MuscleMeat

Vragen i.v.m Water & Eiwitten

Users who are viewing this thread

DagonX

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
16 aug 2007
Water:
Water is wat iedereen nodig heeft, sommige drinken kraanwater en andere flessenwater.
Is kraanwater ongezonder dan flessenwater of is hier helemaal geen verschil in en klopt het dat mensen minimum 2.5 Liter water per dag nodig hebben?
Eiwitten:
Hoeveel eiwitten heb ik nodig? Ik heb een snelle stofwisseling : Heb ik het gewone aantal nodig: 2 Gram per lichaamsgewicht of meer?

philosopher

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
5 mrt 2005
Zal wel wat verschil in zitten toch denk ik dat het water in Nederland zo schoon is dat het geen probleem is om uit de kraan te drinken.
2 gram is meer als voldoende of je nu een snelle of ee trage stofwisseling hebt

YannickLB

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
29 apr 2007
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
ik zat er laatst ook aan te denken!
ik drink bijna geen water, wel drink ik veel. is dat dan slecht? moet het puur water zijn.. :p
ik weet in iedergeval datk ongeveer op de 10 gram eiwitten per uur moet zitten, dus 20 gram per maaltijd voor mij.
ik weet niet wat je doelen zijn maar als je wil gainen moet je ongeveer 20 gram eiwitten per maaltijd nemen als je om de 2 uur eet.

chesternrone

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
24 okt 2006
gewoon kraanwater word op meer punten gezuiverd dan water wat je in flessen kunt kopen dus daar zit qua gezondheid bijna geen verschil in wel kan het zo zijn dat er in bronwater meer mineralen zitten.

goofer

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
23 aug 2005
De kwaliteit van het kraanwater hangt natuurlijk ook wel af van de staat van je leidingen, vuile leidingen = vuil water. Als je bijvoorbeeld koperen leidingen hebt is het water van de kraan weer niet zo gezond.

Het kraanwater bij mij thuis is vrij kalkrijk, ik heb dan ook zo een filterkan gekocht, dus drink ik nu gefilterd kraanwater :D

calcification

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
19 okt 2005
De kwaliteit van het kraanwater hangt natuurlijk ook wel af van de staat van je leidingen, vuile leidingen = vuil water. Als je bijvoorbeeld koperen leidingen hebt is het water van de kraan weer niet zo gezond.

Het kraanwater bij mij thuis is vrij kalkrijk, ik heb dan ook zo een filterkan gekocht, dus drink ik nu gefilterd kraanwater :D

Hoe lang doe je precies met zo'n filtersysteem?
Kraantjeswater tov flessen water is spotgoedkoop waarom filteren, kalk kan toch geen kwaad ?

Naar boven