MuscleMeat

Vragen over Winny/MT kuur en nakuur

Bezoekers in dit topic

Krueger

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2005
Berichten
292
Waardering
7
Zal mij eerst even kort introduceren, 26 jaar, 1,83m lang. Fitness al een jaartje of 7 zo uit mijn hoofd. Voedingsschema’s enz. deed ik vroeger nooit aan. Wel het overdreven eten van eieren, tonijn en vaker een shake in de sportschool. Altijd voornamelijk op kracht getraind wat nogal lastig was bij een 3 daagse zuipweek. Oftewel hele week trainen en in het weekend weer alles weg drinken. Af en toe door de week was ook geen probleem natuurlijk.

In deze jaren ook vaker “normale” supplementen gebruikt zoals creatine, NO’s en eiwitten. De BSN en Revolutions stacks gehad. Leuk voor krachtoenames en het tijdelijk harder zijn door de pomp. Vetpercentage altijd tussen de 12% en 18% gehouden.

Op mijn top (qua kracht) de 100KG aangetikt met een vetpercentage van meer dan 22%.
Bench 1x130 top en rest 3x6x110
Deadlift nooit in schema opgenomen
Squat nooit in schema ivm voetbal (wat geen goede reden is, jaja) wel legpresses sets met 200KG

Lees al een jaartje of 4 mee over verschillende aas maar gezien mijn ontzettende angst voor naalden wist ik toch dat het er niet van ging komen. Orals zouden ook onmogelijk zijn aangezien ik te veel van alcohol kan genieten.

Het hoe, wat en waarom
En toen… een heftige relatiebreuk met bijbehorende stress en niet meer sporten zorgde voor nogal wat spierverlies en vettoename. Andere niet sportgerelateerde poedertjes hielpen natuurlijk echt mee om massa te behouden. Bleef nog net op 75KG steken met 19,5% vet. Compleet gesloopt dus.

Heb me toch weer bij elkaar kunnen rapen en even 2 weken doorgezet, continue spierpijn, heerlijk! Vanuit daar weer het gas er op gezet en de alcohol aan de kant gezet, al het overige ook goed uit mijn lijf kunnen houden om snel terug op niveau te kunnen komen. Bleef echter na 6 maanden al weer steken op max 3 x 80kg op de bench (gestart met max 5 x 60). Dit nog een tijdje vol weten te houden maar niet meer vooruit te branden en voelde een dip al aankomen. Had menige afwisseling van trainings en voedingsschema’s geprobeerd maar geen soelaas. Was er maar een manier om even een sprongetje te maken om terug op setjes van 100kg benchen te komen…

Ik drink niet meer… viel me binnen. Zou ik dan toch? Na weer eens het hele forum te hebben doorgespit en bijgelezen zijn dan toch besloten om maar even vals te spelen en wat hulpmiddelen aan te schaffen. Dit zou voor mij inhouden om een paar weken aan de winny’s te gaan of wellicht d-bol. Gezien mijn stats (welke eigenlijk hier nog niet voor geschikt waren, i know) gekozen om winny’s te halen. Zat toen nog steeds op 17,8% vet en woog maar 78,2kg. Doel was om mijn kracht terug te krijgen en hierop door te gaan. Vermindering van wat vet zou mooi zijn meegenomen, extra kilo’s spieren waren niet echt noodzakelijk.

Naar de leverancier toe… gevraagd of hij wat op voorraad had en dit was d-bol, oxy of nog een ander spul. D-bol was niet mijn keuze en winstrol was er niet. Oxy zou nog beter zijn, nog sterker en meer massa. In mijn rush van happyness wetende dat ik in no-time “terug” op niveau zou zijn heb ik zonder mij eerst goed in te lezen de oxy’s meegenomen. Zoals bij velen bekend zijn de verschillen tussen oxy en winny nogal extreem groot. Zeker qua schadelijkheid. Had ze bijna weg gegooid omdat ik iets kankerverwekkende stoffen voorbij zag komen. Heb ik natuurlijk niet gedaan :P

Gestart met een dieet rond de 3500kcal. Na 10 dagen knalde het er in. Niet echt extreem maar het deed zijn werk. Na 16 dagen kwam mijn eerste meeting en zat ik op 17,2% vet en woog 80,8kg. Matige resultaten dacht ik dus de caloriën nog wat opgeschroefd. Nu op 4000kcal…

Dacht na 3 weken (totaal) dat ik veel droger begon te staan, kracht knalde er wel goed in nu. Hier moest wel iets niet kloppen! Gezien de eerder behaalde resultaten van andere BB-ers wist ik dat er iets niet klopte. Ik was hier ook zeer snel achter… op dag 5 kreeg ik een nieuw “vriendinnetje”. Raad eens waar zij/wij niet vies van waren… zeker na zo lang niets te hebben gehad, haha. Dit zorgde voor de eerste week zeker voor 3 uur per dag aan heftige cardio. ’s Morgens, ’s avonds en soms ook nog even tussen de middag… Daar gingen mijn caloriën heen! ****! Haha. Caloriën wederom opgeschroefd, cardio beperkt want ondertussen leek mijn libido ook naar de haaien te gaan. Kcal tussen 4500 en 5500 op dit moment.

Mijn meeting na 27 dagen leek spannend te worden, het drogere was nog redelijk en ik was (in mijn ogen) qua massa gigantisch vooruit gegaan. Kracht was redelijk op het niveau waar ik het wilde hebben. Volgens de meeting zou ik op 14,8% zitten met een gewicht van 82,1kg. Denk dat dit nog lager is geweest voor dat ik zoveel omhoog ben gegaan in kcal.

Laatste 10 dagen heb ik me dood gegeten, althans zo voelde het. 3 x per dag naar de wc om te lossen. Caloriën tekort werd aangevuld door shakes van Rice & Protein en ook nogal tonijnpiza... Laatste meeting kwam ik op 16% uit met een gewicht van 85,9kg. Alle meetingen zijn gedaan op het zelfde tijdstip voor de training op een eletronische weegschaal. Betrouwbaarheid weet ik niet maar de getallen kwamen overeen. Het maakte in mijn geval niet uit want het ging mij niet om droge massa bouwen maar een bruggetje terug naar mijn eigen kracht. Heb achteraf wat getest met het apparaat en het bleek zelfs zo te zijn dat ik voor en na een saunabezoek van 20 minuten 2% vet was verloren terwijl dit natuurlijk vocht moet zijn. Nagekuurd met 2 weken nolva.

Inmiddels zijn we 6 weken later… heel veel nagedacht of ik nog wel op kracht wil doortrainen. Ik ben moeilijk door mijn 2 weken nolva gekomen maar had wat hulp van Noxipro, creatine en Testogen-XR van Ronnie Coleman. Zit momenteel lekker mijn bench setjes met 8 x 100 te drukken en maak vooruitgang. 1 x120 was max maar kan meer zijn omdat dit na 3 setjes 100 + 1 set 4 x 110 is geprobeerd.

Nu is mij het wel bevallen om toch wat meer kilo’s aan te zetten ipv alleen maar sterker proberen te worden. Wolf in schaapskleren is ook leuk maar ga toch voor de massa voortaan. Traint lekkerder en ga evengoed vooruit. Dus… de 2e wordt “iets” heftiger en hoop er ook iets droger mee uit te komen.

Een log gaat bijgehouden worden en before en after pics ook. Deze had ik ook willen tonen bij de vorige maar mijn telefoon werd gejat in de sportschool na 4 weken met before pics.

Had mezelf de keuze voorgelegd Winny 6 weken met Clen (2 on 2 off 2 on) of Winny 6 weken met MT de laatste 25 dagen er bij. De keuze is ook gevallen op de winny met MT ivm de grotere kracht toename. Hierna zal het even genoeg zijn tot november, wellicht dat dan ooit een keer de naaldenangst overwonnen wordt.

Dus:
Week 1 t/m 6 – Winstrol 60mg ed (eerste 3 dagen als gewenning 30mg)
Week 3,5 t/m 6 – MT op 5mg ed als PWO (Indien dit niet zal voldoen wil ik bij het ontbijt nog 2mg extra pakken, heb een potje van de 5mg en een van de 2mg batch)
Week 7 tm 8 - Arofixen

Ondersteunende supplementen:
Super Cissus RX
Zink
Muscle protect
Noxipro
Glucosamine (Al een week eerder begonnen met 1000mg ed, gaat naar 500mg ed)
Rice & Protein
Caseine eiwit (van nog nader te bepalen merk, nu nog Elite Caseine van Dymatize op voorraad)
Whey eiwit

Voeding:
Ik ga hoog in eiwitten zitten de eerste 4 weken, 300+ gram ed
Koolhydraten wil ik hier wat lager, kijk hier even mee op het begin wat ik al binnen krijg bij de eiwit rijke voeding
Vet kijk ik hoe het ongeveer uitkomt, eet heel clean van mezelf uit.
Laatste weken probeer ik de eiwitten aan te houden maar mocht dit niet lukken omdat ik mij weer een ongeluk moet eten dan gaan deze tussen de 250 en 300 zitten.
Koolhydraten wil ik omhoog zetten naar 6 a 700 ivm krachtgains.

Eten is gevarieerd, morgen gaan we nog wat dingen inslaan voor de eerste 3 weken. Op de lijst staan nu:
10KG kipfilet (Gelukkig ook nog in de aanbieding)
20 Blikken tonijn in eigen sap
20 Blikken tonijn in zonnebloemolie
30 eieren (worden wekelijks gekocht)
4 x magere kwark (ook wekelijks)

Hieruit zal de grootste hoeveelheid aan eiwitten al gehaald worden. (500 gram kipfilet = 150 gram, 4 eieren=20 gram, 2 blikken tonijn=76 gram, half bakje quark a 30 gram, totaal al 276 gram per dag)
Verder zit er minimaal 1 maal per dag mijn whey bij, bij ontbijt a 30 gram + 1 shake rice & protein a 40 gram + 1 schep caseine 26 gram(voor het slapen gaan met de kwark) de minimale 300+ gram per dag wordt hiermee in ieder geval behaald maar dit kan nog wat fluctueren per dag mocht ik eens minder eettijd/zin hebben.

Koolhydraten worden voornamelijk gehaald uit brinta, rijst, spaghetti , macaroni en aardappelen. Rijst staat nu ingepland bij de tussenmaaltijden op 50 gram rond 10:30, 14:30 en na de training (met 150-200 gram kip). Bij het avondeten zal deze ook wel vaker voorbij komen of hiervoor in de plaats aardappelen/macaroni/spaghetti.

Nog verbeterpunten in bovenstaand verhaal?
Arofixen misschien 3 weken laten lopen?
Ik wil na deze kuur Olimp – T-100 (testbooster) starten om terugval te beperken. Kan ik deze al starten tijdens de nakuur (ivm libidocrash)?
 
tl;dr

Je lijkt wel gek om MT en winny samen te laten lopen. Ben je lever soms zat?
 
Sorry dit word je eerste kuur & je denkt laat ik ma gelyk knallen??
Volgens my moet je nog maar es 1 stuk verder inlezen want je komt ni eg slim uit de hoek.
 
btw, je voeding kan volgens mij nog stukken beter.. 4x magere kwark.. dat is toch echt 3 kwark te weinig.
 
Dus:
Week 1 t/m 6 – Winstrol 60mg ed (eerste 3 dagen als gewenning 30mg)
Week 3,5 t/m 6 – MT op 5mg ed als PWO (Indien dit niet zal voldoen wil ik bij het ontbijt nog 2mg extra pakken, heb een potje van de 5mg en een van de 2mg batch)
Week 7 tm 8 - Arofixen

MT is ontzettend sterk, nu geloof ik niet dat 5mg echt effectief 5mg MT is maar toch, het is meer dan zat. Wat jij doet is 3 kuren in 6 weken. 60mg winny is een volwaardige kuur 2mg MT is dat en 5mg MT is dat helemaal. En volwaardig is zelfs voor gasten van 100+ kilo en vele kuurtjes achter de rug nog voldoende. Dit kan niet goed zijn voor je lever.

En voor je gaat kuren; leer eerst een squaten en deadlift. Ga daar met 3500+ kcals eens op groeien. Wedden dat je heel hard groeit. De opmerking ik squat niet want ik doe al voetbal is imo een van de meest erge dingen die je kan zeggen op dit forum.
 
btw, je voeding kan volgens mij nog stukken beter.. 4x magere kwark.. dat is toch echt 3 kwark te weinig.

Waar heb je kwark voor nodig dan? ik eet nooit kwark, eigenlijk ook nooit zuivelproducten.

@TS: als je dan toch wilt kuren zou ik een winny only doen. MT schijnt toch wel echt heftig te zijn. Gezien je verhaal zit je koppie toch al niet helemaal lekker.
 
Waar heb je kwark voor nodig dan? ik eet nooit kwark, eigenlijk ook nooit zuivelproducten.

@TS: als je dan toch wilt kuren zou ik een winny only doen. MT schijnt toch wel echt heftig te zijn. Gezien je verhaal zit je koppie toch al niet helemaal lekker.

Denk voor de langzame eiwitten!
 
Is MT methyltrenbolon ?
 
btw, je voeding kan volgens mij nog stukken beter.. 4x magere kwark.. dat is toch echt 3 kwark te weinig.
Heb je de rest gelezen? 's Avonds voor het slapen gaat er een half bakje in met caseineshake...

Sorry dit word je eerste kuur & je denkt laat ik ma gelyk knallen??
Volgens my moet je nog maar es 1 stuk verder inlezen want je komt ni eg slim uit de hoek.
Nee, niet de eerste

MT is ontzettend sterk, nu geloof ik niet dat 5mg echt effectief 5mg MT is maar toch, het is meer dan zat. Wat jij doet is 3 kuren in 6 weken. 60mg winny is een volwaardige kuur 2mg MT is dat en 5mg MT is dat helemaal. En volwaardig is zelfs voor gasten van 100+ kilo en vele kuurtjes achter de rug nog voldoende. Dit kan niet goed zijn voor je lever.

En voor je gaat kuren; leer eerst een squaten en deadlift. Ga daar met 3500+ kcals eens op groeien. Wedden dat je heel hard groeit. De opmerking ik squat niet want ik doe al voetbal is imo een van de meest erge dingen die je kan zeggen op dit forum.
Dan gaan we dit nog maar eens beter uitzoeken. Misschien dat dan de 5mg MT weg blijft. Vond dit gewoon een nogal vreemde dosering aangezien de meeste hier 2 tot 4mg gebruiken vandaar dat ik de 2mg's nog achter de hand heb gehouden. In een ander log wordt hier namelijk zelfs 10mg gebruikt...

Wat betreft squat en deadlift... deze train nu wel maar vroeger niet, misschien niet helemaal duidelijk neergezet. Wat betreft voetbal... zo dacht ik toen.

Waar heb je kwark voor nodig dan? ik eet nooit kwark, eigenlijk ook nooit zuivelproducten.

@TS: als je dan toch wilt kuren zou ik een winny only doen. MT schijnt toch wel echt heftig te zijn. Gezien je verhaal zit je koppie toch al niet helemaal lekker.
Kwark is ook niet per se nodig maar wel handig voor de langzame eiwitten 's nachts. Winny only heb ik aan gedacht maar denk niet daar mijn voldoening uit te halen. Koppie is verder helemaal in orde hoor ;)

Verder hou ik de lopende MT logs eens in de gaten hoe het daar verloopt en dan zie ik wel of hij er bij komt en in welke dosering. Leek mij niet al te toxisch met winny's. De combo 60mg winny met 5mg MT leek mij ook niet zwaarder dan 10mg MT alleen zoals hier op het forum terug te vinden is. Maar goed ik ben geen professor en had het hier ook niet gepost als ik alles al precies wist :)
 
Laat iemand anders je gewoon prikken in je glute en kijk niet. Nergens om bang voor te zijn.
 
Is MT methyltrenbolon ?
jup.

@ TS die 10mg is van een nieuwe batch en is niet 10 mg pure methyltren.....
de oude batch die jij hebt (van 2mg ) is (waarsch) wel pure MT .
 
Laat iemand anders je gewoon prikken in je glute en kijk niet. Nergens om bang voor te zijn.
Ik val al flauw als ik bij iemand zie dat hij geprikt wordt... Wil me hier eerst nog goed op gaan voorbereiden. Heb wel al melanotan 2 aangeschaft, dit wordt in feite mijn angst overwinningsspul. Dit gaan we proberen met 30G in de buik. Als ik dat redt wordt de stap al makkelijker te nemen. Wil tenslotte als ik voor een winny/test kuur ga hcg er in opnemen.

jup.

@ TS die 10mg is van een nieuwe batch en is niet 10 mg pure methyltren.....
de oude batch die jij hebt (van 2mg ) is (waarsch) wel pure MT .
Zoiets dacht ik al, de 2mg zijn inderdaad oude batch en de 5mg is nieuwe. Zal dus beide overeen komen met 2mg per cap lijkt mij. De 10 mg die al hier op het forum worden ingenomen zullen dus ook rond de 4mg pure mt uitkomen?
 
Laatst bewerkt:
Zoiets dacht ik al, de 2mg zijn inderdaad oude batch en de 5mg is nieuwe. Zal dus beide overeen komen met 2mg per cap lijkt mij. De 10 mg die al hier op het forum worden ingenomen zullen dus ook rond de 4mg pure mt uitkomen?
ja zal waarsch zo zijn.

maarja beter pak je wat test prop samen met MT dan de eerste 4-6 weken
 
jup.

@ TS die 10mg is van een nieuwe batch en is niet 10 mg pure methyltren.....
de oude batch die jij hebt (van 2mg ) is (waarsch) wel pure MT .

Die 2mg batch is dus never nooit echt 2mg MT he.
 
Die 2mg batch is dus never nooit echt 2mg MT he.

er staat dan ook (waarsch) , kan nooit helemaal zeker zijn he. kan variëren per cap..
 
Jij hebt ze zeker gemaakt dan:rolleyes:

Moet het eigenlijk aan jou vragen. Jij duwt en slikt alles wat los en vast zit in de illusie dat groter gaat worden. Dus jij kan het weten ;)

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 14:29 ----------

er staat dan ook (waarsch) , kan nooit helemaal zeker zijn he. kan variëren per cap..

Zelfs dan. Voordat MT hier echt bekend werd stond overal op de US boards al dat de doseringen rond de 500-750mcg zitten en mensen die daar overheen gingen kregen serieuze sides. Hier ramt met 2x die 2mg capsule naar binnen en leverwaarden stijgen lichtelijk.
 
Back
Naar boven