XXL Nutrition

Vraagje over syringes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

aspirientje

Novice
Lid geworden
18 mrt 2015
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
87kg
Vetpercentage
13%
Ik heb altijd mijn syringes op het moment van injecteren voorbereid, nu is mijn vraag: kan ik ze ook een dag van te voren vullen, dat zou stukken beter uitkomen ivm komende afspraken vanuit werk.

Alvast bedankt!
 
Ik injecteer EoD/ED dus elke zondag vul ik de spuiten die ik die week ga gebruiken en nog nooit problemen gehad. Bespaart me ook weer optreknaalden en ik kom vaak laat thuis dan heb ik geen zin om nog een keer een spuit te vullen
 
Stelletje luie kuurapen
 
BA en BB lossen wel plastics op en die oplosmiddelen zitten in je AAS. Of dit erg is geen idee maar dit is het argument altijd het niet te doen.
 
Maar het lost dus plastic op, maar je kan het wel in je spier injecteren.. Is het oplossen van plastic niet alleen bij hoge dosissen BA en BB?
 
Dit is dan mijn uiteindelijke laatste kuur voordat ik alleen nog clean ga.
200mg Tren, 250mg deca en testo twee keer per week zetten voor 10 weken.
Een soort van momentum voor de laatste keer ;)

---------- Toegevoegd om 12:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

Stelletje luie kuurapen

Ik train nu al 7 jaar dus dat valt wel mee hoor :)
 
Ik heb er vaker hier horen zeggen dat het hun laatste kuurtje zou zijn :D
 
Ik heb er vaker hier horen zeggen dat het hun laatste kuurtje zou zijn :D

Moet je eens aan mijn vriendin vragen en ik heb het nog niet vaak gedaan haha.
 
BA en BB lossen wel plastics op en die oplosmiddelen zitten in je AAS. Of dit erg is geen idee maar dit is het argument altijd het niet te doen.

Bevorderlijk is 't in ieder geval niet. Niet voor niks dat door letterlijk iedereen wordt afgeraden om je spuiten zover van te voren klaar te maken. Gewoon dom en lui.
 
Back
Naar boven