XXL Nutrition

Vraagje... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Slackanda

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 jan 2010
Berichten
22
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
56kg
Hiho...

Ik heb een vraagje:

* Hoe train je het beste je borstspieren zonder machines...

ik heb 1 paar dumbbells van maar 2 kg , maar daar kan ik niet veel mee aanvangen zeker :( ohja, ik veronderstel dat jullie push ups gaan zeggen, ik ben daar niet zo goed in, ik kan maximum 6 :mad: maar, ik dacht dus om op een dag in het totaal proberen 50 te doen, 's morgens en 's avonds.... kan ik dan het beste 4 keer 6 maal pompen? of 6 keer 4 maal? ( moeilijk om uit te leggen :D )

en, ja ik weet dat dat in het totaal niet 50 is maar dat maakt niet uit :cool:

mvg.


Slackanda... ;)
 
Bench press & incline press zou genoeg moeten zijn. :)
Je kan er natuurlijk ook nog toevoegingen bij doen als db flyes of andere.
 
Hiho...

Ik heb een vraagje:

* Hoe train je het beste je borstspieren zonder machines...

ik heb 1 paar dumbbells van maar 2 kg , maar daar kan ik niet veel mee aanvangen zeker :( ohja, ik veronderstel dat jullie push ups gaan zeggen, ik ben daar niet zo goed in, ik kan maximum 6 :mad: maar, ik dacht dus om op een dag in het totaal proberen 50 te doen, 's morgens en 's avonds.... kan ik dan het beste 4 keer 6 maal pompen? of 6 keer 4 maal? ( moeilijk om uit te leggen :D )

en, ja ik weet dat dat in het totaal niet 50 is maar dat maakt niet uit :cool:

mvg.


Slackanda... ;)

In het begin zul je in alles niet zo goed zijn. Doorzettingsvermogen is de sleutel. Als je thuis echt alleen maar 2kg haltertjes hebt zou ik toch lid worden van een sportschool. succes.

P.S. niet alleen je borst trainen, gewoon je hele lichaam!
 
Hiho...

Ik heb een vraagje:

* Hoe train je het beste je borstspieren zonder machines...

ik heb 1 paar dumbbells van maar 2 kg , maar daar kan ik niet veel mee aanvangen zeker :( ohja, ik veronderstel dat jullie push ups gaan zeggen, ik ben daar niet zo goed in, ik kan maximum 6 :mad: maar, ik dacht dus om op een dag in het totaal proberen 50 te doen, 's morgens en 's avonds.... kan ik dan het beste 4 keer 6 maal pompen? of 6 keer 4 maal? ( moeilijk om uit te leggen :D )

en, ja ik weet dat dat in het totaal niet 50 is maar dat maakt niet uit :cool:

mvg.


Slackanda... ;)

Dat schiet niet op, ga abbo nemen en train in een gym of koop dumbbells vn redelijk gewicht.

Je klinkt als een klein kind, tuurlijk ben je daar nog niet goed in. Dus verman je, en train ze.
 
als je gaat opdrukken doe dat dan om de dag, niet elke dag.
maar doe rustig aan, de zomer is nog ver.
 
als ik naar je andere topic kijk zou ik de prioriteit eens leggen bij je voeding. Eet het 3 dubbele en dan bedoel ik niet 3 koekjes maar gewoon 3-4 boterhammen met vlees/pindakaas per maaltijd en daarbij ook flink wat melk drinken. Savonds extra veel opscheppen en nog wat noten weg eten. Dan kom je wel bij.
Daarnaast kan je pushups en dergelijke gaan doen, zoek maar op internet op bodyweight oefeningen/excercises.
Als je het leuk vind kan je altijd nog een sportschool gaan zoeken of materiaal gaan kopen
 
Back
Naar boven