Fitness Seller

Vraagje voor de dames

Bezoekers in dit topic

indekay

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 jan 2007
Berichten
2.541
Waardering
23
Lengte
2m26
Massa
157kg
Vetpercentage
6%
M'n vriendin wil graag wat vermageren. Nu vroeg ze me als ook haar borsten gaan verkleinen of niet. Ja of nee, dus?

Ik heb gezegd dat ze niet moet verwachten dat ze een hele cupmaat gaan verkleinen ofzo, maar klopt dat? En ik heb het niet over "van B naar A", eerder van E naar....

Alvast bedankt.
 
Ik denk juist dat ze wel een cup zullen verkleinen, but then again..who am I?
 
ja, die worden kleiner..
 
hmm lekker ze heeft dus cup E ?

tuurlijk worden die borstjes een stuk kleiner na een dieet, dat kan best een cupje (of 2) minder zijn.
helemaal als het een dikke vrouw is met veel vetkliern in de borst.
 
Toen ik aan begon te komen is mijn cupmaat omhoog gegaan,nu word het weer minder ik kan zelfs al stukken huid pakken dus ja dat word weer strakker en minder met veel sporten. Maar als ze cup maat E heeft zou ik er wat haar betreft niet rouwig om zijn,dat is een zwaar balast om mee te dragen voor de rug een of twee maten kleiner voelt stukken prettiger aan. Voor jou wat minder hahahaha!!!
 
Maar als ze cup maat E heeft zou ik er wat haar betreft niet rouwig om zijn,dat is een zwaar balast om mee te dragen voor de rug een of twee maten kleiner voelt stukken prettiger aan. Voor jou wat minder hahahaha!!!

Dat is idd ook de bedoeling ja ;) En ik heb daar zeker ook geen probleem mee.
 
17.png
 
Als je gaat vermageren dan ga je vet verliezen.
Vet zit bij de dames oa opgeslagen in de borsten, buik, dijen en billen.
de vraag is dus hoeveel gaat ze afvallen en waar gaat het vet het eerste verdwijnen.?
Het kan dus zo zijn dat ze eerst vet verbrand van haar benen en billen en dat het er dan pas af gaat bij haar borsten.
Dus ja, borsten kunnen kleiner (maar ook steviger) worden, maar hoeveel is niet te zeggen.
 
Ok, dat is dus wat ik al dacht. Thanx folks.

O ja, Olddutch:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D
 
Ik ben zelf vrij veel afgevallen, maar mijn borsten zijn er helemaal niet kleiner van geworden, wel heb ik een 70 ipv 75 door ververlies op mijn rug en taille met een halve cupmaat groter.

Volgens mij is het niet echt te voorspellen wat er met haar borsten gaat gebeuren, ze kunnen zelfs heel anders zijn dan voordat ze dikker geworden is. Als je snel veel cupmaten kwijtraakt kunnen je borsten ook gaan hangen by the way.
 
Ik ben zelf vrij veel afgevallen, maar mijn borsten zijn er helemaal niet kleiner van geworden, wel heb ik een 70 ipv 75 door ververlies op mijn rug en taille met een halve cupmaat groter.

Volgens mij is het niet echt te voorspellen wat er met haar borsten gaat gebeuren, ze kunnen zelfs heel anders zijn dan voordat ze dikker geworden is. Als je snel veel cupmaten kwijtraakt kunnen je borsten ook gaan hangen by the way.

En dat willen we ook weer niet
 
vrouwen vallen altijd op de verkeerde plekken af...:rolleyes:
 
Als je gaat vermageren dan ga je vet verliezen.
Vet zit bij de dames oa opgeslagen in de borsten, buik, dijen en billen.
de vraag is dus hoeveel gaat ze afvallen en waar gaat het vet het eerste verdwijnen.?
Het kan dus zo zijn dat ze eerst vet verbrand van haar benen en billen en dat het er dan pas af gaat bij haar borsten.
Dus ja, borsten kunnen kleiner (maar ook steviger) worden, maar hoeveel is niet te zeggen.

nou steviger meestal niet bij de borsten eerder theezakjes
 
Niet alle vrouwen hoor. Mijn nichtje is flink afgevallen maar haar cup maat bleef het zelfde. Zij heeft uiteindellijk wel verkleining gedaan, terwijl iemand andders net zo veel afvalt en ook de cupmaat flink vermindert. Wat ik hiermee wil zeggen is gewoon kijken in hoevere de cupmaat vermindert.
In iedergeval veel succes voor je vriendin
 
nou steviger meestal niet bij de borsten eerder theezakjes


Ik ga er wel van uit dat er afgevallen wordt in combi met krachtsport dus ook dat er getraind wordt aan de borstspier.
Dan hoeft een theezakje zoals jij ze noemt niet te ontstaan.
 
De borstspier wordt nou ook weer niet zo heel snel heel groot bij vrouwen. Als je 2 cupmaten kwijtraakt in een half jaar, moet je wel heel veel spieren kweken om de lege huid weer op te vullen.

De huid kan trouwens wel krimpen, zeker als je onder de 40 bent, omdat het vrouwelijke lichaam is ingesteld op aankomen en afvallen bij zwangerschap. Als je snel veel aankomt of afvalt kan je huid dat niet bijbenen.
 
laten we er in dit geval maar van uit gaan dat mijn vrouwelijke sportvriendinen bikerbitchie en butterfly4ever er meer verstand van hebben als ik.
het blijft een moeilijke kwestie dus.
succes
 
Ik ga er wel van uit dat er afgevallen wordt in combi met krachtsport dus ook dat er getraind wordt aan de borstspier.
Dan hoeft een theezakje zoals jij ze noemt niet te ontstaan.

nou ik denk het wel kijk maar naar mezelf was zo gemiddeld 15 kilo kwijt in combinatie met kracht en cardio en ik had dus daar last van omdat een borst veel uit vet bestaat
 
Grootte is niet alles als het gaat om borsten....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven