XXL Nutrition

Vragen over het officiële sheiko forum

Bezoekers in dit topic

Misaa

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
23 nov 2019
Berichten
1.357
Waardering
1.347
Lengte
1m87
Massa
96kg
Vetpercentage
15%
Wellicht zijn er meer sheiko liefhebbers die gemerkt hebben dat sinds enkele maanden het officiële sheiko website/forum offline is (http://www.sheiko-program.ru/).

Ontzettend balen omdat in de forum topics daar veel info van Boris zelf stond.

Weet iemand hier meer over? Is het tijdelijk offline of ...?

Wat mij ook opgevallen is op de insta van Boris, dat hij heeft aangegeven niet meer betrokken te zijn bij de sheiko gold app en zijn naam niet meer verbonden wil hebben aan deze app. Iemand hier meer info over?
 
Helder. Ik dacht ik vraag het hier even. Sommige members ( Chreiz )zijn in het verleden gecoached door Boris persoonlijk. En weten wellicht meer
 
Wat ik zo 1-2-3 kan vinden is oud uit April 2021. Ik heb zelf lange tijd SheikoDroid Pro gebruikt in 2011
 
De sheiko gold app is de laatst ontwikkelde app van sheiko. Het is ontwikkeld door een van zijn studenten Robert frederick. Het is een betaalde AI app. Je kunt ook de free versie gebruiken door in de app je eigen trainingen te loggen. Je krijgt bij de trial versie 4 gratis AI workouts als try out, hierna is een abbo nodig
 
Laatst bewerkt:
Update, Boris zijn officiële website is weer online. Incl link naar zijn forum. Echter het forum van Boris werkt nog niet goed.....zal tzt wel weer komen
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Back
Naar boven