Fitness Seller

vraagje!

Bezoekers in dit topic

bencher

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
26 sep 2004
Berichten
317
Waardering
0
hallo, eerste kuur:
heb het al gekocht:
7 ampules sustanon 250 mg
7 ampules primo 100mg
was van plan om:
week 1-7: 250mg sust en 100 mg primo.
en heb ook clomid liggen, maar wanneer moet ik die beginnen nemen?

is er nog nood aan iets anders in de nakuur? zoals proviron ofzo?

of is de hoeveelheid te klein om in oestrogeen om te zetten?

zal ik mijn training ook omzetten naar 2 x per week borst, biceps en triceps?
 
hallo je bent pas 18 hoor mannetje.



Volgens mij zit in water daaro in hasselt ken er nog meer freaks.


Maar goed zou nolva over clomid kiezuh
 
reactie

ja kweet het, ben naturel 12 kilo aangekomen! maar is pas voor januari of feb.
maar ik wil geen fouten maken, en risico's lopen dus wil ik alles in huis hebben wat nodig is.

en nog iets, kameraad had deca en sust gezet 6 x 250 en deca 6 x 50 vorige winter en kreeg achterlijk dikke kop. ga ik dit ook krijgen hiervan?
maar ik moet wel zeggen, die jongen had geen nakuur gebruikt, maar toch zit 80 procent er nog op en kracht is bijna niks verminderd! maar khad gelezen dat primo beter is voor kwaliteits spieren!
 
Pas 18?

Dat vind ik veels te jong hoor.
 
ten eerste, ik zal het direct veranderen want ben van nov 84! dus neen ik ben geen 18 maar ik word dus wel ff 20 binnenkort! en nu voor verder te gaan op mijn bovenstaande vraag vraag, kan iemand me hier een antwoord op geven?
 
Mensen,

Wat hadden we nou ook al weer afgesproken ?? :D

-ontopic houden niet flamen etc.....

maar goed idd nog een beetje jong maar als je je zinnen er op hebt gezet dan doe je het toch wel dus hier wat antwoorden,je hebt alweer een ouwerwetse fout gemaakt eerst kopen en dan pas op onderzoek uit gaan,tevens vind ik dit niet echt een nette 1e kuur zou voor 200mg deca gaan en 250 testo maar goed jouw feestje ik zou zeggen verdiep je eigen eerst wat meer in de materie het is geen wonderspray wat je in je poepertje duwt!!

Dus kom ik op de conclusie dat je aan het einde van je kuur alles kwijt bent geraakt etc...mijn advies:

Verkoop je gear en lees wat meer en post dan jouw concept kuur en koop dan pas!!!


greetz the schroefanimal!
 
alles kwijt?
nu kan ik even niet volgen. en ff to the point, ben al 2 maanden op zoek naar een goed kuurtje, dit is me aangewezen door een expert, heb me pas lid gemaakt van deze site en dacht even info over nakuur te vragen en jij zegt me ineens dat ik alles ga verliezen naderhand? hoe komt dat dan? want het enigste wat je aanraad is die primo naar deca. en dat maakt dan het verschil ofwa?

en deca is zeker beter, een en al vocht?

primo kan toch met bijna alles gecombineerd worden! en ik wil geen pro bodybuilder van 110 kilo spier zijn hè.
 
bencher zei:
alles kwijt?
nu kan ik even niet volgen. en ff to the point, ben al 2 maanden op zoek naar een goed kuurtje, dit is me aangewezen door een expert, heb me pas lid gemaakt van deze site en dacht even info over nakuur te vragen en jij zegt me ineens dat ik alles ga verliezen naderhand? hoe komt dat dan? want het enigste wat je aanraad is die primo naar deca. en dat maakt dan het verschil ofwa?

en deca is zeker beter, een en al vocht?

primo kan toch met bijna alles gecombineerd worden! en ik wil geen pro bodybuilder van 110 kilo spier zijn hè.
Je raakt alles kwijt als je niet weet hoe je moet eten,en na de kuur je terug val op moet vangen!!

Een tip:post eens wat je eet nakuur is niet zo moeilijk

-
week 10 : 50mg clomid + 40mg nolva/DAY
week 11 : 50mg clomid + 20mg nolva/DAY
week 12 : 50mg clomid/DAY

of 4 * 2500 iu HCG!

En ik ben oprecht van mening dat jij nog niet aan je max zit ik zeg dit niet om je te dissen maar om je te helpen hoe eerder je kuurt en hoe zwaarder je kuurt hoe moeilijker het word om na 2,3 kuren massa te pakken!
 
ScHrOeFjE zei:
Je raakt alles kwijt als je niet weet hoe je moet eten,en na de kuur je terug val op moet vangen!!

Een tip:post eens wat je eet nakuur is niet zo moeilijk

-
week 10 : 50mg clomid + 40mg nolva/DAY
week 11 : 50mg clomid + 20mg nolva/DAY
week 12 : 50mg clomid/DAY

of 4 * 2500 iu HCG!

En ik ben oprecht van mening dat jij nog niet aan je max zit ik zeg dit niet om je te dissen maar om je te helpen hoe eerder je kuurt en hoe zwaarder je kuurt hoe moeilijker het word om na 2,3 kuren massa te pakken!

HCG only is geen volledige nakuur hoor bro!
 
****

ja ok daar kan ik je wel gelijk in geven, want kan nog bijkomen naturel!
maar iets anders dan mijn voeding

smorgens: 1 x multivitamine, protien shake en kom kellogs
om 10 u granenreep(grany) en banaan
12 u 30 handvol noten, glas minute maid en broodje kipfilet
16.30 een versnapering voor trainen, meestal een boterham met kippewit en 3 bcaa
17.45 amino gainer shake en 3 bcaa
18.00u kipfilet met rijst, of spinazie met kip en aardappelen of dergelijk avondmaal
22u kom kellogs en protein shake.

zo dit is mijn dag. is die ok? en ik heb alles opgezocht van voeding en heb dit hieruit ontworpen. want voor primo moet je dieeten hè??
 
Kerel het is me duidelijk dat je gemotiveed genoeg bent, en aanleg zul je ook wel hebben. Je dieet is echt verre van goed sterker nog het is waardeloos. Als je het op prijs stelt wil ik wel een dieet voor je maken. Maar ga niet kuuren voor je voeding in orde is. Sterker nog ik denk dat als je alleen je voeding aan zult passen je natural nog makkelijk 5 kilo kunt aankomen.

Mocht je advies omtrent je dieet willen dan kun je net als iedereen me even een pm sturen
 
oei ja das minder ja als het zo waardeloos is :-)
wat is een pm?
en ja ik zou graag wat info van je ontvangen over een dieet om bij te komen, en was van plan om pas na de winter te kuren.

bedankt
 
hey bencher ken je toevallig ryubolic of placebol dan ?


das wel meer geschikt spul voor jouw. Niet zo zwaar.
 
6 weken 250mg sust+100mg primo. ik denk niet dat je daar echt een nakuur voor nodig hebt. mag wel maar hoeft niet.
 
ja ok, maar wie of wat moet ik nu allemaal geloven?
kijk ff gewoon terzake, is sustanon 250 goed te combineren met primo?
dan ten tweede, ik heb voor 2 weken clomid, is dit genoeg?
moet ik nog iets anders kopen? of is de hoeveelheid as te klein voor grotere nakuur?

en dan naar de voeding, wat is goed voor deze combi?
 
100mg primo per week is wel aan de erg lage kant....
 
Pumpin' zei:
100mg primo per week is wel aan de erg lage kant....


dacht ik ook ja,
minstens 300mg/week, beter nog 500mg...
vind primo meer om te cutten maar goed....
die sus voor 6 weken vind ik ook weinig, maak er dan 8 of 10 van en idd met deca...

die achterlijk dikke kop ga je toch krijgen hoor :p

ps: die expert van je.... ???
50 mg deca per week.....
 
Stuur nou maar die pm naar Chemical en LUISTER naar hem.
Ik denk dat alleen dan je kuurtje een succes wordt!


Succes!
 
PM is een private message bro!

Suc6!
 
Back
Naar boven