Fitness Seller

vragen nieuw kuur (dianobol, proviron, methyltren, gw1516, arofixen)

Bezoekers in dit topic

youngsteff11

Novice
Lid geworden
8 nov 2011
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
zou graag nieuwe kuur begine (heb al ervaring met 1 kr 6 weken winstrol, 2 keer 4 weken methyltren, 1 keer methyltren week 1-4 + test e 500 mg week 3-12)

heb nu wat liggen opzoeken en zou graag iets nieuws doen:

- week 1-3 methyltren 3-4 tabs van 5mg per dag om kracht omhoog te krijgen en scherprer te zetten

- week 4-8 of week 4-10 dianabol 50 mg per dag gestackt met proviron 25-50 mg per dag om de vochtretentie en andere neveneffecten van dianabol te minimaliseren

- dan eventueel gevolgd door enkele weken van de gw1516 maar twijfel of dit ik niet same me de tren zou neme om nog scherper te staan vooraleer ik met dianabol begin...

- nakuur 4-7 weken arofixen (doe meestal tot potje op is)

enkele vragen:

- werkt proviron op dianabol zoals ik denk ? dus gwn dat de proviron ervoor zorgt dat de neveneffecten van diana zo goed mogelijk worden onderdrukt ? of heb ik de artikels volledig misbegrepen over proviron

-hoelang zou ik dianabol best nemen 4 of 6 weken omdat ik dit natuurlijk na de methyltren neem dus dan dacht ik zelf om 4 weken diana maar te nemen om de lever niet een extra 2 weken te belasten.. ?

- wanneer zou ik best gebruik maken van de gw1516 en heeft er iemand al ervaring mee gehad ?

- voor de nakuur is arofixen goed ? ( heb deze alt gebruikt als ik tren nam maar nu met dianabol is nolvadex mss aangeraden...)

momenteel sta ik 95 kg met 12-13 % vetpercentage
 
Laatst bewerkt:
Waar heb je dit liggen opzoeken?
 
is dit voorstel serieus? zo ja dan slaat het nergens op.
3orals en 10 weken lang...was vast lang zoeken geweest.
 
22 jaar en aan de methyltren ??? en al 3 x gedaan ! vind dit echt bullshit. neem lekker 500 test e met wat dianabol en klaar !
 
ok dus ik zie al dat dit geen goed idee is, daarom dat ik het hier eerst vroeg voor ik het zou doen..

enjah ben ng maar 22 jaar en heb al 3 maal methyltren gedaan, heb hier nooit neveneffecten van gehad en blijf alt rond de 3-4 weken maximum in gebruik en de gains waren altijd positief voor mij vooral kracht toename en enkele kilo's, daarom dat ik het nog zal blijven gebruiken, winstrol was voor mij veel zwaarder voor men lichaam, ondanks supplementatie van visolie en glucosamine + goede voeding had ik ng altijd last van gewrichten...

reden voor de dianabol te stacken met de proviron is omdat ik dianabol wel wil proberen voor de gains die je er mee kan make maar het zijn de neveneffecten die me tegenhouden en vooral de vochtophouding, daarom dat ik na het lezen van het proviron artikel het gedacht had van dat dit mss ook zou helpe voor dianabol.. zou daarom graag nog weten wat het effect op elkaar is ?

enjah 3 orals is teveel voor lange tijd maar is het dan niet mogelijk om bevoorbeeld eerst 3 weken methyltren te nemen dan 2-3 weken nakure met arofixen en dan daarna 4-6 weken op diana te gaan en daarna ng eens nakuur ? en dan gwn de gw 1516 in men cut voor de zomer te nemen

het zijn maar vragen eh mensen het is niet omdat ik het voorstel dat ik het zal nemen, wil me gewoon eerst informeren en dit is daar toch de plaats voor ofniet ? en tis niet dat ik zoals 1 van de jonge gastjes van vndg ben die direct is begonne met kuren ofzo, train al sinds me 16 en voor ik ben begonne met een kuur waren me stats al bvb een bench van 120, deadlift van 200.. op 85 kg toen (rond de19- 20 jaar), nu zijn me stats 145 bench en 240 deadlift squat 190 maar wil gwn wat droger staan en vollere spieren..
 
Laatst bewerkt:
ok dus ik zie al dat dit geen goed idee is, daarom dat ik het hier eerst vroeg voor ik het zou doen..

enjah ben ng maar 22 jaar en heb al 3 maal methyltren gedaan, heb hier nooit neveneffecten van gehad en blijf alt rond de 3-4 weken maximum in gebruik en de gains waren altijd positief voor mij vooral kracht toename en enkele kilo's, daarom dat ik het nog zal blijven gebruiken, winstrol was voor mij veel zwaarder voor men lichaam, ondanks supplementatie van visolie en glucosamine + goede voeding had ik ng altijd last van gewrichten...

reden voor de dianabol te stacken met de proviron is omdat ik dianabol wel wil probeen voor de gains die je er mee kan make maar het zijn de neveneffecten die me tegenhouden en vooral de vochtophouding, daarom dat ik na het lezen van het proviron artikel het gedacht had van dat dit mss ook zou helpe voor dianabol.. zou daarom graag nog weten wat het effect op elkaar is ?

enjah 3 orals is teveel voor lange tijd maar is het dan niet mogelijk om bevoorbeeld eerst 3 weken methyltren te nemen dan 2-3 weken nakure met arofixen en dan daarna 4-6 weken op diana te gaan en daarna ng eens nakuur ?
Wtf wat zeg je allemaal man?

je speelt eerlijk gezegd met vuur leest u beter in en doe een 1kg kip per dag kuurtje voor de moment dit is de beste tip die ik je kan geven ....
 
Laatst bewerkt:
1 raad voor jouw doe dit niet meer.

1-10 Test e 500mg.
1-6 Winny 50mg.

Daarna ga je lekker off. Jouw kennis over aas is gewoon ondermaat.
Ik vind het levensgevaarlijk dat zulke mensen kuren.
 
ok wou gwn meer info zal dit dus niet doen en gwn men laatste kuur nog eens doen met de test e... had daar tog 6 kg gains mee dus zal deze wel goed werke
 
Gewoon doen man, je kan altijd nog je username veranderen in Deathsteff11...
 
zou graag nieuwe kuur begine (heb al ervaring met 1 kr 6 weken winstrol, 2 keer 4 weken methyltren, 1 keer methyltren week 1-4 + test e 500 mg week 3-12)

...

En dan nog zulke stats.

Beter ga je nog een beetje liggen opzoeken zodat je in ieder geval over de basiskennis beschikt want je voorstel slaat werkelijk helemaal nergens op.
Succes ermee.
 
Back
Naar boven