XXL Nutrition

vraagje

Bezoekers in dit topic

paralax

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
14 apr 2003
Berichten
1
Waardering
0
Hey,

Ik ben trouwe gebruiker van J tech maar ik vind namelijk niet de prijs van de nieuwe burning force. Het nieuwe potje bevat 100capsules. De formule is totaal anders dan de vorige burning force. Ik zou graag de prijs weten van de nieuwe burning force?
Want die prijs staat niet in jullie website. Andere nieuwe producten van j tech zijn ook nog niet opgenomen op jullie website. Kunnen jullie de j tech supplementen en prijs is updaten.

Laat iets horen van jullie.

Bedankt.

Cya Paralax
 
Ik weet niet waar die die info vandaan hebt, maar volgens de laatste gegevens zijn het nog steeds 90 en 180 caps.
 
Wat is burning force ? Zie het nergen op de athletes-nutrition site staan ?
 
Originally posted by Robin
Een fatburner...


Wat zit er trouwens in Burning Force per capsule ?

(ik zou het nog steeds fijn vinden als de ingr./verhouding vd J-tech producten op een site terug te vinden zouden zijn...hoe moet je anders weten wat er in producten als burning force zit....lijkt me voor jou ook niet fijn als je elke keer dit soort vragen moet opzoeken, overtikken enz. Ik heb in een M&F gelezen dat in Belgie de etiketten worden ontworpen door Jerry....moet toch mogelijk zijn die dingen automatisch in te scannen en een pdf'je van te maken....meer info. voor de klanten wat nooit slecht kan zijn voor de omzet ;) )
 
Back
Naar boven