AndroidHealthClinic

Vragen 6 daags splitschema

Bezoekers in dit topic

arno1560

Novice
Lid geworden
4 apr 2019
Berichten
15
Waardering
7
Lengte
1m73
Massa
75kg
Vetpercentage
15%
Dag iedereen,
zal me kort even voorstellen: ik ben Arno, 23 jaar en ben sinds een 2-tal maanden opnieuw begonnen met trainen, heb door een borstblessure meer dan een jaar stil gezeten. Bijgevolg kracht weg en vet erbij. Nu ben ik reeds 6 weken bezig met cutten (van 20%) om eens te zien hoe mijn spiermassa er droog uitziet (nu op +-18% vet,gemeten met tang). Ik eet momenteel 2200 kcal, 700 onder behoud, omdat ik de eerste 2 weken geen gram verloor), en nu ongeveer 0,5 kilo per week afval. Mijn voedingsschema voeg ik bij.

Aangezien ik elke ochtend ga trainen voor mijn werk zou ik graag beginnen met een 6 daags Push pull schema. Hierbij is workout 1 borst, schouders, triceps en quads en workout 2 rug, biceps en hamstrings. momenteel doe ik 6 dagen ppl, Kuiten doe ik 2 keer in de week en ook dit zou ik naar 3 verhogen. ik focus op de compounds en ga steeds wat herhalingen of qua gewicht omhoog.
Ik zou mijn training baseren op dit artikel van t-nation: https://www.t-nation.com/training/the-best-damn-workout-plan-for-natural-lifters. Mijn volume per training zal dus minder worden, maar op weekbasis blijft dit ongeveer hetzelfde.

Mijn vraag is of iemand hier bepaalde kritiek op heeft, en eventueel tips voor cardio mogen gegeven worden. Momenteel doe ik aan het einde van mijn sessie 5 min op een stairmaster en 10 minuten doorstappen met de maximum hellingshoek op de loopband.

Graag hoor ik jullie mening en leer ik weer wat bij.
Prettige dag iedereen!
 

Bijlagen

  • eetschema.xlsx
    10,4 KB · Weergaven: 60
Laatst bewerkt:
Ik vind het wel erg karig om op dit voedings schema een 6 daags trainingsschema te gaan doen.

Zeker gezien je pas 2 maanden weer begonnen bent met trainen zou je imo beter een goed FB schema kunnen doen om eerst weer terug wat op te bouwen.
 
Ik vind het wel erg karig om op dit voedings schema een 6 daags trainingsschema te gaan doen.

Zeker gezien je pas 2 maanden weer begonnen bent met trainen zou je imo beter een goed FB schema kunnen doen om eerst weer terug wat op te bouwen.
bedankt voor de reactie, zal er zeker rekening me houden!.
 
Back
Naar boven