Fitness Seller

Sticky Vragen om foto's in de vrouwensectie

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
wie heeft nou weer lopen huilen bij de mods:mad:
 
pics, anders kunnen we niet oordelen of dit een serieuze aankondiging is...

nee serieus goede maatregel, respect is ver te zoeken
 
beesten hebben ze gister enorm misdragen
 
pics, anders kunnen we niet oordelen of dit een serieuze aankondiging is...

nee serieus goede maatregel, respect is ver te zoeken
Erica zal zelf wel bepalen wanneer ze klaar is voor een pic ja :mad:

Goede maatregel idd. En ik hoop dat die geilers snappen dat als je wil dat er hier meer vrij gepost wordt en foto's geplaatst worden, de macho en tactloze manier juist het minste succes zal hebben. Dus zorg dat de sfeer hier vrouwvriendelijker wordt en je doet er jezelf ook nog eens meer plezier mee.
 
Is het gebrek aan respect ook de reden geweest dat jou album foto's nu weg zijn?

Ik heb al heel lang niet meer een album waar je in 1 klik naar toe kan.
Verder trek ik me verder weinig aan van respectloosgedrag en heb ik daar niet zo'n last van. Maar goed bepaalde reacties zul je altijd wel houden... aangezien hier 90% man is kan je bepaalde reacties wel verwachten. Als je daar niet op staat te wachten dan kan je hier beter niet zijn (als vrouw zijnde).. ik zelf heb er niet zo'n moeite mee, omdat 90% van mijn vrienden ook man zijn en me niet zo bezig hou met respectloos gedrag, dat negeer ik. Ik kan hier iig wel veel kennis op doen :) :cool: en vind het verder wel gezellig zo nu en dan :)
 
ik post ook wel eens bij de meisjes
maar ik voel me niet aangesproken
 
Vind het eerlijk gezegd een goede zaak.
Wordt een beetje moe van die mannen, meestal dezelfden, die bij elk vrouwlijk forumlid gaan vragen om pics.

Maar.... gelukkig zijn niet alle mannen hetzelfde :D
 
Vragen de vrouwen zich niet af of ze een post van 1 of andere keyboard nerd of een griekse god aan het lezen zijn?
Picture en 1000 words enzo. Zet dingen een beetje in perspectief.
 
Ik zie het probleem eigenlijk niet zo?
Je kunt het toch vragen? Een vrouw kan gewoon nee zeggen hoor?

Voel me trouwens helemaal niet belaagd of wat dan ook sinds ik hier op het forum mee lees en wat post.

Ik word juist enorm geholpen.

So no complaints over here!
(wel niet naar mijn foto vragen he!!! haha:p)
 
Ik zie het probleem eigenlijk niet zo?
Je kunt het toch vragen? Een vrouw kan gewoon nee zeggen hoor?

Voel me trouwens helemaal niet belaagd of wat dan ook sinds ik hier op het forum mee lees en wat post.

Ik word juist enorm geholpen.

So no complaints over here!
(wel niet naar mijn foto vragen he!!! haha:p)

Jij ziet het probleem niet, anderen laten zich wegjagen. En indien relevant kun je wel naar foto's vragen - bij de meeste vragen is het absoluut niet relevant.
 
Jij ziet het probleem niet, anderen laten zich wegjagen. En indien relevant kun je wel naar foto's vragen - bij de meeste vragen is het absoluut niet relevant.

Gelijk heb je hoor.
 
Bij mijn topic was het inderdaad een keertje niet zo relevant, vond ik, terwijl er wel werd gevraagd om een foto. Dat negeer ik dan gewoon, die keuze hebben we gelukkig ook. Ik vind het nog het meest jammer dat er zo weinig vrouwen zijn en dat bijna alle topics en stickies over mannen gaan.
 
Bij mijn topic was het inderdaad een keertje niet zo relevant, vond ik, terwijl er wel werd gevraagd om een foto. Dat negeer ik dan gewoon, die keuze hebben we gelukkig ook. Ik vind het nog het meest jammer dat er zo weinig vrouwen zijn en dat bijna alle topics en stickies over mannen gaan.

omdat bb gezien word als een mannen sport omdat vrouwen snel bang zijn om spiertjes te kweken ???

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------

Vind het eerlijk gezegd een goede zaak.
Wordt een beetje moe van die mannen, meestal dezelfden, die bij elk vrouwlijk forumlid gaan vragen om pics.

Maar.... gelukkig zijn niet alle mannen hetzelfde :D

kijk ik vraag er nooit naar want ik weet dat jullie ze toch niet posten maar ikzelf wilt af en toe wel pics zien hoor
 
Laatst bewerkt:
Ik zie het probleem eigenlijk niet zo?
Je kunt het toch vragen? Een vrouw kan gewoon nee zeggen hoor?

Voel me trouwens helemaal niet belaagd of wat dan ook sinds ik hier op het forum mee lees en wat post.

Ik word juist enorm geholpen.

So no complaints over here!
(wel niet naar mijn foto vragen he!!! haha:p)

pics??
 
Bij mijn topic was het inderdaad een keertje niet zo relevant, vond ik, terwijl er wel werd gevraagd om een foto. Dat negeer ik dan gewoon, die keuze hebben we gelukkig ook. Ik vind het nog het meest jammer dat er zo weinig vrouwen zijn en dat bijna alle topics en stickies over mannen gaan.

Er is toch een vrouwensectie? Daar gaan alle topics over vrouwen... En de stickies zijn volgens mij behoorlijk algemeen, en zowel gericht op mannen als op vrouwen.
 
Klopt, sticky's zijn gewoon algemeen bedoeld. En bijv. in de sticky om je bmr te berekenen staat een formule voor vrouwen. En een eigen sectie idd! Die hebben mannen niet eens (alhoewel sexy pics wel hoofdzakelijk door mannen bezocht wordt :D).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven