MuscleMeat

Vragen aan Mr. Belgium IFBB 1987 - Jan Timmermans (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kan iemand me zeggen wat die groene karma bollen allemaal betekenen? Heeft dat iets te maken met de hulk?

:roflol: Geweldig, zie het als beloning voor uw goede posts. Het heet karma en het komt u hier toe door de goede daden (of vunzige grappen voor sommigen onder ons)!

Wat kunt u mooi en rustig schrijven meneer! Een genot om te lezen. Ook vind ik de belichaming van bodybuilding (kijkend naar uw foto's) een ware kunst. Geen freakshow zoals vandaag de dag. Schitterend! Ik blijf het ook volgen:)
 
:roflol: Geweldig, zie het als beloning voor uw goede posts. Het heet karma en het komt u hier toe door de goede daden (of vunzige grappen voor sommigen onder ons)!

Dus andere forumleden kunnen u dat geven uit respect of waardering voor uw posts.
Het is dus goed te zien dat u hier erg welkom bent! :)
 
Welkom op het forum.

Weer een aanwinst erbij.
 
Ik vind het zeer fijn dat je hier open staat voor vragen.
Na even in je vorige posts rond te kijken kom ik tot de vaststelling dat je vrouw in de sportzaal ontmoet hebt.

Volgde zij dan dezelfde trainingsvorm als jou? (dus 1 spiergroep per dag met supersets/trisets of iets anders)
 
Welkom..

ik neem aan dat je hier ook komt om weer wat motivatie op te doen van de jonge garde?

Lijkt me best moeilijk na een tijd niet trainen weer te beginnen... kwestie van doorbijten en natuurlijk ligt de lat lager en gaat het er denk meer om dat je lekker in je vel voelt zitten.

succes!
 
Ik vind het zeer fijn dat je hier open staat voor vragen.
Na even in je vorige posts rond te kijken kom ik tot de vaststelling dat je vrouw in de sportzaal ontmoet hebt.

Volgde zij dan dezelfde trainingsvorm als jou? (dus 1 spiergroep per dag met supersets/trisets of iets anders)

Ja ze deed precies hetzelfde als ik, het was mijn ideale trainingspartner, ze kon me erg opjutten ...
 
Welkom..

ik neem aan dat je hier ook komt om weer wat motivatie op te doen van de jonge garde?

Lijkt me best moeilijk na een tijd niet trainen weer te beginnen... kwestie van doorbijten en natuurlijk ligt de lat lager en gaat het er denk meer om dat je lekker in je vel voelt zitten.

succes!

Natuurlijk kom ik ook voor de motivatie, maar het idee om te herbeginnen speelt al enkele maanden.

De lat ligt inderdaad lager, het einddoel is niet hetzelfde, nu gaat het erom een strak en redelijk droog lijf te hebben (Ik schrik van sommige andere vijftigjarigen - bierbuik inbegrepen). Ik wil er tien jaar jonger uitzien dan ik ben, dat is al een doel op zich.

Zoals je zegt, je lekker in je vel voelen, een gezonde geest in een gezond lichaam, om het met een cliché te zeggen.
 
Natuurlijk kom ik ook voor de motivatie, maar het idee om te herbeginnen speelt al enkele maanden.

De lat ligt inderdaad lager, het einddoel is niet hetzelfde, nu gaat het erom een strak en redelijk droog lijf te hebben (Ik schrik van sommige andere vijftigjarigen - bierbuik inbegrepen). Ik wil er tien jaar jonger uitzien dan ik ben, dat is al een doel op zich.
Zoals je zegt, je lekker in je vel voelen, een gezonde geest in een gezond lichaam, om het met een cliché te zeggen.

:thumbs: succes!..
 
Hallo Jan, tof dat je erbij bent als ouwe ros :thumbup:
Even een abo op dit topic gedaan.

groetjes
Jan.
 
ik heb nog een vraagje, wat was je werk toen je aan BB deed ?
Was dit goed te combineren en hadden ze op je werk respect voor het vele eten enz wat hierbij hoorde ?

alvast dank!
 
bodybuilding is veranderd sinds de jaren, hoe kijk je nu naar bodybuilding? Wat vind je van de nieuwe technieken qua training?

Zijn de oude methodes achterhaald of toch niet? bijvoorbeeld: ik geloof niet in het stretchen van "spieren"..

alle respect maar je zegt geen traps en buik te trainen, vond je dat dan ook niet te merken aan je lichaam? Inderdaad is buik alleen te zien na een laag bf%, maar die hardheid en vorm is er toch niet 100% zonder ze te trainen?

Heb je last van striae gehad? wat doe je als je ze wel hebt? of is tanning de enige methode ;)

welke oefeningen werkten echt niet voor u en welke wel?

heb waarschijnlijk nog vragen, maar ik kan er nu even niet opkomen :p
 
ik heb nog een vraagje, wat was je werk toen je aan BB deed ?
Was dit goed te combineren en hadden ze op je werk respect voor het vele eten enz wat hierbij hoorde ?

alvast dank!
Ik was conciërge aan de Belgische kust van een appartementsblok (54 appartementen - bar - zwembad) en daarbij was ik ook regionaal journalist (Oostende-Middelkerke) voor Het Nieuwsblad. Nog later was ik portier, maar dat zou ik niet meer doen, te veel rare kwieten op straat na middernacht.
 
bodybuilding is veranderd sinds de jaren, hoe kijk je nu naar bodybuilding? Wat vind je van de nieuwe technieken qua training?

Zijn de oude methodes achterhaald of toch niet? bijvoorbeeld: ik geloof niet in het stretchen van "spieren"..

alle respect maar je zegt geen traps en buik te trainen, vond je dat dan ook niet te merken aan je lichaam? Inderdaad is buik alleen te zien na een laag bf%, maar die hardheid en vorm is er toch niet 100% zonder ze te trainen?

Heb je last van striae gehad? wat doe je als je ze wel hebt? of is tanning de enige methode ;)

welke oefeningen werkten echt niet voor u en welke wel?

heb waarschijnlijk nog vragen, maar ik kan er nu even niet opkomen :p

Dat zijn wel erg veel vragen. Van de nieuwe technieken weet ik niet veel, je kan er mij misschien meer over vertellen? Ik weet dat ieder zijn eigen lichaam moet leren kennen, dat gebeurt met vallen en opstaan (helaas).

De oudere methodes zijn zeker niet achterhaald, ik zou het precies opnieuw zo doen. Maar ik hou een open geest en zal binnenkort wel eens een Flex kopen (bestaat dat nog?) om te speuren naar nieuwe wetenschappelijke standpunten en ervaringen van de jonge generatie.

Over buik en traps. Ik ben genetisch bevoordeeld, altijd al dikke buikspieren gehad, met opzet niet meer getraind om mijn taille zo smal mogelijk te houden. Vergeet niet dat je buikspieren altijd aan de slag zijn, ook bij het squatten bijvoorbeeld. Het is aan jou om te beslissen of je het nodig hebt, en hoe je eruit wil zien.

Gelukkig nooit last gehad van striae (neem een zinkchelaat supplement - ook een goede tip voor zwangere vrouwen - zit in vele anti-oxidant-toestanden). Ik gebruikte ook veel after douche produkten en zorgde ervoor nooit buitensporig veel kilo's bij te komen of af te vallen voor of na een wedstrijd. Daar bovenop had ik er waarschijnlijk geen aanleg voor.

Thanks;)
 
ik raad je dan ook niet echt aan om flex, md, m&f enzo te kopen, misschien eentje voor de nieuwsgierigheid te onderdrukken maar voor de rest is het niet veel soeps ;)

edit: heb je als voorbereiding op een wedstrijd gedestilleerd water gebruikt of ..?
 
ik raad je dan ook niet echt aan om flex, md, m&f enzo te kopen, misschien eentje voor de nieuwsgierigheid te onderdrukken maar voor de rest is het niet veel soeps ;)

edit: heb je als voorbereiding op een wedstrijd gedestilleerd water gebruikt of ..?

Ja - vroeger stond de Flex vol wetenschappelijke studies, ze waren soms wel gestuurd door de commercie, maar toch, soms wel interessant.

Ja hoor gedistileerd water, één dag voor de wedstrijd, zoals ik hierboven al heb beschreven de laatste 24 uur wou ik geen enkele mg. zout meer innemen. Anders zie ik er het nut niet van in. Het beste flessenwater volgens Test-Aankoop is dat van de LIDL. (het laagst gedoseerd in mineralen en metalen).

Bedankt iedereen - ik kom vanavond terug, mochten jullie nog vragen hebben, shoot ...;)
 
Even abboneren hier!:D Welkom ook!
 
Back
Naar boven