Fitness Seller

Vragen over de pil + anavar

Bezoekers in dit topic

JessyJ

Cool Novice
Lid geworden
26 feb 2017
Berichten
57
Waardering
32
Na het stukje gelezen te hebben van Galen over AAS en vrouwen zit ik met een paar vragen.

Ik wil binnenkort beginnen met Anavar voor 6 weken. Nu las ik dat het verstandig is om naast AAS ook de pil te gaan slikken uit gezondhiedsperspectief en ook voor het estetische (behoud van borstweefsel etc voor zover mogelijk bij vetpercentage verlagen haha).

In het stukje stond dat bij langdurig gebruik het raadzaam zou zijn om de pil te slikken. maar wat is langdurig? 6 weken?

Nou vroeg ik mij af of het slikken van de pil de werking van anavar niet juist verminderd? Of snap ik er nou geen drol meer van haha.. De oestrogenen in de pil hebben wel effect op hoe je lichaam met lipiden omgaan toch? of zie ik dat verkeerd?


Mijn doel is trouwens vetpercentage verlagen.
 
:popcorn:
Doel en middel = forumcode oranje :-)
 
Anavar verlaagd je vet% niet.
 
Je hebt het stukje gelezen maar ook begrepen?

Er staat precies waarom je juist wel de pil moet nemen tijdens aas.
 
Klopt
Je hebt het stukje gelezen maar ook begrepen?

Er staat precies waarom je juist wel de pil moet nemen tijdens aas.

Klopt, ik heb begrepen dat het juist verstandig is om te nemen. Maar ik vroeg mij af of die de werking van anavar niet tegenhoud? Of deels opheft?
Misschien een hele domme vraag maar kun je zowel veel oestrogenen als testestoron in je lijf hebben of heft het elkaar op? Zijn dit tegenpolen van elkaar? Sorry ben echt compleet leek hierin haha
 
Je hebt geen anabolen nodig om je vetpercentage te verlagen!

Lees je eerst eens goed in, en vraag je af of je de mogelijke bijwerken een aanvaardbaar risico vindt!
 
Je hebt geen anabolen nodig om je vetpercentage te verlagen!

Lees je eerst eens goed in, en vraag je af of je de mogelijke bijwerken een aanvaardbaar risico vindt!

Volgens TS is haar doel vet% verlagen. Vraag me wel af hoe anavar dit gaat doen.
 
Ik heb gelezen dat je makkelijker weg komt met een groter calorie deficit als je anavar gebruikt omdat je makkelijk je spier behoud dan wanneer je geen anavar gebruikt.
 
Aan je foto te zien heb je helemaal nog geen var nodig....
 
Ik heb gelezen dat je makkelijker weg komt met een groter calorie deficit als je anavar gebruikt omdat je makkelijk je spier behoud dan wanneer je geen anavar gebruikt.

Var op zichzelf zal niks doen aan je vet% dieeten wel. Spiermassa behouden zal het wel doen denk ik,heb er geen ervaring mee. Hopelijk voor u heb je echte var en niet d bol of winny.
 
Klopt


Klopt, ik heb begrepen dat het juist verstandig is om te nemen. Maar ik vroeg mij af of die de werking van anavar niet tegenhoud? Of deels opheft?
Misschien een hele domme vraag maar kun je zowel veel oestrogenen als testestoron in je lijf hebben of heft het elkaar op? Zijn dit tegenpolen van elkaar? Sorry ben echt compleet leek hierin haha

Gewoon de pil nemen, oestrogenen zijn je vriend ;)
 
Ik heb gelezen dat je makkelijker weg komt met een groter calorie deficit als je anavar gebruikt omdat je makkelijk je spier behoud dan wanneer je geen anavar gebruikt.

Alle aas zijn eiwit spaarders.
 
Ik heb gelezen dat je makkelijker weg komt met een groter calorie deficit als je anavar gebruikt omdat je makkelijk je spier behoud dan wanneer je geen anavar gebruikt.
Klopt inderdaad.

En leuk dat iedereen zegt dat anavar niet nodig is tijdens de cut want dat kan ook zonder anavar. Iedereen die dat reageert in dit topic gebruikt zelf een shitload aan AAS tijdens hun cut. Hypocrisie ten top.
Verder zegt ze ook niet dat ze anavar gebruikt om haar vet te verlagen. Haar doel is haar vetpercentage te verlagen en de anavar wilt ze erbij nemen.

Maarja forum niveau he
 
Klopt inderdaad.

En leuk dat iedereen zegt dat anavar niet nodig is tijdens de cut want dat kan ook zonder anavar. Iedereen die dat reageert in dit topic gebruikt zelf een shitload aan AAS tijdens hun cut. Hypocrisie ten top.
Verder zegt ze ook niet dat ze anavar gebruikt om haar vet te verlagen. Haar doel is haar vetpercentage te verlagen en de anavar wilt ze erbij nemen.

Maarja forum niveau he
Eindelijk iemand die het begrijpt, :ty:
 
Klopt inderdaad.

En leuk dat iedereen zegt dat anavar niet nodig is tijdens de cut want dat kan ook zonder anavar. Iedereen die dat reageert in dit topic gebruikt zelf een shitload aan AAS tijdens hun cut. Hypocrisie ten top.
Verder zegt ze ook niet dat ze anavar gebruikt om haar vet te verlagen. Haar doel is haar vetpercentage te verlagen en de anavar wilt ze erbij nemen.

Maarja forum niveau he

Een geluk dat jij het begrepen hebt dan :D
 
je kan natuurlijk een keer de 6 weken met pil doen en dan later ooit eens 6 weken zonder pil dan kom je er vanzelf achter.
 
je kan natuurlijk een keer de 6 weken met pil doen en dan later ooit eens 6 weken zonder pil dan kom je er vanzelf achter.
Wat was jou persoonlijke ervaring? :p
 
Back
Naar boven