Fitness Seller

vraagje over vet

Bezoekers in dit topic

silverpoint

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 mei 2008
Berichten
4
Waardering
0
hallo

Ik heb gehoord dat hoe langer vet op een bepaalde plaats aanwezig is, hoe moeilijker het is om het te verbranden. Is dat echt zo?

mvg
 
Ja. Oud(er) vet gaat moeilijker weg.
 
tja..ik heb dat zelf ook ondervonden...helaas( ben nog steeds bezig om dat weg te krijgen)
 
gewoon op onderhoud eten en cardio erbij:) als ik dat doe ben ik in paar weken tijd 5 % lager in me vet of zo
 
dan eet je niet op onderhoud als je daalt in Vet %.....
 
Hoezo niet? Het verschil maak je met cardio.

als je gaat cardio'en gaat je onderhoud omhoog

anders moet je het een ander woord geven, want onderhoud en vervolgens toch veranderen klopt gewoon niet. Zeg dan basaal verbruik ofzo
 
ok dan... en is bij cardiotraining lopen of fietsen het meest efficiënt
om vet te verbranden...of allebei?
tis gewoon om aan de onderbuik wat vet te verliezen om dat juist daar weinig spieren zichtbaar zijn, kben dus licht gespierd voor alle duidelijkheid:D

mvg
 
Ik zou gaan lopen.
 
hallo

Ik heb gehoord dat hoe langer vet op een bepaalde plaats aanwezig is, hoe moeilijker het is om het te verbranden. Is dat echt zo?

mvg

Nou daar kan ik helemaal in komen!!!!
Ik wil dit jaar ook is mijn buikspieren zien, vroeger ben ik ook redelijk fors geweest. Nu ben ik niet dik meer maar dat laatste randje is echt moeilijk!!

Heb een voedingsschema laten maken door een goede voedingexpert, mijn cardio naar 6x in de week 45min na mijn KT of voor mijn ontbijt opgevoerd en nog gaat het moeilijk, maar ik zet gewoon door ik heb een doel voor ogen en als dat doel 2 maanden langer duurd jammer dan!!!

Gr en succes
 
Mijn zwembandjes, zadeltassen en ik proberen langzaam afscheid van elkaar te nemen. Het valt ons zwaar.
 
Nou daar kan ik helemaal in komen!!!!
Ik wil dit jaar ook is mijn buikspieren zien, vroeger ben ik ook redelijk fors geweest. Nu ben ik niet dik meer maar dat laatste randje is echt moeilijk!!

Heb een voedingsschema laten maken door een goede voedingexpert, mijn cardio naar 6x in de week 45min na mijn KT of voor mijn ontbijt opgevoerd en nog gaat het moeilijk, maar ik zet gewoon door ik heb een doel voor ogen en als dat doel 2 maanden langer duurd jammer dan!!!

Gr en succes

probeer wel je eigen touch eraan te geven om er maximaal resultaat uit te halen. er bestaan geen custom made voedingsschemas
 
Heb een voedingsschema laten maken door een goede voedingexpert, mijn cardio naar 6x in de week 45min na mijn KT of voor mijn ontbijt opgevoerd en nog gaat het moeilijk, maar ik zet gewoon door ik heb een doel voor ogen en als dat doel 2 maanden langer duurd jammer dan!!!

Gr en succes

Post je voedingsschemaeens. Want als je ziet wat voor voedingschema's soms worden opgesteld door deze zogenaamde 'voedingcoïtusperts' dan val je sT achterover..
 
Post je voedingsschemaeens. Want als je ziet wat voor voedingschema's soms worden opgesteld door deze zogenaamde 'voedingcoïtusperts' dan val je sT achterover..

doet me denken aan dat topic van die ouders van die gast die een "expert" gemailed hadden...wat een lol
 
doet me denken aan dat topic van die ouders van die gast die een "expert" gemailed hadden...wat een lol

Ja precies, nog zo'n geval met een 'expert', laat me niet lachen!
 
Post je voedingsschemaeens. Want als je ziet wat voor voedingschema's soms worden opgesteld door deze zogenaamde 'voedingcoïtusperts' dan val je sT achterover..

7 uur
60 gr Nectar, 30 gr Havermout1 appel.
1x multivit NOW
2x Omega 3

10 uur
250gr kipfilet/kalkoenfilet/rosbief/paardenrookvlees of 10 ei-eiwitten of 300gr Vis

1 uur
250 gr biefstuk /kip/kalkoen filet /tartaar/10 ei-eiwitten of 300gr vis
200 gr groente
2 schijfjes ananas
2x Omega 3


4 uur
60 gr Nectar, 30 gr Havermout,1 appel

7 uur
250 gr biefstuk/ kip/kalkoen filet /tartaar/10 ei-eiwitten of 300gr vis
200 gr groente
1x multivit NOW
2x Omega 3


21:30 uur
250 gr Kip/vlees/10 ei-eiwitten of 300gr vis


10 uur
60 gr Essence

Dit doe ik 4 dagen en dan 1 dag hoog in koolhydraten ongeveer 400gr wel schoon hoor dus meer havermout en zilvervlies rijst toevoegen bij elke maaltijd. en dan weer 4 laag 1 hoog enz....
 
ouder vet blijft langer zitten
 
Vroeger toen ik een jaar of 14/15/16 was was ik veel forser en woog toen ook meer. Ik heb nu momenteel een slank postuur maar rond mijn buik heb ik nog best wat vet zitten.. over de rest van me lichaam vrijwel niet....
 
dit bedoel ik dus bij mij (heel dun, maar last van love handels) :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik ga mijn pic niet posten (kan je wel in mn log zien) maar heb dat ook rond de navelstreek
 
Back
Naar boven