MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dranoel

Novice
Lid geworden
13 jan 2020
Berichten
9
Waardering
1
Lengte
1m72
Massa
72kg
Vetpercentage
18%
Hallo allemaal,

Ik ga over een maandje ongeveer aan een anavar-only kuur beginnen. Ik ga ervoor een maandje droogtrainen zodat mijn vetpercentage al rond de 10-14 % zal liggen. Ik ga dit 100% doen dus kom alsjeblieft niet met; nee niet doen, je moet zo oud zijn, je moet al minimaal zo lang trainen etc.

Mijn vragen:

-Doorgaan of stoppen met creatine tijdens kuur?
-Wat zijn jullie eigen ervaringen van een anavar only kuur?
- nakuur of juist niet als je onder de 10mg per dag blijft?
-behoud ik alle kracht na het kuren en zo niet hoe behoud je de kracht?

Bedankt voor de tips en het delen van jullie persoonlijke ervaringen
Mvg Dranoël
 
Zou je dat wel doen?
 
Wat denk je eruit te halen op 10mg per dag? Ben je een man of een vrouw?
 
Wat denk je eruit te halen op 10mg per dag? Ben je een man of een vrouw?
Ik ben een man van 20, eerste keer dat ik ga kuren vandaar de lage dose. Ik wil er vooral wat kracht uithalen, dus zal vooral trainen om kracht optebouwen.
 
Ik ben een man van 20, eerste keer dat ik ga kuren vandaar de lage dose. Ik wil er vooral wat kracht uithalen, dus zal vooral trainen om kracht optebouwen.

10mg gaat je behalve een behoorlijk placebo effect niet zo heel veel brengen gok ik. Jouw eigen testosteron aanmaak is namelijk (als het goed is) een stuk hoger dan 10mg per dag. Dus ik hoop dat je geen wonderen verwacht.

Wat is je doel en hoe lang ben je van plan anavar te gaan nemen?
 
Nee klopt, ik verwacht ook zeker geen wonderen maar wil wat sterker worden en wat drogere look.
Omdat ik inderdaad met 10mg onder mn eigen productie zit van testosteron zou mn productie niet moeten stoppen? En placebo effect? Wat kun je daarover vertellen?
 
Nee klopt, ik verwacht ook zeker geen wonderen maar wil wat sterker worden en wat drogere look.
Omdat ik inderdaad met 10mg onder mn eigen productie zit van testosteron zou mn productie niet moeten stoppen? En placebo effect? Wat kun je daarover vertellen?

10mg Anavar zal je niet snel heel veel sterker maken, je kunt er wel prima op cutten als je droger en harder wilt komen te staan. Dan nog is 10mg aan de magere kant voor een man. Dat de dosering van de AAS lager is dan jouw eigen aanmaak, zegt in theorie niets over de onderdrukking van jouw eigen testosteronaanmaak.

Placebo moet je maar even googlen ;)
 
Dat de dosering van de AAS lager is dan jouw eigen aanmaak, zegt in theorie niets over de onderdrukking van jouw eigen testosteronaanmaak.

Eens met Punjab, het zou toch vervelend zijn als je op 10 mg anavar je eigen productie gaat onderdrukken, iets wat snel gebeurd als je kuurt en dan weinig resultaat gaat boeken.
 
Low dose anavar is 40mg, normale dosis 80mg en ik neem het het liefst op 100+mg om er mooie krachtgains mee te halen.
10mg is een vrouwendosering.
 
Ga eerst wat natural cutten tot onder de 10 procent en probeer dan een winstrol als je echt bij een oral wilt blijven. Ga je meer plezier hebben aan de look.
 
10mg Anavar zal je niet snel heel veel sterker maken, je kunt er wel prima op cutten als je droger en harder wilt komen te staan. Dan nog is 10mg aan de magere kant voor een man. Dat de dosering van de AAS lager is dan jouw eigen aanmaak, zegt in theorie niets over de onderdrukking van jouw eigen testosteronaanmaak.

Placebo moet je maar even googlen ;)
Hmm oke, zou het ook kunnen om de eerste week te beginnen met 10mg en daarna verder te gaan op 20mg, of wat zou je adviseren?
 
Low dose anavar is 40mg, normale dosis 80mg en ik neem het het liefst op 100+mg om er mooie krachtgains mee te halen.
10mg is een vrouwendosering.
Dat klopt maar jij neemt dan wel wat meer erbij plus en dikke nakuur of niet?
 
Ik ga dit 100% doen dus kom alsjeblieft niet met; nee niet doen, je moet zo oud zijn, je moet al minimaal zo lang trainen etc.
Oftewel alleen de dingen die je wilt horen niet de dingen die je moet horen.
 
Dat klopt maar jij neemt dan wel wat meer erbij plus en dikke nakuur of niet?

Anavar dosering is doorgaans 50-100mg e.d. zeker als je op zoek bent naar krachttoename.
Ik kan je verder niet adviseren over de dosering, je bent nog jong en wil je daar niet op beïnvloeden aangezien jouw aanpak; voorzichtigheid, helemaal geen verkeerde is. Zou dan eerder kijken hoe het gaat en indien je het noodzakelijk vind kun je de dosering verhogen.
 
Dat klopt maar jij neemt dan wel wat meer erbij plus en dikke nakuur of niet?
Ik neem anavar inderdaad niet zo los. Ik neem het zelf naast wat ik al neem wanneer ik in de piekfase voor een powerlift wedstrijd kom.
Ik heb ooit wel anavar only gedaan op 100mg per dag en kwam toen een paar kilo bij en werd een stukje sterker.
Zelf raad ik als eerste kuur vaak 250 test + 200 mast aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven