MuscleMeat

vraagje over spierverlies (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ForestElder

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 mrt 2004
Berichten
442
Waardering
3
Als je steeds sterker wordt in de cut of gewoon dezelfde kracht niveau houdt betekend dit dat je spierverlies minimaal is?
 
Als je steeds sterker wordt in de cut of gewoon dezelfde kracht niveau houdt betekend dit dat je spierverlies minimaal is?

welk spierverlies ??? als je gaat cutten is het niet de bedoeling dat je vet vrije spiermassa gaat verminderen e
en dit kan je alleen verhinderen door een goed voedingsschema te volgen, eiwitiname hoog genoeg houden
 
Je leest de zin verkeerd.
Hij bedoelt of je aan de hand van je kracht kunt merken of je wel of geen spieren aan het verliezen bent in een cut...
Als je kracht aan het verliezen bent, betekent het inderdaad dat je ook spiermassa aan het verbranden bent.. het is de bedoeling dat je kracht zeker hetzelfde blijft als voorheen. dan zit je goed.

It's all about nutrition bro
 
Je leest de zin verkeerd.
Hij bedoelt of je aan de hand van je kracht kunt merken of je wel of geen spieren aan het verliezen bent in een cut...
Als je kracht aan het verliezen bent, betekent het inderdaad dat je ook spiermassa aan het verbranden bent.. het is de bedoeling dat je kracht zeker hetzelfde blijft als voorheen. dan zit je goed.

It's all about nutrition bro

Onzin
 
Je verliest ALTIJD spier in een cut (misschien hooguit niet als je er nog bij kuurt). Ik denk dat kracht wel een redelijke marker is, maar je weet maar nooit hoe veranderd voedingsschema invloed heeft op je hormonen en lichaamsprocessen. Dus er zal dan wel een correlatie zijn, maar dat zegt niks over de oorzaak.
 
Inderdaad onzin. Tijdens het cutten verlies je gewoon kracht, dat is een feit
 
momenteel verlies ik niet echt kracht, wordt juist beetje sterker. ik eet gewoon rond de 3000 kcal tijdens mijn cut en het tekort maak ik met extra cardio. ik ga dus niet minder eten. lijkt me logisch als je minder eet dat je dan ook minder sterk wordt.
 
dan eet je meer op onderhoud;)
 
Back
Naar boven