Fitness Seller

vraagje

Users who are viewing this thread

69raywwf

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
25 okt 2005
Ik zit nu te lezen en merkte op dat ik al 3 personen in de leeftijd van 21 tot 26 had ( en het zullen er veel meer zijn ) die nog vrij weinig getraind hebben, waarvan het gewicht ten opzichte van het lichaam nog er laag is, die al beginnen met kuren.
Is dat wel verstandig?
Nu heb ik het zelf nooit gebruikt, maar zat toen ik zo oud was ook heftig aan het trainen, maar heb nooit gedacht aan dit soort spullen.
Is het niet verstandiger om eerst een flink aantal jare te trainen, en als je merkt dat er bijna niets meer bijkomt om dan aan dit soort spullen te denken.
Of is de informatie tegenwoordig zo goed dat er geen lichamelijke problemen meer zijn, ( ik bedoel de dingen die je altijd ziet of hoort ).

jacky den bels

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
2 apr 2006
Lengte
1m80
Massa
95kg
is ook niet verstandig maar ja wat doe je eraan als iemand in zijn kop heeft zitten om te kuren is dat er niet zomaar uit he;we zeggen wel dat het niet slim is maar of ze dan luisteren is een ander verhaal.

bodylojohn

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 dec 2006
Lengte
1m79
Massa
85kg
Vetpercentage
17%
Ik vind dat je eerst het maximale uit jezelf moet halen dmv goede voeding en keihard trainen.

rusher

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 aug 2006
Ik zit nu te lezen en merkte op dat ik al 3 personen in de leeftijd van 21 tot 26 had ( en het zullen er veel meer zijn ) die nog vrij weinig getraind hebben, waarvan het gewicht ten opzichte van het lichaam nog er laag is, die al beginnen met kuren.
Is dat wel verstandig?
Nu heb ik het zelf nooit gebruikt, maar zat toen ik zo oud was ook heftig aan het trainen, maar heb nooit gedacht aan dit soort spullen.
Is het niet verstandiger om eerst een flink aantal jare te trainen, en als je merkt dat er bijna niets meer bijkomt om dan aan dit soort spullen te denken.
Of is de informatie tegenwoordig zo goed dat er geen lichamelijke problemen meer zijn, ( ik bedoel de dingen die je altijd ziet of hoort ).

blablabla wat is nu je punt? waarom stel je deze retorische vragen?
het is NOG verstandiger helemaal niet te kuren...

magnus

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
26 apr 2007
Is dat wel verstandig?

And your point is???:rolleyes:

69raywwf

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
25 okt 2005
  • Topic Starter Topic Starter
Hoezo...en mijn punt is, het is gewoon een vraag, of voelen jullie je aangevallen.
Want dat is niet mijn bedoeling.
Als het gewoon op de goede manier gebruikt safe is waarom niet.
Toen ik 21 was was er nog geen internet en geen forums en dus weinig info over anabolen, dat is misschien ook een reden waarom er vroeger minder naar gegrepen werd.

Black Knight

Fan of Debra LaFave
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
30 sep 2004
Lengte
1m87
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Het gebruik van roids wordt er natuurlijk in geen geval veiliger op als je al een aantal jaren trainingservaring hebt, behalve misschien voor je pezen/banden en gewrichten, maar wat vitale delen betreft maakt het geen flikker uit.

NightStalker

Advanced Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 jun 2006
ik ken zelfs mensen die eerst starten met hun dianabol/winny kuur en dan pas starten met trainen.. Echt ziekelijk gewoon.. Ken zelfs mensen die gewoon kuren maar helemaal niet gaan trainen!

Ik raad het hen af maarja.. ze weten het allemaal beter hé ;)

Niet zo lang geleden was ik aan de praat geraakt met iemand, vrij grote jongen.. Die kuurde 3x per jaar, maar om te onderhouden (tussen zijn kuurtjes in), zette hij 200mg deca om de 2weken :roflol:

Dus gewoon eerst je lichaam goed leren kennen (aantal jaren trainen). En eerst je voeding op peil brengen, zodat je zo veel mogelijk naturel kunt bereiken.. Dan pas gaan kuren!!

Naar boven