MuscleMeat

Vragen over Winstrol!

Bezoekers in dit topic

TurkGladio

Cool Novice
Lid geworden
23 dec 2010
Berichten
36
Waardering
0
Hallo,

Ik ben Yusuf Korkmaz

Ben nu al een tijdje informatie aan het opzoeken over winstrol.
Ik wil eigenlijk een kuur winstrol doen.
Mijn vetpercentage ligt wat te hoog en die wil ik graag omlaag halen en heb verschillende topics gelezen en sommige zeggen dat het helpt om je vet te verliezen en sommige zeggen dat dat gewoon onzin is.
Dit is ook de eerste keer dat ik zoiets wil gebruiken , vandaar dat ik alles perfect wil weten.

Misschien gaan mensen nu zeggen dat ik beter er niet aan kan beginnen, omdat het nog maar mijn eerste post ofzo is.
Maar heb ervaring genoeg en lees altijd veel topics, maar heb nooit een accountje gemaakt, altijd gelezen.


Mijn vragen zijn:
Gaat mij vetpercentage omlaag door Winstrol?
Hoelang moet ik Winstrol gebruiken? 4 of 6 weken miss wel iets anders aan te raden.
Welke nakuur moet ik nemen?


ps ik train ongeveer 5x per week en doe ook ong 5x per week cardio(450cl)

Alvast Bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik ben Yusuf Korkmaz

Ben nu al een tijdje informatie aan het opzoeken over winstrol.
Ik wil eigenlijk een kuur winstrol doen.
Mijn vetpercentage ligt wat te hoog en die wil ik graag omlaag halen en heb verschillende topics gelezen en sommige zeggen dat het helpt om je vet te verliezen en sommige zeggen dat dat gewoon onzin is.
Dit is ook de eerste keer dat ik zoiets wil gebruiken , vandaar dat ik alles perfect wil weten.

Misschien gaan mensen nu zeggen dat ik beter er niet aan kan beginnen, omdat het nog maar mijn eerste post ofzo is.
Maar heb ervaring genoeg en lees altijd veel topics, maar heb nooit een accountje gemaakt, altijd gelezen.


Mijn vragen zijn:
Gaat mij vetpercentage omlaag door Winstrol?
Hoelang moet ik Winstrol gebruiken? 4 of 6 weken miss wel iets anders aan te raden.
Welke nakuur moet ik nemen?


ps ik train ongeveer 5x per week en doe ook ong 5x per week cardio(450cl)

Alvast Bedankt!

Nee hoor anders had je die vragen hier niet hoeven stellen, dan had je het antwoord wel geweten.
Bovendien zit je in de verkeerde sectie, hier http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/ moet je wezen.
Succes!
 
Nee hoor anders had je die vragen hier niet hoeven stellen, dan had je het antwoord wel geweten.
Bovendien zit je in de verkeerde sectie, hier http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/ moet je wezen.
Succes!

Zoals ik al had aangegeven wil ik alles heel goed weten en niet zomaar gaan gebruiken en weet eig wel hoe ik het kan gebruiken maar wil meer een bevestiging.

Sorry, dat ik de topic verkeerd heb geplaatst. Ik heb hem daar nu neer gezet.

Dankjewel
 
Zoals ik al had aangegeven wil ik alles heel goed weten en niet zomaar gaan gebruiken en weet eig wel hoe ik het kan gebruiken maar wil meer een bevestiging.

Sorry, dat ik de topic verkeerd heb geplaatst. Ik heb hem daar nu neer gezet.

Dankjewel

goed zo turk;)
 
Back
Naar boven