Fitness Seller

Vraagje over trt frequent pinnen met insulinenaalden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jij denkt dat je je op dat 6 na je injectie kiplekker voelt en op dag 7 vanaf 00.00 uur stort je wereld in elkaar?

Zo werkt het niet.

is dat precies wat ik zei of formuleer jij het nu zo om je punt te maken?
De esthers van sustanon zoals voorgeschreven in Nederland 1 x per 3 weken en in praktijk 1 x in 2 weken zorgen wel degelijk voor spikes en dips. En nee het is niet zo dat je je op dag 6 kiplekker voet en op 7 stort je wereld in, zoals jij net zei.

maar je merkt wel degelijk de daling in stabiele bloedwaarden.

mijn doc ondertussen gesproken en die zegt dat de 2 weken een achterhaald advies is maar de apotheek dit nog steeds hanteerd. Hij raad eod of ed aan
Zie hieronder de bloedspiegel met injects per 2 weken of dagelijks.
 

Bijlagen

  • E3759DED-E74D-4CEC-A13B-F8E4F1718AA6.png
    E3759DED-E74D-4CEC-A13B-F8E4F1718AA6.png
    207,6 KB · Weergaven: 143
  • 9BD798F2-5C90-4F40-87CE-1F523E33CF66.png
    9BD798F2-5C90-4F40-87CE-1F523E33CF66.png
    204,7 KB · Weergaven: 150
Sustanon überhaupt is achterhaald: het wordt niet meer geadviseerd in de meest recente richtlijnen van de Endocrine Society ter behandeling van testosterondeficiëntie.

Gel of Nebido (testosteronundecanoaat) lijkt me beter.
 
Sustanon überhaupt is achterhaald: het wordt niet meer geadviseerd in de meest recente richtlijnen van de Endocrine Society ter behandeling van testosterondeficiëntie.

Gel of Nebido (testosteronundecanoaat) lijkt me beter

enig idee waarom ze in het gros van de wereld cyp of enanthaat hanteren en hier en UK niet?
 
enig idee waarom ze in het gros van de wereld cyp of enanthaat hanteren en hier en UK niet?
Testosteronenanthaat en -cypionaat zijn niet goedgekeurd in Nederland. Waarom dát zo is durf ik niet zo te zeggen. Mogelijk dat de farmaceutische bedrijven daar destijds nooit goedkeuring voor hebben aangevraagd in NL. Vroeger was dat ook anders geregeld dan nu.
 
Als je gewoon de testosteron cypionaat of enanthaat 0,5 ml per week zet met een insuline naaldje in je schouder. is dat niet veel praktischer?
 
Back
Naar boven