XXL Nutrition

vraagje

Bezoekers in dit topic

own

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 sep 2003
Berichten
105
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
100kg
ik heb zekf 5 weken d-bol gedaan en ik ben pas in de 4 week
met testo begonnen(ik weet het waarom niet tegelijk )
kan het om nu nog een keer met d-bol te beginnenik moet nog4 keer testo doen????

own
 
nee, niet doen. Dan wordt de klap van de terugval alleen maar groter. hier is tijdje geleden nog een topic overgeweest. Wat wil je ermee bereiken dan?
 
Hangt van de doseringen af die je hebt gebruikt met D-Boll.

Idd heel onverstandig om aan een kuur te beginnen als je niet alle spullen in huis hebt!!! Je gains zullen nu in ieder geval niet optimaal zijn.

Ik zou niet weer D-boll gaan slikken aangezien D-Boll een 17AA roid is die je maximaal 6 weken achter elkaar moet gebruiken. Geef je lever lekker rust en ik hoop dat je hier wat van geleerd hebt.

Ik persoonlijk ben bang van niet :(
 
je merkt dan je al een beetje terug valt en ook in kracht
maar als terug val alleen maar groter word niet doen dus>>>>>

ik neem dan 5of 10 mg het blijkt dan niemand het nog zeker weet wat er in zit laten we uit gaan van 10 mg dan heb ik 40 mg pd gedaan


own
 
Zit je ons in de maling te nemen of doet je eigen gezondheid je echt niets ?Eerst vertel je dat je over een 8 weekse kuur 12 weken doet en nu vertel je dat je niet eens weet welke dosissen je gebruikt ???

Hoeveel kilo ben je tot nu toe aangekomen tijdens de kuur en wat waren je stats voor de kuur ?
 
waarom denk je dat ik het vraag!!!!!!!!
om mijn gezondeid tuurlijk denk je nou dat ik zo stom ben'..
ik vraag het eerst hier beter dan het gewoon doen zonder te vragen toch


en over die dosering ze zijden tegen mij dat het 10 mg gram is maar als je goed door leest over al op het internet
zijn de meningen verdeeld daar over de een zegt 5mg de andere 10mg
ja dus moeilijk om het precies te wten toch wie moet je nou geloven

en stel je hier een normale vraag (dat denk je dan)
krijg je dit!!!!!!!

own
 
own zei:
waarom denk je dat ik het vraag!!!!!!!!
om mijn gezondeid tuurlijk denk je nou dat ik zo stom ben'..
ik vraag het eerst hier beter dan het gewoon doen zonder te vragen toch


en over die dosering ze zijden tegen mij dat het 10 mg gram is maar als je goed door leest over al op het internet
zijn de meningen verdeeld daar over de een zegt 5mg de andere 10mg
ja dus moeilijk om het precies te wten toch wie moet je nou geloven

en stel je hier een normale vraag (dat denk je dan)
krijg je dit!!!!!!!

own

Hey doe is rustig ik probeer je alleen te helpen,
jouw gezondheid niet de mijne ;)

Je hoort zelf al voldoende kennis te hebben om te bepalen hoeveel mg de D-Bolls zijn als je dat niet hebt dan ben je niet aan de roids toe. Maargoed welk merk heb je en wat staat er op de verpakking? Of heb je ze in een boterhamzakje gekocht ...

Btw Naposim 5mg, Generics 10mg etc ....
 
ik heb ze in een zakje gekocht het zijn die thaise bol
die dingen die ze per 1000 kopen heel goedkoop dus
en ja misschien niet voldoende info gezocht maar wel veel gevraagt hier an daar aan andere gebruikers en je krijgt niet altijd de beste info van iedereen en ik pas zo doed mogelijk op mijn gezondheid
maar de meeste willen gewoon verkopen volgens mij
en daar trapen van die zukkels van ik in !!!!

own
 
deze ?

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Btw niet van die site bestellen zijn scammers ....
 
ja die zijn het

own
 
Dan zijn het de Dianabol 1000 tabs van Anabol.
Zit gewoon Methandrostenolone in en 5mg per tab.

Wat is je progressie tot nu toe van de kuur ?
 
mij was dus vertelt 10 mg wat houd progesie in
sorry dat ik het niet weet

own
 
Man man ik zeg het nog in een vorige thread maar jij verdient het nu echt wel.
Je kan nog geeneens acceptabel nederlands en zit met roids te spelen ?
Je pakt toch niet iets en zeker geen anabolica op basis van wat anderen erover zeggen en zeker niet als je merkt dat die meningen verschillen ???
En progressie is vooruitgang

(tegen jou blijven ze raar geneog vriendelijk maar jij bent diegene die een stevige schop onder zen kont verdiend !)
 
Hey Moen flame niet zo .... (just kidding) :D
 
own zei:
mij was dus vertelt 10 mg wat houd progesie in
sorry dat ik het niet weet

own

He dude, het zijn 10 mg tabs.

@JimBo niet alle roze 5 hoekige tabs zijn 5 mg :D
 
Juriaan zei:
He dude, het zijn 10 mg tabs.

@JimBo niet alle roze 5 hoekige tabs zijn 5 mg :D

@Juriaan ik vroeg of het die van de foto waren ...
Hij zei ja ..., die van de foto zijn 5mg en per 1000 stuks.
 
jimbo zei:
@Juriaan ik vroeg of het die van de foto waren ...
Hij zei ja ..., die van de foto zijn 5mg en per 1000 stuks.

Ow sorry bro ik had die foto niet gezien, ik weet waar own zijn steroiden gehaald heeft en zijn idd ook roze 5 hoekig alleen van C&K en zitten ook niet in potje. Een vriend van me heeft ze ook gehad :thumbs:
 
Juriaan zei:
Ow sorry bro ik had die foto niet gezien, ik weet waar own zijn steroiden gehaald heeft en zijn idd ook roze 5 hoekig alleen van C&K en zitten ook niet in potje. Een vriend van me heeft ze ook gehad :thumbs:

Die van C&K zijn idd 10mg ...
 
En dan nu: Logica voor geinteresseerden, deel 1:

Hoe kan iemand van een plaatje zoals gepost (een pot met wat roze stipjes ernaast) nu zien of het zijn dbol is? Dat kan eenvoudigweg niet aangezien er verschillende roze dbol-tabs zijn van verschillende merken met verschillende sterkte.

Ik raad Own aan om erg voorzichtig te zijn, en de volgende keer wat slimmer om te gaan met zijn spullen.
Zoals je hebt gezien willen de jongens je best helpen met advies maar als je zelf nog in het duister tast over de legitimiteit van je waren, dan moet je eerst bij jezelf te rade.
Laten we ten alle tijde onze roidrage bewaren en iemand e.e.a. zo duidelijk mogelijk uit te leggen okay? :)
 
Ik ben een 'natty' , no roid-rage for me baby :p
 
Back
Naar boven