Fitness Seller

vraagje over mijn vechtsport en AAS

Bezoekers in dit topic

kyokushin

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 apr 2009
Berichten
11
Waardering
0
Hallo.. Ik ben Gino 21 jaar en zit met een aantal vragen.


Ik train nu 2 1/2 jaar grappling/MMA en merk dat ik kracht en massa mis tegenover mijn tegenstanders van rond de 90-100 kg.
zelf weeg ik 75kg met een vetpercentage van 8-9 % en ben al 3 jaar bezig met zwaarder worden.
noem een supplement en ik heb het gebruikt.
ook ben ik 2 keer bij de voedingsadviseur geweest en eet nu al een tijd lang strikt 6-7 maaltijden per dag. maar volgens mij ben ik gewoon een ectomorph.

Ik doe vanaf mijn 6e aan kickboksen/karate
vanaf mijn 16e aan fitness
en sinds 2 1/2 jaar aan Grappling/MMA

BP: 120kg
squat: 140kg

Trainingsschema:
maandag: kickboksen 1uur-grappling 1 1/2uur
dinsdag: fitness 1 1/2 uur
woensdag: MMA 1 1/2 uur
donderdag: Grappling 1 1/2 uur
vrijdag: kickboksen 1 1/2
zaterdag: Fitness 1 1/2 uur
zondag: Grappling of rust

Mijn vraag aan jullie is welke AAS ik moet nemen om geen conditie te verliezen.
+- 5-10kg droog aan te komen en veel kracht te winnen?

zelf zat ik te denken aan Test, winstrol of HGH

graag serieuze reacties want ik ben niet voor niks al een kwartier aan het typen.

Osu!
 
de AAS ''eat much'' lijkt me een goede keuze.
 
Post je voeding eens van vandaag ?
 
Niet aankomen is bullshit. AAS gebruiken voor meer eetlust en kracht en daardoor aankomen is mogelijk maar niet ideaal.

Als jij 5 pizza's en 3 whey shakes over de dag verdeeld en dat 3 weken volhoudt naast je huidige sportpatroon ben jij 3 kg zwaarder. Daar durf ik 100 euro om te verwedden.

Ik zou denken aan winny in verband met je sport.
 
Zou winstrol juist niet gebruiken ivm pijnlijke gewrichten.
Denk eerder aan Test/Bold?
 
Winny is niet zacht op de gewrichten. Is dat wel een goed idee bij mma?

120kg bench voor een zogenaamde ecto van 75kg is niet slecht hoor. Heb zelf nog maar weinig ectos gezien die dat kunnen. Wel veel gezien op fora dat wel.

Veel meer eten. Je worstelt met kerels die 25kg meer wegen dan jij... Zelfs met AAS is 25kg winst een heuse uitdaging. Misschien na een paar jaar kuren. Ik zei winst dus netto aan over houden en niet 25kg vocht ophouden tot een weekje na je laatste inject.
 
ben blij dat er nu al veel reacties komen.

120 bench is 1 rm zonder hulp

mijn voedingsschema is gecertificeerd en veranderd elke maand.
maar voor deze maand is het
(spatie tussen elke maaltijd):

500gr kwark met noten
100 gr rauwkost
adh vitamine/mineralen

2 krentenbollen
200gr fruit

3 pannekoeken

maaltijdsalade

3 pannekoeken

250 gram kwark

avondeten 150 gram vlees of vis
200 gram groenten
200 gram aardappelen,rijst,pasta

maaltijdsalade met tonijn

protiene shake met geitenmelk
 
Meer carbs man,
Geen hgh.
Low dose test met ana.

kyokushin ook 15 jaar gedaan:D
 
Wat mack10 zegt, is nogal erg mager zo.

Neem tevens typles als dat 'n kwartier in beslag nam om te typen hehe.
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: Hope
Hallo.. Ik ben Gino 21 jaar en zit met een aantal vragen.


Ik train nu 2 1/2 jaar grappling/MMA en merk dat ik kracht en massa mis tegenover mijn tegenstanders van rond de 90-100 kg.
zelf weeg ik 75kg met een vetpercentage van 8-9 % en ben al 3 jaar bezig met zwaarder worden.
noem een supplement en ik heb het gebruikt.
ook ben ik 2 keer bij de voedingsadviseur geweest en eet nu al een tijd lang strikt 6-7 maaltijden per dag. maar volgens mij ben ik gewoon een ectomorph.

Ik doe vanaf mijn 6e aan kickboksen/karate
vanaf mijn 16e aan fitness
en sinds 2 1/2 jaar aan Grappling/MMA

BP: 120kg
squat: 140kg

Trainingsschema:
maandag: kickboksen 1uur-grappling 1 1/2uur
dinsdag: fitness 1 1/2 uur
woensdag: MMA 1 1/2 uur
donderdag: Grappling 1 1/2 uur
vrijdag: kickboksen 1 1/2
zaterdag: Fitness 1 1/2 uur
zondag: Grappling of rust

Mijn vraag aan jullie is welke AAS ik moet nemen om geen conditie te verliezen.
+- 5-10kg droog aan te komen en veel kracht te winnen?

zelf zat ik te denken aan Test, winstrol of HGH

graag serieuze reacties want ik ben niet voor niks al een kwartier aan het typen.

Osu!
je voeding is niet optimaal,meer proteine toevoegen
2xper dag pannekoeken gaat je geen extra spieren geven man.
low dose test en bold is geschikt voor jou,anavar kan ook
alleen zal je niet met 1 kuur die 10kg droge massa winnen
goede voeding gaat je al een eind op weg helpen
 
Eten en geduld gaat je die massa geven, zou niet naar AAS grijpen om er snelle kilos aan vast te plakken.
 
Test only, of test + bold zou mijn voorkeur zijn.

Als je kuurt met bold niet hoog doseren, het aerobe effect is ook met kleine hoeveelheden al merkbaar.
Grotere hoeveelheden zullen juist tegen werken door bloedverdikking wat eventueel kan optreden.
 
Test only, of test + bold zou mijn voorkeur zijn.

Als je kuurt met bold niet hoog doseren, het aerobe effect is ook met kleine hoeveelheden al merkbaar.
Grotere hoeveelheden zullen juist tegen werken door bloedverdikking wat eventueel kan optreden.
Hoe hoog dan? 400mg pw?
 
Er worden hier foute interpretaties gemaakt, met een druk MMA&thaibox schema ga je echt niet snel 90 wegen, je bent bezig met veel cardio & gewichtsklasse etc...dus call niet te snel ecto want er zijn er hier niet veel die zomaar 120kg benche en zeker niet die 75 wegen.

Dus on topic bij gevechtsporten zoals thaibox en MMA raden ze veel orals aan zoals anavar of halotestin, eerste zeer milde AS waar je perfect conditie mee kan behouden, goed in kracht vooruitgaat en toch paar kilo's kan aankomen met juiste voeding, halotestin is dan weer zeer levertoxisch heel weinig vordering in spiermassa maar wel sterke krachttoename en agressiviteit. Winstrol is dan weer slechter voor gewrichten dus zeker geen aanrader bij MMA. Als je meteen wil prikken denkik het gewoon bij Test of Sustanon te houden misschien Bold maar dan zit je meteen aan hogere dosis en langere kuur voor gewenst effect! Misschien een combi van Anavar+Test (zoals al vermeld werd).

Succes!
 
Tip van de dag.

Vervang je gewone pannenkoek door de uber BB pannenkoek van havermout 2 hele eieren 5 ei-witten en wat huttenkaas, heb je echt een uber bulk pannenkoek met alles erin.m oja moet wel melk bij :D
 
ben blij dat er nu al veel reacties komen.

120 bench is 1 rm zonder hulp

mijn voedingsschema is gecertificeerd en veranderd elke maand.
maar voor deze maand is het
(spatie tussen elke maaltijd):

500gr kwark met noten
100 gr rauwkost
adh vitamine/mineralen

2 krentenbollen
200gr fruit

3 pannekoeken

maaltijdsalade

3 pannekoeken

250 gram kwark

avondeten 150 gram vlees of vis
200 gram groenten
200 gram aardappelen,rijst,pasta

maaltijdsalade met tonijn

protiene shake met geitenmelk

GECERTIFICEERD ??? door wat of wie ? een loodgieter ?
 
GECERTIFICEERD ??? door wat of wie ? een loodgieter ?

Ik denk door hem

super-retard.jpg
 
Wat dacht je van gewoon NIET ?

Beetje lame om AS te gebruiken om te cheaten in een sport als je het mij vraagt.

edit*
oh wacht, je doet GEEN wedstrijden ? Of wel ?
 
Wat dacht je van gewoon NIET ?

Beetje lame om AS te gebruiken om te cheaten in een sport als je het mij vraagt.

edit*
oh wacht, je doet GEEN wedstrijden ? Of wel ?


Gast, wat doe jij in het AAS forum? Meteen dat vingertjewijzen kun je beter elders doen. Hij geeft aan dat ie heel veel moeite heeft met aankomen (en trouwens spart met gasten die 25kg meer wegen dan hij - wie is er dan aan het cheaten?!) en dus AAS overweegt. Lijkt me dat je dan on topic blijft, niet dan?

On topic: Met al die cardio en die specs die TS geeft (140kg squat en 120kg bench is echt vet netjes als je 75kg weegt) denk ik dat de man een metabolisme heeft van een ****ing hoogoven. Inderdaad zou ik ook meer proteine toevoegen (er bovenop, niet in plaats van). Gooi er sowieso een whey shake in de ochtend bij, moet makkelijk te doen zijn. Wat AAS betreft deel ik de mening van Alex. Anavar of halotestin voor orals (niet Winny - ik kon zelf mn bed niet meer uitkomen met die shit).
 
Ten eerste, sterke stats voor je gewicht, netjes! wat al aangegeven is inderdaad: verhoog je proteine inname! Die zogenaamde ''voedingsdeskundige''zou ik niet meer naar toe gaan, en dat geld in extra vlees/vis/kip/kwark stoppen.

Ten tweede, als je als vechtsporten wilt kuren let dan niet op de dosisen die BBers hier gebruiken. 12 weken: 250mg Test-E + 300mg Bold per week. Samen met een goed Bulk voedingsschema gaan je zeker wat extra kilos opleveren en zullen niet veel schade teweeg brengen aan je conditie (hou wel je in de gaten dat je niet vocht ga vast houden). wel opletten met Bold kan je heel lang na gebruik nog steeds positief pissen, maar als je alleen in NL vecht zal dat geen probleem zijn.

good luck
 
Back
Naar boven