast bedankt voor de reacties!
 
1) heb je je onderhoud berekend?;
2) heb je vervolgens bepaald hoeveel Kcal je per dag inneemt (afhankelijk van of je gaat bulken of cutten, ik mag in jouw geval hopen bulken)
3) heb je inzicht in de macroverhoudingen en je schema daarop aangepast?
4) Waarom zo eenzijdig? Zoveel pindakaas en melk ???
5) waar zijn je groenten?
6) waar is je fruit?