MuscleMeat

Vraagje over Whey

Bezoekers in dit topic

HelemaalWortel

Cool Novice
Elite Member
Lid geworden
1 apr 2016
Berichten
232
Waardering
129
Lengte
1m89
Massa
93kg
Vetpercentage
21%
Beste mensen,

Ik ben van plan elke ochtend een smoothie te drinken met whey, spinazie en ijsblokjes.
Hierbij vroeg ik mij af of de whey wel meerdere dagen goed blijft, -als het in de ijskast vertoeft voor 5-6~ dagen. Ik wil namelijk eens per week blenden en niet elke dav

Bijvoorbaat dank, hoop dat het geen stomme vraag is

Wortel
 
Ik zou het niet doen, ik zou gewoon iedere dag opnieuw maken
 
Thx voor de replys
Ik zal het advies opvolgen, al zie ik er niet naar uit elke keer de moeite te doen zeker ivm schoonmaken maar goed.
Mag ik hieruit trouwens begrijpen
whey bederfelijk is??
 
Als je gehakte diepvries spinazie gebruikt zijn je het elke dag gewoon zonder blender kunnen maken.
 
Meteen na gebruik gewoon met heet water een keer uitspoelen en daarna vol zetten met heet water en dan na een tijdje schoonmaken, is niet zon hele moeite
 
Meteen na gebruik gewoon met heet water een keer uitspoelen en daarna vol zetten met heet water en dan na een tijdje schoonmaken, is niet zon hele moeite

Hij wil ook de moeite vermijden om ze elke dag te moeten maken :) Wat ook niet echt moeite is vind ik.
 
Toch kleine moeite even dat ding schoonmaken.
 
Beste mensen,

Ik ben van plan elke ochtend een smoothie te drinken met whey, spinazie en ijsblokjes.
Hierbij vroeg ik mij af of de whey wel meerdere dagen goed blijft, -als het in de ijskast vertoeft voor 5-6~ dagen. Ik wil namelijk eens per week blenden en niet elke dav

Bijvoorbaat dank, hoop dat het geen stomme vraag is

Wortel
Dat blijft wel goed, maar dan moet je iedere keer weer wachten tot het ontdooit is. In de koelkast blijft het waarschijnlijk wel een dag goed, maar ik gok niet veel langer dan dat.

Ik zie het probleem trouwens niet, veel gemakkelijker dan een shake bestaat niet. Heeft je moeder tot voor kort altijd je boterhammetjes gemaakt?
 
Dat blijft wel goed, maar dan moet je iedere keer weer wachten tot het ontdooit is. In de koelkast blijft het waarschijnlijk wel een dag goed, maar ik gok niet veel langer dan dat.

Ik zie het probleem trouwens niet, veel gemakkelijker dan een shake bestaat niet. Heeft je moeder tot voor kort altijd je boterhammetjes gemaakt?
Thx voor alle aanmoediging in deze topic, we gaan wel zien of het me gaat lukken een werkelijke ''gewoonte'' hiervan te maken.

Wortel out.
 
Back
Naar boven