XXL Nutrition

vragen mbt injecteren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

groter is beter

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
20 feb 2011
Berichten
1.248
Waardering
102
Lengte
1m74
Mensen, ik heb 2 vragen. Mensen met goed onderbouwde reacties zijn altijd welkom.
1.
vandaag een discussie gevoerd met iemand die beweerd dat als je in je bil injecteerd, het veel sneller word opgenomen dan wanneer je het bv in je quad injecteerd. Hij kwam met het argument dat ze vaak inenten en voor medisch gebruik in de bil injecteren.

2. Ik vroeg me af, als ik maandag net voor mijn beentraining zou injecteren in quad of bil, en ik ga daarna benen trainen, word het dan sneller opgenomen dan als ik bv maandag prik en donderdag pas benen train? Dit omdat als ik geinjecteerd heb en ik ga benen trainen dan heb ik de volgende dag geen pijn aan mn inject spot( wellicht komt dit door de spierpijn die ik dan heb ?

Alvast bedankt.
 
Ik weet dat ik geen onderbouwde reactie hier neerzet en dus ook niet welkom ben, maar... WAT EEN BULLSHIT :D ! De enige reden dat ze die inentingen in je bil knallen is omdat het daar veel minder pijn doet.
 
Zou niet vlak voor de beentraining injecteren, beter savonds als je niet teveel meer moet bewegen.
 
Nummer 1 en Nummer 2 onzin..
 
Ik weet dat ik geen onderbouwde reactie hier neerzet en dus ook niet welkom ben, maar... WAT EEN BULLSHIT :D ! De enige reden dat ze die inentingen in je bil knallen is omdat het daar veel minder pijn doet.

Hoezo? Niet alleen de ester is belangrijk voor de snelheid van afgifte, maar ook het soort olie en de plaats van injectie (hoewel van minder belang dan de ester). Of de bil voordeliger is qua afgiftesnelheid t.o.v. de quad weet ik niet.

Edit:
Hier is een duidelijk verschil te zien tussen gluteal 1 ml en deltoid 1 ml van deca:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Uit:
http://jpet.aspetjournals.org/content/281/1/93.long

PS. in de praktijk zou ik er persoonlijk bijzonder weinig om geven :)
 
Hoezo? Niet alleen de ester is belangrijk voor de snelheid van afgifte, maar ook het soort olie en de plaats van injectie (hoewel van minder belang dan de ester). Of de bil voordeliger is qua afgiftesnelheid t.o.v. de quad weet ik niet.

Edit:
Hier is een duidelijk verschil te zien tussen gluteal 1 ml en deltoid 1 ml van deca:
http://jpet.aspetjournals.org/content/281/1/93/F1.large.jpg

Uit:
http://jpet.aspetjournals.org/content/281/1/93.long

PS. in de praktijk zou ik er persoonlijk bijzonder weinig om geven :)

Hey GetXXL! Thanks voor de (enige) serieuze reactie. Dacht als dit zoveel scheelt dan moet ik bij de volgende kuur het inject schema aanpassen. Ik kon hier online weinig over vinden vandaar dat ik het vraag. Helaas moeten er ook weer wat wijsneuzen op reageren..
Kan een slotje op!
 
Hey GetXXL! Thanks voor de (enige) serieuze reactie. Dacht als dit zoveel scheelt dan moet ik bij de volgende kuur het inject schema aanpassen. Ik kon hier online weinig over vinden vandaar dat ik het vraag. Helaas moeten er ook weer wat wijsneuzen op reageren..
Kan een slotje op!

Wijsneus zeg je. Je gaat echt niet meer gainen door in je delt te prikken dan in je bil. Dan had iedereen het ondertussen wel gedaan.
Leuke vergelijking XXL, er is dus wat verschil op. Qua merkbaar in gains ben ik niet overtuigd.
 
Back
Naar boven