AndroidHealthClinic

vraagje over winstrol tijdens test E

Bezoekers in dit topic

Bonkers

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
12 dec 2010
Berichten
529
Waardering
12
Ik had een vraag over de timing van winny. Stel je hebt een 10-weekse kuur van

1-10 test e 500mg

Veel mensen nemen dan of de eerste 4 a 5 weken winstrol ernaast. Of juist de laatste 4 of 5 weken.

Nu vroeg ik me af kan je ook de eerste 3 weken winstrol ernaast nemen en dan de laatste 3 weken weer of wat harder en droger uit de kuur te komen?

Dus dat je de winstrol opsplitst in 2 periodes. Mijn gedachte erachter was dat je zo op het begin een kickstart hebt en aan het eind weer wat harder uit de kuur komt.

Is dit een mogelijkheid of is dit een no-go? Ik heb het niemand zien doen namelijk.
 
No go is het niet wat mij betreft.
Mensen beginnen direct met cortisol verhaal, maar goede voeding & supps doen hun ding.
 
Test wat langer door laten lopen??
 
Het kan, MITS er tussen de 2 orale toedieningen genoeg tijd zit om je lever effe met rust te laten. Dus vooral met de wat langere kuurtjes zie je zoiets nog wel eens. Je zou dan ook de laatste 2 weken na je laatste inject mee kunnen pakken tot aan je PCT toe om hard en droog uit je kuur te komen. Met winstrol krijg je wel het cortisol verhaal, maar daar kan je wel wat aan doen.
 
Bloedonderzoek doen voordat je begint en voordat je met de tweede keer winstrol begint, weet je of je cholesterol/leverwaardes alweer in de normale range zijn.
 
Denk dat als je er 6 weken of meer tussen laat dat je niet snel problemen zult hebben icm test only...
Meten is weten natuurlijk...
Wel nakuren met aro
 
Back
Naar boven