Fitness Seller

Stelling Vragen over verschillende splits

Bezoekers in dit topic

BodyBulk

Cool Novice
Lid geworden
6 jul 2020
Berichten
60
Waardering
28
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
Goedenavond allemaal.

Tegenwoordig zijn er zo veel verschillende splits, en iedereen raadt weer een ander aan. De ene die zegt ' Je moet je lichaam verdelen over heel de week en elke spiergroep dus 1x per week trainen met een heel hoog volume' en de ander zegt: 'Je moet het splitten en verdelen zodat je minimaal 2x per week een spiergroep hit.

Ik train zelf nu 4 jaar en heb altijd push pull gedaan. Alleen door wat ik online lees begon ik aardig te twijvelen om over te stappen naar een Chest-Tricep Back-Biceps Legs-shoulders Arms-Abs split te gaan, en dan tijdens die split een hele hoge volume voor die spiergroep. Alleen doordat ik erg aan het twijvelen dacht ik, ik vraag jullie om hulp.

Ik snap dat er een groot verschil is voor natural en enhanced lifters, ik zelf gebruik nu 10mg lgd-4033 en ben dus niet natural.

Zal ik blijven bij Push pull 6x per week, of meer focussen op elke spiergroep in een ' Bro ' split.
 
Screenshot_20200824-171228_Keep Notes.jpg


Deed eerst altijd push pull legs 6 dagen per week.
Maak meer gains met nice staande split. Maar ligt altijd persoonlijk aan hoe snel je hersteld. Als je spieren snel herstellen is push pull misschien het beste voor jou. Ik ben wat ouder, 42 jaar, en heb gemerkt dat ik beter train als de spiergroepen langer rust krijgen.

Succes!
 
Je bent 18 en zit al aan de SARMS ???.

Anyway, roids = verhoogde eiwitsynthese = bro split, correct me if I'm wrong.
 
Back
Naar boven