blacksnow2023
Cool Novice
- Waardering
- 39
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 10%
Puur uit nieuwsgierigheid heb ik eens mijn bloed laten testen voordat ik begon met trainen en na ongeveer een maand om zo te zien welk effect krachttrainen heeft gehad.
Nu zijn er deze waarden uit gekomen:
Meting 1:
-
Meting 2:
-
Nu vallen mij een paar dingen op: Het albuminegehalte is licht verhoogd. Dit komt waarschijnlijk door cardio dacht ik zo zelf? Het testosteron gehalte is een heel licht gestegen. Zou dat komen door de krachttraining of is dit zo een klein verschil dat je het daar niet aan kan toewijzen?.. De vrije androgeen index bij de tweede meting zegt mij niet zoveel, maar zat wel onder de referentiewaarde.
Tot slot valt mij op dat de SHBG bij beide metingen aan de hoge kant lijkt. Is er een manier om dit te verlagen?
Ik hoor graag alle experts op dit gebied hun mening hierover
P.S. Ik heb niets gebruikt natuurlijk.
Nu zijn er deze waarden uit gekomen:
Meting 1:
-
Meting 2:
-
Nu vallen mij een paar dingen op: Het albuminegehalte is licht verhoogd. Dit komt waarschijnlijk door cardio dacht ik zo zelf? Het testosteron gehalte is een heel licht gestegen. Zou dat komen door de krachttraining of is dit zo een klein verschil dat je het daar niet aan kan toewijzen?.. De vrije androgeen index bij de tweede meting zegt mij niet zoveel, maar zat wel onder de referentiewaarde.
Tot slot valt mij op dat de SHBG bij beide metingen aan de hoge kant lijkt. Is er een manier om dit te verlagen?
Ik hoor graag alle experts op dit gebied hun mening hierover
P.S. Ik heb niets gebruikt natuurlijk.
Laatst bewerkt: