AndroidHealthClinic

Vraagje. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Marc78

Novice
Lid geworden
11 dec 2012
Berichten
20
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
86kg
Ik ben nu zo'n drie weken bezig en heb nog niet een keer het gevoel gehad dat er iets is veranderd (zowel lichamelijk als geestelijk). Ben ik nu te ongeduldig, of is er toch wat mis met mijn training, zoals hieronder. Ik ben een absolute beginner, dus weet niet zo goed hoe of wat.

Maandag
Chest press 12-8-8
Lat pull down 12-8-8
Bent over row 12-8-8
Tricep pulldown 12-8-8
Crunch 12-8-8
Leg extensions 12-8-8

Woensdag
20 Decline Pushups
20 Mountain Climbers (10 per leg)
20 V-Ups
20 Incline Pull-Ups
20 Alternating Lunges (10 per leg)
20 Dips (off box / chair / stairs)
20 Body-Weight Squats
20 Burpees
20 Jumping Jacks

3x herhalen

Vrijdag
Butterfly 12-8-8
Sit down row 12-8-8
Bicep curl sitting 12-8-8
Overhead pull 12-8-8
Calf extensions 12-8-8

Ik probeer als beginner full body aan te houden, maar alle tips zijn welkom.
 
3 weken is wel erg kort! als t goed is ga je na 2-3 maanden echt wel verschil merken. gewoon steeds gewicht verhogen en goed eten. jij zelf ziet zoiezo weinig verschil omdat je jezelf iedere dag in de spiegel ziet. maak een foto van nu en over 3maanden opnieuw, zelfde pose en licht en je ziet duidelijk verschil.
 
Kan ik als beginner hier nog een dag aan toevoegen?
 
ja dat kan zeker. toen ik begon, begon ik meteen met 4 dagen per week. Ma borst tricep, di rug bicep, woe schouders buik, do benen. dus dat kan maar luister wel naar je lichaam..!
 
Ok, maar geldt dat ook voor een full body schema?
 
Fullbody zou ik 3 dagen aanhouden zodat je lichaam genoeg kan recupereren. Wil je naar de 4 dagen gaan raad ik je een UB/LB schema aan

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 12:02 ----------

Of ga in plaats van wat je nu doet Rippetoe doen. Of Stronglifts;)
 
Fullbody zou ik 3 dagen aanhouden zodat je lichaam genoeg kan recupereren. Wil je naar de 4 dagen gaan raad ik je een UB/LB schema aan