XXL Nutrition

Vraagje

Bezoekers in dit topic

Adesh

Novice
Lid geworden
4 apr 2019
Berichten
12
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
68kg
Vetpercentage
15%
hallo mijn naam is adesh ben 17 jaar oud. ben nu ongeveer 3 maanden bezig met trainen en gezond eten. als ik naar de gym ga doe ik een warming up van 15 min bij een cardio apparaat en de rest een full body exercises ik doe thuis buikspieren om de dag. zie al best wel wat resultaat bij me armen en me borst en me buik is ook kleiner geworden maar mijn goal was wat buikspieren. hier zie ik vrij weinig van ik zie een paar streepjes maar niet echt buikspieren. toen ik begon met trainen was ik 72 kg 21% vet 180cm, ben nu 67/68 kg en 15.5% vet 180cm. moet ik nog meer afvallen of doe ik iets verkeerd of meer cardio en tot hoeveel kg moet ik afvallen of hoeveel vet als ik een 2 pack of wat buikspieren wil
 
Laatst bewerkt:
Als je verder afvalt blijft er niet meer dan een zakje botjes over, als je 68 kilo @ 15% bent zal je echt niks wegen voordat je abs hebt.
Het kan ook zijn dat je buikspieren onderontwikkeld zijn en daarom niet goed doorschijnen.
Ga een jaartje clean bulken en dan cutten, dan zul je betere abs krijgen.
 
Als je verder afvalt blijft er niet meer dan een zakje botjes over, als je 68 kilo @ 15% bent zal je echt niks wegen voordat je abs hebt.
Het kan ook zijn dat je buikspieren onderontwikkeld zijn en daarom niet goed doorschijnen.
Ga een jaartje clean bulken en dan cutten, dan zul je betere abs krijgen.
bedankt valandinz voor je antwoord, nog een vraagje wat zou ik nu moeten doen om nu abs te krijgen of moet ik echt een jaartje gaan clean bulken voordat ik me abs ga zien
 
Laatst bewerkt:
bedankt valandinz voor je antwoord, nog een vraagje wat zou ik nu moeten doen om nu abs te krijgen of moet ik echt een jaartje gaan clean bulken voordat ik me abs ga zien
Om abs te zien heb je een laag vetpercentage nodig. Hoe goed je abs er uit zien hangt af van hoe ontwikkeld ze zijn.
Wil je nu buikspieren zien moet je dus verder afvallen, al ga je er dan uitzien als een anorexiapatiënt.
 
hallo mijn naam is adesh ben 17 jaar oud. ben nu ongeveer 3 maanden bezig met trainen en gezond eten. als ik naar de gym ga doe ik een warming up van 15 min bij een cardio apparaat en de rest spier oefeningen zoals dumbells en bench. met de dumbles vooral de biceps triceps en chest oefeningen en ik doe thuis buikspieren om de dag. zie al best wel wat resultaat bij me armen en me borst en me buik is ook kleiner geworden maar mijn goal was wat buikspieren. hier zie ik vrij weinig van ik zie een paar streepjes maar niet echt buikspieren. toen ik begon met trainen was ik 72 kg 21% vet 180cm, ben nu 67/68 kg en 15.5% vet 180cm. moet ik nog meer afvallen of doe ik iets verkeerd of meer cardio en tot hoeveel kg moet ik afvallen of hoeveel vet als ik een 2 pack of wat buikspieren wil. moet ik er een foto bijdoen?

Waarom vooral bi,tri en borst? Rug en benen niet belangrijk?

1m80 en 68 kg daar gaat niet veel meer van overschieten als je nog verder gaat cutten. Tenzij je er als een marathonloper wil uitzien natuurlijk.

Inlezen over voeding en training en bulken.
 
Om abs te zien heb je een laag vetpercentage nodig. Hoe goed je abs er uit zien hangt af van hoe ontwikkeld ze zijn.
Wil je nu buikspieren zien moet je dus verder afvallen, al ga je er dan uitzien als een anorexiapatiënt.
zou een foto je een beter beeld geven of ik anorexia word ik of help dat niet zo zeer want, voor mij gevoel heb iknog best wel wat vet
 
Laatst bewerkt:
Waarom vooral bi,tri en borst? Rug en benen niet belangrijk?

1m80 en 68 kg daar gaat niet veel meer van overschieten als je nog verder gaat cutten. Tenzij je er als een marathonloper wil uitzien natuurlijk.

Inlezen over voeding en training en bulken.
ja ik doe een full body dus eigenlijk alles was vergeten dat er bij te zetten me rug heeft ook een v shape gekergen soort van en benen zijn sterker geworden zal het aanpassen
 
Weet je wat je doet?

Weet je bijvoorbeeld je onderhoud qua voeding?
weet je wat en hoeveel je nu eet?

Kijk deze link eens door voor je voeding.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/

Qua trainen moet je je hele lichaam trainen. Benen zijn je grootste spiergroep... dus waarom alleen ed focus op een 6 packje?
Kijk hier eens voor training.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/trainingsprogrammas-voor-beginners.412841/

Als je echt maar 68 kg weegt bij 1,80m zou ik niet cutten.. Blijft niets van je over. Je zal ook nog niet veel massa hebben en ook je buikspieren moeten er eerst wel voldoende zijn om ze zichtbaar te maken... Wat je niet hebt kan je ook niet zichtbaar maken door je vet% te verlagen. ;)

Dus verdiep je in voeding en training. Ga cleanbulken of in ieder geval licht boven onderhoud eten. (alls staat om schreven in de eerste link).
En ga fatsoenlijk trainen. 2 de link.

En dit kost simelweg tijd. Een fatsoenlijk fysiek bouwen kan jaren duren... dus doorzettingsvermogen mag je er ook bijtrainen ;)
Succes! en bij vragen.. stel ze! Maar lees je dan eerst even in!
 
Weet je wat je doet?

Weet je bijvoorbeeld je onderhoud qua voeding?
weet je wat en hoeveel je nu eet?

Kijk deze link eens door voor je voeding.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/

Qua trainen moet je je hele lichaam trainen. Benen zijn je grootste spiergroep... dus waarom alleen ed focus op een 6 packje?
Kijk hier eens voor training.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/trainingsprogrammas-voor-beginners.412841/

Als je echt maar 68 kg weegt bij 1,80m zou ik niet cutten.. Blijft niets van je over. Je zal ook nog niet veel massa hebben en ook je buikspieren moeten er eerst wel voldoende zijn om ze zichtbaar te maken... Wat je niet hebt kan je ook niet zichtbaar maken door je vet% te verlagen. ;)

Dus verdiep je in voeding en training. Ga cleanbulken of in ieder geval licht boven onderhoud eten. (alls staat om schreven in de eerste link).
En ga fatsoenlijk trainen. 2 de link.

En dit kost simelweg tijd. Een fatsoenlijk fysiek bouwen kan jaren duren... dus doorzettingsvermogen mag je er ook bijtrainen ;)
Succes! en bij vragen.. stel ze! Maar lees je dan eerst even in!
thnx marina1975 ga dit zeker doen
ik heb volg een gezond voedingschema linkje is dit https://fitchef.nl/voedingsschema/m...VdmM5RWk5ZEp6a0dEUXhwb1dHenNUaDduYVd3Y1c0az0= en dit volg ik eigenlijk het werkte ben al best wel veel afgevallen en kreeg zeker wat spiermassa erbij. ik ga zeker meer buikspieren doen kijken of ik wat zie naar een paar maanden en ik ga ook trainingsprogamma volgen!
 
Link zegt pagina bestaat niet....

Maar is t afgestemd op je onderhoud en gewicht?
macro's goed? Zie de eerste link...
 
Link zegt pagina bestaat niet....

Maar is t afgestemd op je onderhoud en gewicht?
macro's goed? Zie de eerste link...
neej hebt gewoon iets van 17 jarige voedingschema maar dan zal ik zeker die link gebruiken
 
Je abs zien is combinatie van een laag vetpercentage en de ontwikkeling van je abs ..
Je abs worden vaak zichtbaar bij een VP van 10 procent of lager , echter moet er natuurlijk wel iets zitten om zichtbaar te zijn ..
 
Link zegt pagina bestaat niet....

Maar is t afgestemd op je onderhoud en gewicht?
macro's goed? Zie de eerste link...
nog een vraagje btw ik heb een beetje gekeken tussen de traininschema's maar ze zien er best wel licht uit zoals bench 20 kilo maar ik bench 50 kilo dus het gewicht is best wel weinig en ik ga ook 4x per week naar de gym dan doe ik dag1: bi tri dag2: benen dag 3: rust dag 4: rug chest dag 5: benen en ben ongerveer uur tot 1/15 bezig met workout
 
Je abs zien is combinatie van een laag vetpercentage en de ontwikkeling van je abs ..
Je abs worden vaak zichtbaar bij een VP van 10 procent of lager , echter moet er natuurlijk wel iets zitten om zichtbaar te zijn ..
okay dus vooral meer buikspier oefeneingen gaan doen thnx voor de hulp
 
Stoppen met split trainen.

En lees eens goed! je hoogt per keer op en dus zal je snel tegen een plafond lopen qua gewichten.
Dan start je op 30 kg... ik noem maar wat...

Fullbody kan je om de dag doen. dan heb je de ene week 4x en de andere week 3x.
Prima toch....

Maar t is nu aan jou wat je met de info doet... want lijkt erop dat je toch je bro split aan wil blijven houden.....
 
Stoppen met split trainen.

En lees eens goed! je hoogt per keer op en dus zal je snel tegen een plafond lopen qua gewichten.
Dan start je op 30 kg... ik noem maar wat...

Fullbody kan je om de dag doen. dan heb je de ene week 4x en de andere week 3x.
Prima toch....

Maar t is nu aan jou wat je met de info doet... want lijkt erop dat je toch je bro split aan wil blijven houden.....
okay nee dan stop ik met split trainen en doe ik full body
 
okay dus vooral meer buikspier oefeneingen gaan doen thnx voor de hulp
nee.... spieren opbouwen = bulken = meer buikspieren.
Een goed schema daarbij met alle compounds erin... daarmee train je je core ook al.
Je kan 1 a 2 x per week 1 a 2 buikspieroefeningen erbij doen... daar heb je zat aan.
 
nee.... spieren opbouwen = bulken = meer buikspieren.
Een goed schema daarbij met alle compounds erin... daarmee train je je core ook al.
Je kan 1 a 2 x per week 1 a 2 buikspieroefeningen erbij doen... daar heb je zat aan.
okay ik ben van plan om de stornglifts 5x5 te doen daar zitten alle compound oefeningen in die leken me best wel goed om spiermassa op te bouwen. en serieus bedankt wist niet dat ik verkeerd aan het trainen was of niet optimaal tenmiste
 
Back
Naar boven