Fitness Seller

Vragen over de pil + anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Na het stukje gelezen te hebben van Galen over AAS en vrouwen zit ik met een paar vragen.

Ik wil binnenkort beginnen met Anavar voor 6 weken. Nu las ik dat het verstandig is om naast AAS ook de pil te gaan slikken uit gezondhiedsperspectief en ook voor het estetische (behoud van borstweefsel etc voor zover mogelijk bij vetpercentage verlagen haha).

In het stukje stond dat bij langdurig gebruik het raadzaam zou zijn om de pil te slikken. maar wat is langdurig? 6 weken?

Nou vroeg ik mij af of het slikken van de pil de werking van anavar niet juist verminderd? Of snap ik er nou geen drol meer van haha.. De oestrogenen in de pil hebben wel effect op hoe je lichaam met lipiden omgaan toch? of zie ik dat verkeerd?


Mijn doel is trouwens vetpercentage verlagen.
Met het oog op de gezondheid van je hart- en bloedvaten bedoel ik met een langere periode eigenlijk regelmatig gebruik, dus niet een enkele kuur, maar meerdere kuren (of maanden aaneen).

Voor esthetische doeleinden (bijvoorbeeld borstatrofie) zou ik het te allen tijde nemen i.c.m. een androgeen, zoals bijvoorbeeld anavar.

Wel vermindert het slikken van de pil de werking van anavar. De ene pil doet dit meer dan de andere pil, dit is vooral afhankelijk van het progestageen dat aanwezig is in de pil. Een pil met norgestimaat zou beter zijn dan eentje met levonorgestrel.

Klopt


Klopt, ik heb begrepen dat het juist verstandig is om te nemen. Maar ik vroeg mij af of die de werking van anavar niet tegenhoud? Of deels opheft?
Misschien een hele domme vraag maar kun je zowel veel oestrogenen als testestoron in je lijf hebben of heft het elkaar op? Zijn dit tegenpolen van elkaar? Sorry ben echt compleet leek hierin haha
Het zijn geen tegenpolen van elkaar, maar oestrogeen kan tot op zekere hoogte de werking van een androgeen wat remmen. Belangrijker bij gebruik van de pil is echter het aanwezige progestageen, vele daarvan hebben een sterke anti-androgene werking.
 
lees dit nu pas, beetje laat, heb net een kuurtje Anavar gedaan, slik geen pil, had spiraal. mijn ervaring hiermee was, dat ik in kilo,s aankwam. van 51 kg naar 55.kg. kreeg aardig massa, en snelle pomp, veel kracht. van 10.mg naar 20 gegaan op het laatst. toen de kuur afgelopen was ging het snel naar beneden, spiermassa neem af, val af, weeg nu weer 51.9 terwijl ik nu meer eet en snaai, normaal als ik rommel eet dan krijg ik een opgezette buik, dit keer blijf ik redelijk in vorm, zou het toch nog een poos doorwerken,....
vind het wel verleidelijk, beetje gespierd was toch wel mooi.
 
Back
Naar boven