AndroidHealthClinic

Vragen omtrent optrekken test.

Bezoekers in dit topic

Barrrry

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 jun 2008
Berichten
79
Waardering
0
Op 12 augustus ben ik begonnen aan mijn eerste Test E kuur.

De fabrikant geeft aan op z’n minst per 6 dagen te injecteren. De webshop geeft aan wekelijks 500mg te injecteren voor 10 weken. Ik heb dus voldoende spullen ontvangen om 10 wekelijkse injecties te doen, maar niet om per 6 dagen te injecteren. Omdat ik de informatie van de fabrikant zal gaan aanhouden, injecteer ik elke 6 dagen en zal ik dus wat spullen bijbestellen.

Maar nu komt mijn vraag....

Ik moet 2ml optrekken en doe dit volgens de tientallen instructies die ik zelf heb gevonden.
Echter zodra de zuiger 2ml aanwijst, heb ik vaak slechts daadwerkelijk 1ml opgezogen. Om de 2ml ook echt in de cilinder te krijgen moet ik de zuiger enkele keren heen en weer halen, heb zelfs de naald eens uit het flesje moeten halen om de echte hoeveelheid in ml’s te kunnen controleren, om deze vervolgens weer in het flesje te steken.

Is dit normaal? Hoe doen jullie dit?
Voor de rest gaat injecteren super fijn. Heb nergens last van. Voel alleen vlak na het injecteren een soort van roes en tinteling door m’n lichaam. Heel even wat licht in m’n hoofd. Dat zal wel zijn omdat ik het allemaal nog heel spannend vind. Voelt wel prettig :p
 
Trek eerst 2ml aan lucht op, naald in de vial, lucht eruit drukken en dan de gear optrekken.

niet te snel en Boeie dat je soms iets verder op moet trekken tot je die 2ml wel hebt
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Thanks. Waar is dat goed voor? Wat doet dat lucht op- en uittrekken precies?
 
Je zorgt dan dat er een overdruk in de vial ontstaat. Als je dan de gear optrekt gaat het een stuk makkelijker
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Thanks. Waar is dat goed voor? Wat doet dat lucht op- en uittrekken precies?
Als je maar blijft optrekken zonder lucht te injecteren implodeert je vial

staat dat niet in je tientallen instructies?
 
Of je injecteert 500 mg op weekbasis, maar elke 6 dagen injecteren, dus: (500/7)*6=428,5714285714285714285714285714 milligram per keer.
Bij 250 mg/ml geeft dit 1,7142857142857142857142857142857 milliliter per keer.

Kan prima.
 
Ik zou gewoon 2x p/w 1 ml zetten (of 1x per 3 dagen als je wilt). Geeft je minder pieken en constantere testlevels.
 
Ik zou gewoon 2x p/w 1 ml zetten (of 1x per 3 dagen als je wilt). Geeft je minder pieken en constantere testlevels.
fuck injecteren, liefst zo min mogelijk

zei een vriend ooit
 
Back
Naar boven