Fitness Seller

Vraagje over vloeibare hgh (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

demper

Novice
Lid geworden
13 okt 2022
Berichten
14
Waardering
2
Lengte
1m58
Massa
64kg
Vetpercentage
12%
Hey allemaal.
Ik zou graag hgh kopen.
Normaal wou ik de poeder variant maar die is er niet meer.
Nu is er wel de vloeibare variant die je gelijk kan gebruiken zonder preparaties.
Maar nu is mn vraag of deze veilig is om te bestellen aangezien ik dacht dat dit steeds gekoeld moet blijven of het zijn kwaliteit verliest.
Wat denken jullie hiervan ?
Kan het ongekoeld bv 3 tot 5 dagen bewaard worden tijdens verzending ?
Alvast bedankt 💪🏻
And stay strong 🦍
 
Normaal wou ik de poeder variant maar die is er niet meer.
Ken het merk verder niet maar zie nog gewoon staan op diverse websites.
 
Eenmaal gemixt kan het niet lang buiten de koelkast.
 
Hey allemaal.
Ik zou graag hgh kopen.
Normaal wou ik de poeder variant maar die is er niet meer.
Nu is er wel de vloeibare variant die je gelijk kan gebruiken zonder preparaties.
Maar nu is mn vraag of deze veilig is om te bestellen aangezien ik dacht dat dit steeds gekoeld moet blijven of het zijn kwaliteit verliest.
Wat denken jullie hiervan ?
Kan het ongekoeld bv 3 tot 5 dagen bewaard worden tijdens verzending ?
Alvast bedankt 💪🏻
And stay strong 🦍
Ja
 
Welke HGH komt al gemixt? Geno en Nordi enzo komen dan wel in een pen maar wel met water en poeder afzonderlijk toch?
 
Welke HGH komt al gemixt? Geno en Nordi enzo komen dan wel in een pen maar wel met water en poeder afzonderlijk toch?
1669666077029.png
 
Bewaar ongebruikte Norditropin NordiFlex pennen in de koelkast (2°C – 8°C) in de buitenverpakking, ter bescherming tegen licht. Niet in de vriezer bewaren, noch blootstellen aan warmte. Niet in de buurt van koelelementen bewaren.

Tijdens gebruik van Norditropin NordiFlex 15 mg/1,5 ml mag u hetzij:
• de pen bewaren gedurende maximum 4 weken in de koelkast (2°C – 8°C), hetzij
• de pen bewaren gedurende maximum 3 weken bij kamertemperatuur (beneden 25°C).
Gebruik Norditropin NordiFlex pennen niet meer indien ze bevroren zijn geweest of aan zeer hoge temperaturen blootgesteld zijn geweest.
Gebruik Norditropin NordiFlex pennen niet indien de groeihormoonoplossing troebel of verkleurd is.
 
Bewaar ongebruikte Norditropin NordiFlex pennen in de koelkast (2°C – 8°C) in de buitenverpakking, ter bescherming tegen licht. Niet in de vriezer bewaren, noch blootstellen aan warmte. Niet in de buurt van koelelementen bewaren.

Tijdens gebruik van Norditropin NordiFlex 15 mg/1,5 ml mag u hetzij:
• de pen bewaren gedurende maximum 4 weken in de koelkast (2°C – 8°C), hetzij
• de pen bewaren gedurende maximum 3 weken bij kamertemperatuur (beneden 25°C).
Gebruik Norditropin NordiFlex pennen niet meer indien ze bevroren zijn geweest of aan zeer hoge temperaturen blootgesteld zijn geweest.
Gebruik Norditropin NordiFlex pennen niet indien de groeihormoonoplossing troebel of verkleurd is.
Ging er meer om dat pre mixed wel bestaat en wel even buiten de koelkast kan. Daarvoor is het verzonnen of gemaakt.
 
Back
Naar boven