Fitness Seller

vragen betreft insuline gebruik

Bezoekers in dit topic

wiggers

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 feb 2007
Berichten
799
Waardering
12
Ik heb toch de stap genomen met insuline te beginnen naast mn testo van 1000 mg ew.
Nou vroeg ik me enkele dingen af.
Ik krijg een pen en ik zet hem im .. Welke plek is het beste en kan je aspireren met een pen...
En zit er meerwaarde aan vitargo te nemen inplaats van dextrose of moet het echt dextrose zijn.
 
Aspireren is nergens voor nodig en je moet gewoon subq in je buik zetten. Officieel moet je 2iu airshot doen maar dat doe ik zelf ook nooit, gewoon kijken dat je geen luchtbel injecteert.

De eerste keren zou ik echt 10gram dextro per 1iu insuline doen. Daarna kan je voorzichtig kijken hoe bijvoorbeeld 100-200gram havermout bij het ontbijt samen met minder dextro bevalt. Als je gaat experimenteren heb dan een flesje opgeloste dextro bij de hand helemaal als je pre workout insuline zet.

Probeer met insuline op tijd te trainen en niet in de avond, dan kom je fout uit met insuline en slapen want slapen na insuline is het domste wat je kan doen.

Welke insuline krijg je?
 
Kheb nu een novorapid flexpen heel mooi maar moet gvd pennaaldjes zelf bestellen.
Ik ben van plan eerst te beginnne pwo om te kijken hoe ik er op reageer ed ....dan kan ik het sochtends toevoegen als t meerwaarde heeft.. Pw ben ik nog ff voorzichtig mee eerst ff kijken hoe dit gaat ...draait uiteindelijk om de massa
 
waarom niet pre workout? ;)

ken er paar die zetten allemaal s'ochtends en pre workout.
 
Nu snap ik prima hoe insuline werkt tot in de gruwelijkste details, maar ik zie het nut zo snel niet van insuline VOOR een workout? Behalve een pomp.
 
Nu snap ik prima hoe insuline werkt tot in de gruwelijkste details, maar ik zie het nut zo snel niet van insuline VOOR een workout? Behalve een pomp.

+1.

Behalve dan dat Arnold de pump beter vond dan coïtus?
 
Pre-workout slin orgasms.
 
Gehehehehe zal t ckr proberen maar zoals ik zei moet ik eerst weten hoe mij lichaam.er op reageert

En kben aan t denke welke sup combo... Zit aan trans x te denken maar als je losse producten gebruikt kan je het wel beter doseren
 
Gehehehehe zal t ckr proberen maar zoals ik zei moet ik eerst weten hoe mij lichaam.er op reageert

En kben aan t denke welke sup combo... Zit aan trans x te denken maar als je losse producten gebruikt kan je het wel beter doseren

Gewoon laden met dex en veel bcaas/eaas!
 
Hmmm denk da t k mar gewoon met dex whey gluta crea doe ook in bcaa zit niet alles wat je nodig hebt...
 
Lees ook veel van lui die 2/3 iu kortwerkende zetten voor aantal meals per dag ( 5/6)
Maar kan niks verder vinden erover.
Iemand?
 
Hmmm denk da t k mar gewoon met dex whey gluta crea doe ook in bcaa zit niet alles wat je nodig hebt...

Bedoel wel binnen de eerste 10min he. Tuurlijk volgen er nog andere dingen dan.

Vooral prewo zetten, lekker laden met dex en aminos tijdens je training. Extreme volle spieren, en direct na je training kun je een volwaardige maaltijd eten ipv shake. Prewo vind ik het meest effectief.
 
Nu snap ik prima hoe insuline werkt tot in de gruwelijkste details, maar ik zie het nut zo snel niet van insuline VOOR een workout? Behalve een pomp.
Nu wil ik het weten ook.
 
Iedereen hoor ik er ook over in USA.
Jij kent dat protocol van milos vast ook wel?
Maar onderzoeken zijn er niet.
 
Iedereen hoor ik er ook over in USA.
Jij kent dat protocol van milos vast ook wel?
Maar onderzoeken zijn er niet.
Ik kom eigenlijk nooit op US fora, heb eerlijk gezegd ook geen idee wie/wat milos is.
 
Milos sarvec pre workout insuline protocol.
 
Nu wil ik het weten ook.

Meer kracht tijdens training, constante aanvoer van aminos, geen verzuring, slin werkt tijdens en ook nog na de workout.

Maar eigenlijk moet je het gewoon proberen en dan merk je wel dat prewo het beste is. Hoor ik ook van iedereen.
 
Meer kracht tijdens training, constante aanvoer van aminos, geen verzuring, slin werkt tijdens en ook nog na de workout.

Maar eigenlijk moet je het gewoon proberen en dan merk je wel dat prewo het beste is. Hoor ik ook van iedereen.
Ik ben om. :rolleyes:
 
Vandaag mn eerste 4 iu bij t opstaan gezet dex glut en crea erin iets erna een wheyshake met zon 75 gr whey en drie kwartier later zon 175gr havermout met whey tot nu toe goed morgen post workout 6 iu erin denk ik...
 

Die smiley moet er bij om aan te tonen dat je veel meer theoretische kennis hebt? Beetje kinderachtig.

Ik heb erg veel praktische kennis en kan zeggen dat de theorie in veel gevallen niet gelijk loopt met de praktijk.
 
Back
Naar boven