XXL Nutrition

vraagje

Bezoekers in dit topic

timoes

Novice
20 jaar lid
Waardering
0
weet niet zeker of ik hem hier moet posten maar goed.

heb zelf een kuurtje dianabol gehad ben daardoor 10 kilo aangekomen.
Maar nu zit ik al 6 weken na me kuur en er is geen gewicht meer afgegaan. nu is mijn vraag hoort er niet iets gewicht af te gaan of heb ik niet het maximale eruit gehaald? Ben zelf wel wey proteine gaan gebruiken.
mzzls

De massa die je drie maanden na je laatste iname nog over hebt is een goede indicatie van wat je overhoud heb ik wel eens gelezen.

Lijkt me dat je veel te vroeg bent begonnen met kuren als het gewicht er zo gemakkelijk aankomt.
Ook is 6 weken niet lang genoeg om te evalueren. Wacht zoals J zegt tenminste 3 maanden daarmee.

Kijk Al Dat Oouwehoeren Over Vast Houden Vind Ik Gelul Gewoon Door Trainen Dat Is Vaak Moeilijk Na Een Kuur Ook Is Gewicht Niet Belangrijk Soms Kom Ik 8 Kg Aan Van Een Kuur Denk Ik Doe Ik Nog Is En Dan Kom Ik Maar 2 Kg Aan Ik Bedoel Te Zeggen De Weeg Schaal Zegt Niet Alles Kijk Wat Vaker In T Spiegel Beeld Dan Naar De Weeg Schaal.

hey vrind je hoeft niet zo te schreeuwen hoor!
maar op zich zou iemand van een dboll only toch behoorlijk ´massa´ (lees: gewicht) uitgepist moeten hebben? 10 kilo gewicht is niet vreemd van een dboll only toch? (tien kilo massa wel :D )
Timoes, hoe zwaar was je, en ben je nu? (bij welke lengte en vet%)
hoelang train je en wat is je leeftijd dan....

• Topic Starter Topic Starter
nee lees je wel goed. Maar voor die tijd haalde ik alles uit alleen maar eten vrat me de hele dag klem werd er misselijk van hehe. dus vandaar dat ik het vervangen heb door 2 shakes erbij op een dag (totaal van 250 gram per dag nu) snapje :)

trouwens D. ik ben 21 jaar train nu 3 jaar fanatiek en woog 79 kilo nu dus 89 met 11,5% vet

dbol only... dat mensen daar nog intrappen...
Ben erg benieuwd wat je hier aan overhoudt...

grt,
jw

Hij zegt het toch ?
En er is op dit board nog iemand die er veel aan overgehouden heeft dacht ik ?

Moen zei:
Hij zegt het toch ?
En er is op dit board nog iemand die er veel aan overgehouden heeft dacht ik ?

Niemand heeft ooit beweerd dat je er helemaal niets aan overhoud ... maar meestal zijn de D-boll only gebruikers de beginners die niet durven te injecteren en lak hebben aan hun voeding en rust vandaar dat over het algemeen de D-boll only gebruikers alleen extra vocht en vet overhouden.

CCNP en Smalluser hadden geloof ik wel goede resultaten met D-boll only maar die hebben daar heel veel voor moeten vreten (net zoals je bij andere kuren dat ook moet doen).

dat ik niet durf te injecteren klopt wel een beetje, maar dat voer rust en voeding klopt niets van. Heb elke nacht gemiddeld meer dan 8 uur slaap en voeding hou ik me wel strak aan dus..

timoes zei:
dat ik niet durf te injecteren klopt wel een beetje, maar dat voer rust en voeding klopt niets van. Heb elke nacht gemiddeld meer dan 8 uur slaap en voeding hou ik me wel strak aan dus..

dus.. ? Dus niets ik zei meestal ... ik doelde niet op jou persoonlijk. Ik vind trouwens wat dat D-boll only géén kuur is. Al zou je het maar stacken met een deca om ervoor te zorgen dat je je kilo`s langer behoud.

hehe sorry bedoelde het niet verkeert met die dus ok":)

Elke kuur moet een test-variant bevatten...bla bla bla..... Als jij echt niet durft te spuiten, en je weet dat Dbol zwaar is voor je lever en aantal mindere bijwerkingen kent, dan is het toch goed. Ik hoop dat je alle tien de kilo's vasthoudt. Zou ik mooi vinden......

Niet omdat je kilo's vasthoud dat het ook spiermassa is die je overhoud.

Ieg, dianabol zorgt voor 80% vochtretentie, wat nooit defenitief is want het lichaam gaat na het verminderen van de hormoonspiegels alle overtollig vocht afvoeren.

Een kuur moet niet perse injectables bevatten hoor ik hier zeggen, ik zou eerder zeggen een kuur hoeft niet perse orals te bevatten, beter nog: ze zijn totaal overbodig en meestal ongezond.

Terug
Naar boven