MuscleMeat

vragen mbt cutkuur

Bezoekers in dit topic

Strive4muscle

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
26 jul 2015
Berichten
4.610
Waardering
10.871
Lengte
1m85
Massa
102kg
Vetpercentage
8%
beste leden,

In juni zal m'n laatste blast beginnen.

Ik zat aan het volgende te denken:
Test e of sust --- 250/500 mg EW
Tren e ---- 400 mg EW
Mast e ---- 400 mg EW

Waar ik over zit te twijfelen is wat kan beter pakken sust of test e.
En de dosering hiervan beter op 250 of 500mg?

In week 8/9 van de kuur ga ik een week op vakantie. Waarom ik twijfel aan de dosering test/sust is het libido. Mijn libido moet dan namelijk op en top zijn als jullie begrijpen wat ik bedoel :p

Iemand die mij hier antwoord op kan geven?
 
Hoeveel keer per week ga je prikken?
 
Mijn voorkeur gaat sowieso uit naar test-e maar dat blijft hoe dan ook persoonlijk
 
Ik ben een half jaartje geleden overgestapt op Sust en heb sindsdien in mijn blasts en in mijn cruise zeker 80% minder last van acne. Probeer het eens zou ik zeggen. Van mast boven de 400mg ew had ik overigens ook enorm veel last van acne.
 
Ik ben een half jaartje geleden overgestapt op Sust en heb sindsdien in mijn blasts en in mijn cruise zeker 80% minder last van acne. Probeer het eens zou ik zeggen. Van mast boven de 400mg ew had ik overigens ook enorm veel last van acne.

Ik zit op 800mg mast, 0 acne :cool:
 
Ik ben een half jaartje geleden overgestapt op Sust en heb sindsdien in mijn blasts en in mijn cruise zeker 80% minder last van acne. Probeer het eens zou ik zeggen. Van mast boven de 400mg ew had ik overigens ook enorm veel last van acne.
Acne blijft hetzelfde voor mij met test e of sust. Laat sowieso preventief Roa laten meelopen.
 
Ik zit op 800mg mast, 0 acne :cool:
is natuurlijk heel persoonsgebonden. Maar tijdens blasts krijg ik toch altijd wel wat last van acne. Heb het nooit zover laten komen dat het in extreme mate kon uitbreken.
 
is natuurlijk heel persoonsgebonden. Maar tijdens blasts krijg ik toch altijd wel wat last van acne. Heb het nooit zover laten komen dat het in extreme mate kon uitbreken.

Paar jaar geleden had ik het echt heel erg maar nu helemaal niks meer. Heb wel een potje roa hier staan maar die gebruik ik niet hehe
 
Ik krijg niet minder maar ook niet meer. Ik neem 200 tren had eerst 400. Maar neem appel cider azijn en citroen sap sochtends. En ofc pompoenpit capsules 1g
 
Nu blijft mijn vraag nog steeds beter sust of test e in deze dan op 250mg of 500mg?
 
Ik zou zelf 500 doen
Geen ervaring met sust
Mbt de acne
De eerste keer had ik hele zware acne op 100 mg test p eod en 50 mg winny ed
Nu op een gram test e + tren + dbol minder last van
Voor mijn gevoel krijg ik van winny acne
En speelt er tolerantie op tegen de acne hoe vaker ik kuur
Maar dat laatste kan ik niet bevestigen
Er zijn er meer die de eerste keer vol zitten en daarna minder
 
Zou beginnen op 250mg test.
Je kan altijd nog verhogen.
 
Op hoeveel mg laat je dit meelopen en is dit hg of ug roa?
Als het echt erg zou worden 50 mg UG roa wanneer het in controle is 20 mg
 
Back
Naar boven