Fitness Seller

Vraagjes over mijn bulk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jaapie

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2005
Berichten
393
Waardering
12
Ok, ik weeg 75 kilo en wil mijn bulk beginnen met 3000 kcal. Ik zit te twijfelen hoe ik de percentages van het voedsel moet nemen. Neem ik 30% eiwit dan is dat al 225 gram eiwit per dag, dit is 3 gram per kilo lichaamsgewicht. Omdat ik acne wil vermijden wil ik dit lager hebben. Kan ik bijv 20-25% eiwit nemen en 25-30% vet? Of zal ik mijn koolhydraten wat opschroeven?

En is het mogelijk om 2 keer per jaar te bulken? Ik wil proberen van sept tot december te bulken en van maart tot juni, en in beide periodes 7,5 kilo aankomen. Dat ik dan weinig tijd heb voor cutten vind ik niet erg, ben ik een keer niet skinny :p Maar is dit mogelijk?

Oja en hoeveel gram koolhydraat zit er in een snee bruin brood? :p
 
niemand? :D
 
30% vetten lijkt me wat veel, tenzij je echt voor een low-carb dieet gaat.
Ik zou het op een KH-verhoging houden...

jaapie zei:
Oja en hoeveel gram koolhydraat zit er in een snee bruin brood? :p
Hangt van het gewicht van de snee en aard van het bruinbrood af.
 
zal iets van 20 gram inzitten
 
Mooi dan ga ik van 20 gram uit:) Maar 60% koolhydraat is wel erg veel :eek: Ik neem denk ik 50/25/25 zou dat werken?

En is het nou mogelijk om 2 keer te bulken?
 
Lijkt mij wel dat het mogelijk is.. Van nu tot bv maart k*tten en daarna cutten tot juli. En na de zomer weer gaan bulken..
 
Ik denk dat je van nu tot maart bulken bedoelt? :p Maar bedankt, dan ga ik nu een bulkschema maken:)
 
Mijn schema is iets van k:60 e:30 v:10. Ik heb echt last van vet eten, ik kan veel koolydraten eten zonder echt veel dikker te worden maar als ik me vet omhoogschroef en me koolhydraten omlaag dan word ik veel eerder dik.
Je moet dus gewoon kijken wat voor jou werkt.
 
Back
Naar boven