MuscleMeat

vraagje over RAGE?

the_ur

Contest Winner '03
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Waardering
46
Ben er over aan het denken om RAGE te bestellen. kan ik dit vergelijken met X cellerator van M double You??
hiervan nam ik de eerste vijf dagen 200 gr (wat toch ook overeenkomt met een extra 720 kcal.) en de dagen erna 100 gr.
kan iemand me er wat meer over vertellen alvast bedankt....

een maat van mij heeft da es gekocht zo'n twee jaar geleden en het heeft hem niks geholpen, en tis ook nie goekoop geloof ik

rage kun je heel goedkoop bestellen hier op het board.....op niet trainings dagen moet je er ongeveer 50gr van nemen op wel trainings dagen lig je op bijna 100gram direct na de training.......

rage is een goed creatine transport systeem en verglijkbare producten zijn veeel duurder...ik denk dat als je geen resultaten boekt met rage je dat aan jezelf te danken hebt.

Ik ben r erg over te spreken. 4 kg mee gepakt in 9 weken. Nu is het inmiddels 4 weken na die creatine kuur en die 4 kilo's zitten nog steeds aan mijn frame :)

Zou r wel een ander creatine product bij pakken, vind die RAGE wel duur om elke dag te gebruiken. Dussuh, op trainingsdagen RAGE en niet trainingsdagen andere crea. Heb die RAGE ook hier besteld, 3 kg voor 55 of 60 euro of zo. Volgende keer pak ik weer RAGE!

Originally posted by munk
een maat van mij heeft da es gekocht zo'n twee jaar geleden en het heeft hem niks geholpen, en tis ook nie goekoop geloof ik

Waar heb je het nu over? De rage of de X cellerator?

Terug
Naar boven