• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

AndroidHealthClinic

Vragen cold turkey

Bezoekers in dit topic

notnatty

Novice
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
80kg
Vetpercentage
9%
Goeden avond bodybuilders,

Ik heb een blast & cruise gedaan sinds november vorig jaar tot begin augustus dit jaar. Alleen heb ik plots moeten stoppen waardoor ik cold turkey heb moeten stoppen. De reden dat ik geen pct kon doen was door een plotselinge opname wat ik privé houd. Ik merk dat ik sinds dien nog steeds aanzienlijk veel haaruitval heb op de kruin en dit niet stopt. Ook merk ik nogsteeds weinig libido en veel onzekerheid (voordat ik begon met kuren was ik niet zo extreem onzeker)

Maar nu ik met ontslag ben vraag ik mij af wat te doen, ik zal nog een afspraak moeten maken met mijn huisarts voor een bloedonderzoek maar dat zal pas over enkele weken/maanden kunnen aangezien ik niet meer in mijn thuisprovincie meer woon maar wel thuis ben ingeschreven en ik niet met verlof kan.

Nu wil ik zelf alvast proberen mijn productie weer op gang te krijgen. Vitamines en groentes eet ik gezond, schijf van 5 zit goed

Wat zal ik doen? HCG zetten of nolva/aro pakken. Of een combinatie? Ik hoor het graag aangezien ik hier graag vanaf wil!

Thanks!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb dat tijdens die opname eens aangekaart en toen was alleen mijn hdl te hoog. Mijn testosteron zat op 5.1 nmol/l. Ze hebben mij toen een antidepressiva gegeven om de “sombere” gevoelens te verminderen. Heb vaker dit aangekaart bij hun. Ze hebben niks gedaan verder. Ook zei de endocrinoloog: “gaat wel over.” Ja ook op een soort denigrerende toon met een op opmerking als kers op de taart “had je het niet moeten doen.”

Vriend, 5,1nmol is gewoon bizar. Ga naar de Android kliniek.

Dat is dus het probleem ik zit ergens anders in het land. Ik mag niet weg van deze locatie dus daarom dat ik zelf het touw in de handen neem

Dan rest je niks anders dan dit even uit te zitten. Hoe lang nog voordat je terug bent? Houd je voeding en slaap on point. Supplementen met zink glycinaat magnesium bisglycinaat, d3 + mk7 k2. Tevens wegblijven van diegenen die je anti depressiva willen voorschrijven en alles wegwuiven. Van 5,1nmol wordt je vanzelf depressief. Even koppie erbij houden en ride it out. Stay strong bro 👌

6 maanden dan mag ik echt naar huis, misschien over enkele maanden dat ik verlof mag en dan ga ik meteen naar de huisarts. Het sombere gevoel is wel te hendelen aangezien ik vroeger ook veel met depressies heb geworsteld. Maar nu mijn haar op m’n kruin echt aanzienlijk minder EN dunner is wil ik daar vooral wat aan doen. Heb een flinke bos met krullen en die houd ik liever. Enige tips of supps daarvoor? Ik weet dat finasteride een goed supplement daarvoor is alleen dat verlaagd je dhl wat ik er niet bij kan gebruiken. En ik kan dat nergens verkrijgen. Enige suggesties?

• Like
Waarderingen: Marc0000
Kan je meer vertellen over de shampoo? Ben er erg benieuwd naar

Iemand dit ook meegemaakt en vervolgens ook kunnen herstellen?

PCT is niet nodig, je hersteld van nature prima. Je kunt wel in dip komen ja. maar je hebt het over haaruitval en laag libido. Alopecia kan komen door roid gebruik als je daar gevoelig voor bent.
Maar je moet je huidige bloedwaardes weten. waarschijnlijk hoog oestrogeen icm laag testosteron

De dip is wel te doen, alleen hoe wil ik de alopecia tegen gaan nu ik ook al ruim 4 maanden off ben? En blijven de haren uitvallen of stopt dat op een gegeven moment zodra mijn t-levels weer verbeteren? Of is dit blijvend?

Laatst bewerkt:
De dip is wel te doen, alleen hoe wil ik de alopecia tegen gaan nu ik ook al ruim 4 maanden off ben? En blijven de haren uitvallen of stopt dat op een gegeven moment zodra mijn t-levels weer verbeteren? Of is dit blijvend?
Dip is wat je toegeeft aan je psyche, haaruitval geen ervaring mee! Dat haaruitval blijvend is kan ik je ook niet vertellen maar je hebt je toch wel ingelezen over de side effects van roids? Als het kalf verzopen is dempt men de put..

Ik heb me zeker zo veel mogelijk in gelezen en rondgevraagd aan ervaren kuurders, en ook over de Sides. Alleen wat ik boven benoem is dat ik plots heb moeten stoppen cold turkey

Ook dat is per individu verschillend, nu reken ik bij mijzelf af en heb daar 0,0 last van. Vroeger had ik daar wel last van maar dat is 30 jaar geleden! Geen haaruitval oid.

Ineens stoppen heeft geen in loed op haaruitval. Met de shampoo kun je het verminderen, net als met finasteride.

Ja ik ben nog niet zo oud waardoor ik graag m’n bos behoud. Het is als het nat is al goed te zien. Ik ben opzoek naar producten. Neofolics leek me een goede bron. Iemand ervaring met hun?

Verminderen is goed maar hoe groot is de kans dat het weer teruggroeit?

Terug
Naar boven