MuscleMeat

Vraagjes omtrent tweede kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Josti

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 apr 2008
Berichten
29
Waardering
0
Bij deze schrijf ik ff een berichtje voor een vriend van me die geen lid is van deze site.

zijn kuurverkleden is:
1ste kuur: 200mg deca per week en 50mg/ed winstrol voor 10 weken
Na deze kuur is hij erachter gekomen dat hij heel slecht geadviseerd is.
Nu leest hij wel in de materie.
Nu wil ik voor hem vragen of zijn 2de kuur niet te weinig of niet teveel is als 2de kuur.

week 1tm 10 500 mg/pw test e
week 1tm 10 200mg/pw deca
week 1tm 3 50 mg/ed winstrol tabs
week 14tm 16 nakuur met nolvadex

Hij traint nu 6 jaar hij is 22 jaar.
Lengte is 1.84 en weegt 82kg
traint 6 keer per week
En zijn vetpercentage is 17.5%

Voedingsschema is ook in orde!!!

Ik ben benieuwd wat jullie van deze 2de kuur vinden??
 
hoog vetpercentage voor zijn gewicht en lengte, ik zou gewoon nog verder trainen en daarna cutten alvorens een kuur te beginnen...
 
Ik vind je vriend zijn vet% wat te hoog om met deze middelen te kuren,moet je eens denken wat het na een goede bulkkuur als deze zal zijn...
Dat zijn voedingsschema in orde is vind jij mss maar als je eens naar zijn stats na 6 jaar trainen kijkt : 184cm 82kg @17.5% getuigt van weinig kennis qua voeding vind ik...
 
stats trekken op niks, hij is lang, licht en heeft veel vet... dus totaal niet klaar om te kuren...
 
stats trekken op niks, hij is lang, licht en heeft veel vet... dus totaal niet klaar om te kuren...

Zijn bedoeling van die kuur is ook niet droog te worden maar om juist massa te pakken. droog worden komt later wel
 
Ik vind je vriend zijn vet% wat te hoog om met deze middelen te kuren,moet je eens denken wat het na een goede bulkkuur als deze zal zijn...
Dat zijn voedingsschema in orde is vind jij mss maar als je eens naar zijn stats na 6 jaar trainen kijkt : 184cm 82kg @17.5% getuigt van weinig kennis qua voeding vind ik...


Nu is zijn voedingsschema prima eerst niet.
Zijn besdoeling is ook niet om droog te worden maar om juist veel massa te pakken.
 
weet ik ook wel dat hij er niet op gaat cutten, maar hoe hoger zijn vet moe minder de AAS aanslaat en hij heeft veel te weinig VVM om te gaan kuren... treinen en eten en dan pas kuren
 
weet ik ook wel dat hij er niet op gaat cutten, maar hoe hoger zijn vet moe minder de AAS aanslaat en hij heeft veel te weinig VVM om te gaan kuren... treinen en eten en dan pas kuren

Nu ik een paar van deze reacties lees, denk ik echt wat een onzin allemaal deze reacties.
Ten eerste even inhoudelijk reageren over zijn eerste kuur.
Deca 200 mg en winstrol 50mg/ed.
Dat slaat natuurlijk nergens op, je tweede kuur ziet er goed uit. ik zou als kickstart dianabol genomen hebben voor de eerste 3 weken, maar met winstrol kan het ook.
3 weken na je laaste spuit een nakuur is ook prima.
Er is goed over na gedacht over deze kuur!
Ook neemt hij nu meer test in mg dan deca in de week, prima!!
Ik vind dit als tweede kuur prima, maar dan ook vertrouwend dat je eetschema goed is.
Ik neem aan dat het ook waar is dat hij hard en veel traint.
Omdat de meeste jongens rond deze tijd niet aan bulken denken ivm de zovele zomerkuren door jongens die je alleen zomers in de sportschool ziet.
Je leeftijd is goed(22 jaar).
Hij leest zich in in de materie en wilt extra weten of deze kuur niet to much is.
Hier uit haal ik dat hij niet zomaar iets tot zich in neemt, en daardoor geloof ik wel dat hij zijn voedingsschema op een rijtje heeft.
Mijn schema was vroeger ook niet optimaal maar wijsheid komt met de jaren.
En dan 17% vet, wat een onzin dat hoe meer vet% je hebt des te minder een kuur aanslaat:eek:
Als je droger bent zie je misschien meer resultaat(defenitie enz).
Dit is een goede tweede kuur, en je zal zeker groter worden.
Daarna kan je altijd nog droger worden!!

Mijn kuurverleden en ervaring leren mij dat je gaat knallen, en naar die onzin hierboven moet je niet luisteren.
Ik ben wel benieuwd naar je voedingsschema, misschien kan je die eens posten?

Gr. Roy
 
@ roy
En dan 17% vet, wat een onzin dat hoe meer vet% je hebt des te minder een kuur aanslaat.

Ja,ooit al van aromatisatie gehoord ?
 
Nu ik een paar van deze reacties lees, denk ik echt wat een onzin allemaal deze reacties.
Ten eerste even inhoudelijk reageren over zijn eerste kuur.
Deca 200 mg en winstrol 50mg/ed.
Dat slaat natuurlijk nergens op, je tweede kuur ziet er goed uit. ik zou als kickstart dianabol genomen hebben voor de eerste 3 weken, maar met winstrol kan het ook.
3 weken na je laaste spuit een nakuur is ook prima.
Er is goed over na gedacht over deze kuur!
Ook neemt hij nu meer test in mg dan deca in de week, prima!!
Ik vind dit als tweede kuur prima, maar dan ook vertrouwend dat je eetschema goed is.
Ik neem aan dat het ook waar is dat hij hard en veel traint.
Omdat de meeste jongens rond deze tijd niet aan bulken denken ivm de zovele zomerkuren door jongens die je alleen zomers in de sportschool ziet.
Je leeftijd is goed(22 jaar).
Hij leest zich in in de materie en wilt extra weten of deze kuur niet to much is.
Hier uit haal ik dat hij niet zomaar iets tot zich in neemt, en daardoor geloof ik wel dat hij zijn voedingsschema op een rijtje heeft.
Mijn schema was vroeger ook niet optimaal maar wijsheid komt met de jaren.
En dan 17% vet, wat een onzin dat hoe meer vet% je hebt des te minder een kuur aanslaat:eek:
Als je droger bent zie je misschien meer resultaat(defenitie enz).
Dit is een goede tweede kuur, en je zal zeker groter worden.
Daarna kan je altijd nog droger worden!!

Mijn kuurverleden en ervaring leren mij dat je gaat knallen, en naar die onzin hierboven moet je niet luisteren.
Ik ben wel benieuwd naar je voedingsschema, misschien kan je die eens posten?

Gr. Roy

Bullshit Roy.

weet niet waar jij die wijsheid vandaan hebt.
 
Bij deze schrijf ik ff een berichtje voor een vriend van me die geen lid is van deze site.

zijn kuurverkleden is:
1ste kuur: 200mg deca per week en 50mg/ed winstrol voor 10 weken
Na deze kuur is hij erachter gekomen dat hij heel slecht geadviseerd is.
Nu leest hij wel in de materie.
Nu wil ik voor hem vragen of zijn 2de kuur niet te weinig of niet teveel is als 2de kuur.

week 1tm 10 500 mg/pw test e
week 1tm 10 200mg/pw deca
week 1tm 3 50 mg/ed winstrol tabs
week 14tm 16 nakuur met nolvadex

Hij traint nu 6 jaar hij is 22 jaar.
Lengte is 1.84 en weegt 82kg
traint 6 keer per week
En zijn vetpercentage is 17.5%

Voedingsschema is ook in orde!!!

Ik ben benieuwd wat jullie van deze 2de kuur vinden??


Leuke kuur.

Adviseer je maatje om lekker paar jaar verder te trainen en niet de cardio apparaten te vergeten.

vind het zonde om met huidige stats deze kuur te nemen.

mocht ie speciaal willen kuren laat hem dan een kuur met korte esters nemen en T-3 toevoegen of een cea stack erbij.

om dat hoge vetp. te verlagen tot >12%.

als je daar bent aangekomen kun je bekijken wat je wil.

ten 1e zie je dan niet het resultaat beter je kunt makkelijker (clean) gainen.

met clean bedoel ik dan zonder je vetp. zwaar te verhogen.

mocht je toch je voeding dan niet optimaal hebben kun je sneller ingrijpen door je training en of voeding snel aan te passen.

etc etc.
 
Nou jongens, nou klinkt 17% als dat hij vet is maar dat is echt niet het geval. Ik gaf ook al aan dat hij al eens eerder een kuur gehad had, tijdje geleden, en wat hij nu wil weten is of de kuur, zoals ik had beschreven in mn 1e post, een goede 2e kuur zou kunnen zijn.

Zou het een wijze kuur zijn, als je naar de doseringen kijkt? Of hebben jullie nog tips? (Behalve vetpercentage, dat weten we nu wel :P)
 
Leuke kuur.

Adviseer je maatje om lekker paar jaar verder te trainen en niet de cardio apparaten te vergeten.

vind het zonde om met huidige stats deze kuur te nemen.

mocht ie speciaal willen kuren laat hem dan een kuur met korte esters nemen en T-3 toevoegen of een cea stack erbij.

om dat hoge vetp. te verlagen tot >12%.

als je daar bent aangekomen kun je bekijken wat je wil.

ten 1e zie je dan niet het resultaat beter je kunt makkelijker (clean) gainen.

met clean bedoel ik dan zonder je vetp. zwaar te verhogen.

mocht je toch je voeding dan niet optimaal hebben kun je sneller ingrijpen door je training en of voeding snel aan te passen.

etc etc.

Nou jongens, nou klinkt 17% als dat hij vet is maar dat is echt niet het geval. Ik gaf ook al aan dat hij al eens eerder een kuur gehad had, tijdje geleden, en wat hij nu wil weten is of de kuur, zoals ik had beschreven in mn 1e post, een goede 2e kuur zou kunnen zijn.

Zou het een wijze kuur zijn, als je naar de doseringen kijkt? Of hebben jullie nog tips? (Behalve vetpercentage, dat weten we nu wel :P)

lees de 1e regel is.

en 17% Vetp. is voor iemand van 22 jaar normaal, maar als bodybuilder is het hoog
 
lees de 1e regel is.

en 17% Vetp. is voor iemand van 22 jaar normaal, maar als bodybuilder is het hoog

Ik ken een paar wedstrijd jongens als zij na een wedstrijd off zijn en een paar weken daarna al heel snel boven die 17% komen, om zoveel mogelijk weer massa te pakken (nemen o.a. een goede bulkkuur)om bij de eerst volgende wedstrijd met meer massa op het podium te staan.1 tot 2 maanden voor een wedstrijd veranderen ze weer van voedingsschema en nemen een goede cutkuur en trainen ze zich helemaal droog.

Als hij echt een vochtballon wordt, moet hij meer gaan cardioen, en als dat niet werkt ook nog arimidex of femera er bij nemen.
Maar geen advies geven en T3 aanpraten, is zonde van zijn schildklier als hij het niet erg vind om niet droog te worden.
Maar geen kuur nemen omdat iemand zijn vet% 17 is, is echt een giller, dan zouden er haast geen wedstrijd jongens meer over zijn.
Als een kuur haast niet aan zou slaan bij een vetpercentage van 17% en meer, dan snap ik niet waar al die powerlifters zo groot en sterk mee geworden zijn, niet met pindakaas in ieder geval.

Gr. Roy
 
1-12 test e 500pw
1-10 deca 200pw

Als kickstart zou ik test prop nemen 1/3 100mg eod,pak je minder troep mee dan bijv dianabol.Vind winny niet echt toegevoegde waarde voor massakuur

14-18 nolva op 20mg pd,meer is overkill
suc6
 
Back
Naar boven