Fitness Seller

Vraagje over sustanon 250

Bezoekers in dit topic

yarrit

Novice
Lid geworden
31 mrt 2013
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
85kg
Hallo lieve mensen van dutchbodybuilding :)
Ik ben op het moment goed aan het kuren met anavar eerste kuurtje ooit maar vandaag heb ik iets gekregen van een vriend en ik weet niet wat ik zou moeten doen. Ik heb veel opgezocht over sustanon 250 ik vind veel te veel verschillende reactie's enzo ik kan er gewoon niet meer aan uit.

wat ik graag zou willen weten: hoelang zo'n kuur duurt, hoeveel keer je moet injecten in de week ( sommige zeggen 2x sommige 1x) , ook of het een goede mix zou zijn met anavar, en wat sust eigenlijk doet want dat vind ik helemaal nergens.

Grtz Yarrit
 
Je kan nergens vinden wat sustanon is en wat het doet?

:trollface:
 
Te lui of te dom.

OT: Geef maar terug aan je vriend, lijkt me beter.

te lui of te dom? hahaha grapjas ik heb veel opgezocht en vond altijd iets anders dus hou u comentaar maar voor u eigen klein kind dat je bent
 
te lui of te dom? hahaha grapjas ik heb veel opgezocht en vond altijd iets anders dus hou u comentaar maar voor u eigen klein kind dat je bent

Als je capabel was sustanon 250 in te typen in Google
Vervolgens de eerste link aan had kunnen klikken
En daarna dat stuk tekst had gelezen had je dit topic niet hoeven maken.

http://wiki.dutchbodybuilding.com/Sustanon_250

Alle antwoorden staan er in.
 
Hallo lieve mensen van dutchbodybuilding :)
Ik ben op het moment goed aan het kuren met anavar eerste kuurtje ooit

Grtz Yarrit

Als je met anavar alleen kuurt kuur je niet goed.

te lui of te dom? hahaha grapjas ik heb veel opgezocht en vond altijd iets anders dus hou u comentaar maar voor u eigen klein kind dat je bent

En houde gij u grote mond maar voor u eigen. Als ge gewoon de wiki leest zoals ze hier aangeven dan vinde direct wat ge moet weten...
 
te lui of te dom? hahaha grapjas ik heb veel opgezocht en vond altijd iets anders dus hou u comentaar maar voor u eigen klein kind dat je bent

Hierbij bevestig je het vermoeden dat je te dom bent dus geef die gear nou maar terug aan je maatje, dat is gewoon beter voor je.
 
Hierbij bevestig je het vermoeden dat je te dom bent dus geef die gear nou maar terug aan je maatje, dat is gewoon beter voor je.

Zal niet veel uitmaken denk ik. Aangezien ze maatje ook wel had kunnen vertellen wat het sust 250 is.
Dus die weet dat zelf waarschijnlijk ook niet.
 
:o Het regent wel van die "roidrage / IQ <90 topics" weer de laatste tijd...
 
:o Het regent wel van die "roidrage / IQ <90 topics" weer de laatste tijd...

En het regent ook var en winny only cycles.
Ik denk, het is maar een vermoeden hoor, dat de zomer er aankomt...
 
Back
Naar boven