MuscleMeat

vraagje

Bezoekers in dit topic

skrewdrive

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 apr 2004
Berichten
139
Waardering
0
Ik las net in de sectie supplementen dat sint-janskruid de GH-spiegel laat stijgen. ik las dat het de geestelijke toestand verandert, en aangezien AAS dat ook doen lijkt het me nogal gevaarlijk om het tijdens een kuur te nemen, of vergis ik me hierin? zou het dan niet voor of na een kuur genomen kunnen worden, ervoor om door de stijging van groeihormoon (aanmaak nieuwe spiercellen) meer uit een kuur te halen, erna om eventueel de klap op te vangen (met dikwijls erbij horende depressie) ???
 
St Janskruid heeft een positieve invloed op de serotonineafgifte en regulatie, dit zorgt voor een verbetering in humeur.

Ik zie niet in waarom dit niet tijdens een kuur gebruikt kan worden....ik zou t liever echter na een kuur gebruiken.
 
serotonine werkt antidepressief maar mss dat het in combinatie met steroiden plots heel andere effecten gaat teweegbrengen die mss niet zo aangenaam zijn...
 
Van de GH hoef je niets te verwachten. Is echt te verwaarlozen.
Zou niet weten waarom je het niet kan nemen tijdens de kuur maar lijkt me idd wel beter erna voor dat effect op humeur. Tijdens je kuur ben je wat prikkelbaarder, stoerder, erna eerder down...
 
Ik zou het liever na de kuur doen.
Ik heb ergens gelezen dat het niet te onderschatten invloed kan hebben op je stemming.
 
skrewdrive zei:
serotonine werkt antidepressief maar mss dat het in combinatie met steroiden plots heel andere effecten gaat teweegbrengen die mss niet zo aangenaam zijn...

Ik heb ook weleens met een dopelijn gebelt omdat ik wilde weten
of ik anabolen zou kunnen gebruiken met mijn medicijnen.
Ik gebruik anti-psychotica (zit ook serotonine in) en ik mag
gewoon kuren als ik wil.
Dus ik denk dat sintjanskruid ook geen kwaad kan.
 
TylW zei:
Van de GH hoef je niets te verwachten. Is echt te verwaarlozen.
Zou niet weten waarom je het niet kan nemen tijdens de kuur maar lijkt me idd wel beter erna voor dat effect op humeur. Tijdens je kuur ben je wat prikkelbaarder, stoerder, erna eerder down...

Erna lijkt me opzich ook handig, maar dan zou ik wel een paar weekjes
voordat je stopt met kuren en in de nakuur gaat beginnen.
Ik heb sintjanskruid ook gebruikt en het hielp pas na een maand,
het deed niet veel maar ik was iets minder agressief.
 
Jay Impol zei:
Erna lijkt me opzich ook handig, maar dan zou ik wel een paar weekjes
voordat je stopt met kuren en in de nakuur gaat beginnen.
Ik heb sintjanskruid ook gebruikt en het hielp pas na een maand,
het deed niet veel maar ik was iets minder agressief.

Het heeft net als bv anti-depressiva een tijdje nodig om werkzaam te worden, dit zal wel wat met constante bloedspiegels hebben te maken.
 
Ik gebruik het standaard na een kuur. Het kan wel een link goedje zijn. Veel mensen hebben last van bijwerkingen en in combinatie met zonneschijn, koffie en alcohol kan je je heel wazig gaan voelen. De kwaliteit van de supplementen verschilt ook zeer sterk. Eventueel bijkomend voordeel na je kuur is de hogere dopaminespiegel die kan zorgen voor een beter libido. Combinatie met anabole steroiden schijnt wel degelijk slecht te zijn. Tijdens een kuur reageer je gevoeliger en anders op neurotransmitters.
 
Back
Naar boven