AndroidHealthClinic

Vragen test E 500 only (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peterminator

Cool Novice
Lid geworden
15 mrt 2016
Berichten
120
Waardering
51
Lengte
1m84
Massa
84kg
Vetpercentage
11%
Hey groei- vrienden en vriendinnen :D

Ik ben Peter van 29 jaar, ik heb enige medische basiskennis (heb bachelor in de verpleegkunde). ik zou graag een advies willen over mijn tweede kuur. Ja ik ben ook eigenwijs geweest en heb een oral- only gedaan jullie hadden gelijk :dunno:.

Ervaring:
Ik train nu ongeveer zeven jaar.
Ik ben 1.83.
Ik begon ooit op 67kg en 14% lichaamsvet.
Ik ben nu 84,7 kg en ca 12% lichaamsvet. Dat is een schatting, mijn buikspieren zie je, ook als ik niet flex, het kan zomaar 10% of zomaar 14% zijn.

Door twee zeer zware blessures had ik er meer uit kunnen halen voor mijn gevoel. Ik heb mijn schouderblad gescheurd bij een DL, dit komt doordat ik hypermobiel ben en mijn schouder uit de kom ging met 210kg eraan. Een jaar later scheurde ik mijn voorste kruisband en mediale band in de knie.

Ik eet gevarieerd. Maar hier een voorbeeld van een dag van mijn voeding, nu tijdens de cut a 2200kcal. Ik denk dat ik weet wat ik doe (suggesties zijn uiteraard welkom):
Ochtend: Theelepel amandelpasta, schepje whey, handje rood fruit, 100 gram ultra fine oats, 5 mg creatine, water.

Middag: wrap, 100 gram sojabonen, 80 gram kipblokjes, halve avocado, 10 gram jong belegen kaas. Minuut in de magnetron.

Tussendoor: goede, grote salade. Ik probeer eigenlijk alle kleuren te eten, zodat mijn micro’s op orde zijn en aangevuld worden.

Voor het trainen: spinazierisotto 300 gram, biefstuk 200 gram, PAM coconut cookingspray.

Na het trainen en voor het slapen: 250 gram skyr met 5% vet. Handje notenmelagen. Ongezouten.

Supplementen: visolie, multi- vit, zinc en magnesium.

Macro: vet 35%, eiwit tussen 1,6 en 2 gram per kg lichaamsgewicht, koolhydraten aanvullen. Op deze macro verdeling reageert mijn lichaam goed.

Ik train zes dagen in de week, gericht op progressive overload. Hier valt zonder anabolen vast ook nog winst te behalen, maar ik hoop dat jullie in jullie inschatting rekening houden met de zware blessures die ik heb gehad. Oefeningen die pijn doen. Of ervoor zorgen dat ik weer een week niet kan trainen vermijd ik om die reden.
Push, pull, legs, push, pull, legs, rust. Veel compound oefeningen kan ik niet meer uitvoeren door mijn eerdere genoemde, zware blessures. Ik doe vooral ook oefeningen die ik leuk vind. Ik zorg daarbij voor de volgende balans in werksets per week:

Borst: 15 sets.
Rug: 24 sets. Verdeeld over: Trapezius 6 sets Lats 6 sets, midden 12 sets
Bicep: 12 sets
Tricep: 12 sets
Schouder: 15 sets
Benen: 32 sets quads 9 sets, hamstring 9 sets, kuiten 3 sets, Ab/adductor 6 sets. Glutes 3 sets.

En nu wil ik, ondanks dat ik besef dat er naturel nog wel wat te halen valt:
1) 90 kg lichaamsgewicht, vetpercentage zoals nu. Dit betekent + 5 a 6kg VVM erbij. Graag ook voor de lange termijn, zonder nog een keer te moeten kuren.

2) Het volume iets meer focussen op borst, dit is een spiergroep die achterloopt.

Dit wil ik gaan doen door:


1) Tien weken lang tijdens de kuur 400 kcal te eten boven onderhoud a ca. 3000kcal. Tot ik ongeveer 93kg weeg. Dan mag ik na de kuur nog zo’n 3 kg verliezen om het gewenste vetpercentage te finetunen.

2) Dropsets voor borst toe te voegen aan het eind van elke push training als extra werkset en stimulatie tot spiergroei.

Daarvoor wil ik de volgende kuur gaan doen:

1-12 Test E: 500 mg per week verdeeld over twee injecties van 250mg. Elke drie, dan vier dagen zet ik een injectie van 250mg IM.

(vijf dagen rust, ik heb begrepen dat dit een verstandige keuze kan zijn, is dit zo?)

12-15 nolvadex 30 mg ED per os.

Mijn uiteindelijke vragen:

- Ben ik een geschikte kandidaat om te gaan kuren (moreel, ethische buiten beschouwing gelaten)?
- Zijn mijn verwachtingen realistisch?
- Heb ik inderdaad de goede kuur voor ogen, om zo dicht mogelijk bij mijn verwachtingen te komen?
- Is het inderdaad raadzaam de 500mg test te verdelen over twee injecties per week?
- Is het inderdaad raadzaam om vijf dagen rust tussen de laatste dag test en eerste dag nolvadex te houden?
- Kies ik beter voor Clomid ipv Nolvadex? Ik heb de voor en nadelen gelezen of de combinatie, maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.
- Ik zou graag roaccutane 20mg ED mee laten lopen als ik merk dat de acne enorm gaat opvlammen, kan dit zomaar? Wanneer nemen jullie dit?
- Ik zou graag finasteride 5mg ED mee laten lopen als ik merk dat ik enorm last krijg van haaruitval kan dit zomaar? Wanneer nemen jullie dit? Kan dit pro- actief. Genetisch ben ik gedoemd om kaal te worden.

Dit is mijn verhaal, mijn doelen voor de toekomst op het gebied van krachttraining. Wellicht ga ik er een log van maken en foto’s toevoegen bij positieve reacties. Ik hoop op goed onderbouwde reacties. Bedankt voor jullie tijd alvast.

Groet Peter
 
Klopt, ik ging bijna dood.
 
Klopt, ik ging bijna dood.
Echt? Hadden ze toch gelijk!
Ff serieus nou, natuurlijk is alles okay met je lever. Wordt strontziek om konstant de waarschuwingen te moeten aanhoren dat wanneer men een oral kuurtje overweegt het je lever naar de verdommenis helpt.
Ik ga nu slapen maar zal morgen wel ff naar je vragen kijken en die zo goed mogelijk proberen te beantwoorden.
 
Hahaha idem. Dankjewel maat, waardeer ik van je. Slaap lekker 👊🏻
 
Waarom elke 3 en dan 4 dagen? Spreid het lekker regelmatig. Als ik iets geleerd heb is dat regelmaat belangrijkste is, geen schommelingen creëren. Tuurlijk is het “maar een dag” en je mag me een zeikerd vinden, maar alle kleine beetjes helpen.
 
Nolvadex starten 2 weken na laatste test E inject.
 
-Ben ik een geschikte kandidaat om te gaan kuren (moreel, ethische buiten beschouwing gelaten)?
waarom zou je dat niet zijn?

- Zijn mijn verwachtingen realistisch?
Nee, je mag blij zijn als je 3 a 4 kg overhoudt.

- Heb ik inderdaad de goede kuur voor ogen, om zo dicht mogelijk bij mijn verwachtingen te komen?
500 test is een prima beginnerskuur waar je genoeg uit kan halen.

- Is het inderdaad raadzaam de 500mg test te verdelen over twee injecties per week?
Dit kan, niet per se nodig. Ligt eraan hoe gek je bent op prikken. Ikzelf injecteer alles met insulinespuiten, dus max 1 ml per keer. Als je dan verdeelt kan je bijv dinsdagavond en zaterdagochtend prikken. Zit je op E3.5D

- Is het inderdaad raadzaam om vijf dagen rust tussen de laatste dag test en eerste dag nolvadex te houden?
Minstens 2 weken ivm halfwaardetijd van het ester. Bij

- Kies ik beter voor Clomid ipv Nolvadex? Ik heb de voor en nadelen gelezen of de combinatie, maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Maakt weinig uit, zou vooral ff inlezen in hCG. Hier ga je de meeste baad bij hebben.

- Ik zou graag roaccutane 20mg ED mee laten lopen als ik merk dat de acne enorm gaat opvlammen, kan dit zomaar? Wanneer nemen jullie dit?
Ja dit kan gewoon, ik laat het zelf soms meelopen op 20 mg eod wanneer ik merk wat meer puistjes te krijgen

- Ik zou graag finasteride 5mg ED mee laten lopen als ik merk dat ik enorm last krijg van haaruitval kan dit zomaar? Wanneer nemen jullie dit? Kan dit pro- actief. Genetisch ben ik gedoemd om kaal te worden
Als je te veel van je haar houdt, moet je niet kuren imo.
 
Waarom elke 3 en dan 4 dagen? Spreid het lekker regelmatig. Als ik iets geleerd heb is dat regelmaat belangrijkste is, geen schommelingen creëren. Tuurlijk is het “maar een dag” en je mag me een zeikerd vinden, maar alle kleine beetjes helpen.

Zeker geen zeikerd. Het is juist logisch wat je zegt en ik denk bij nader inzien dat je gelijk hebt.


Nolvadex starten 2 weken na laatste test E inject.

Goed dankjewel!


-Ben ik een geschikte kandidaat om te gaan kuren (moreel, ethische buiten beschouwing gelaten)?
waarom zou je dat niet zijn?

- Zijn mijn verwachtingen realistisch?
Nee, je mag blij zijn als je 3 a 4 kg overhoudt.

- Heb ik inderdaad de goede kuur voor ogen, om zo dicht mogelijk bij mijn verwachtingen te komen?
500 test is een prima beginnerskuur waar je genoeg uit kan halen.

- Is het inderdaad raadzaam de 500mg test te verdelen over twee injecties per week?
Dit kan, niet per se nodig. Ligt eraan hoe gek je bent op prikken. Ikzelf injecteer alles met insulinespuiten, dus max 1 ml per keer. Als je dan verdeelt kan je bijv dinsdagavond en zaterdagochtend prikken. Zit je op E3.5D

- Is het inderdaad raadzaam om vijf dagen rust tussen de laatste dag test en eerste dag nolvadex te houden?
Minstens 2 weken ivm halfwaardetijd van het ester. Bij

- Kies ik beter voor Clomid ipv Nolvadex? Ik heb de voor en nadelen gelezen of de combinatie, maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Maakt weinig uit, zou vooral ff inlezen in hCG. Hier ga je de meeste baad bij hebben.

- Ik zou graag roaccutane 20mg ED mee laten lopen als ik merk dat de acne enorm gaat opvlammen, kan dit zomaar? Wanneer nemen jullie dit?
Ja dit kan gewoon, ik laat het zelf soms meelopen op 20 mg eod wanneer ik merk wat meer puistjes te krijgen

- Ik zou graag finasteride 5mg ED mee laten lopen als ik merk dat ik enorm last krijg van haaruitval kan dit zomaar? Wanneer nemen jullie dit? Kan dit pro- actief. Genetisch ben ik gedoemd om kaal te worden
Als je te veel van je haar houdt, moet je niet kuren imo.

Dankjewel voor je uitgebreide antwoord. Ik ga mij verdiepen in het hCG topic. En mijn verwachtingen iets bijstellen 😝.
 
Nou TS, beter dan SP zou ik het niet kunnen uitleggen. Ook ik ben een groot voorstander om HCG tijdens het kuren mee te laten lopen. Dit zorgt ervoor dat je eigen productie niet in zijn geheel op non actief gezet wordt, intratesticulaire test productie blijft gewaarborgd, dit kan veel uitmaken na een kuur. Succes met je keuzes en je doel!
 
Nou TS, beter dan SP zou ik het niet kunnen uitleggen. Ook ik ben een groot voorstander om HCG tijdens het kuren mee laten lopen. Dit zorgt ervoor dat je eigen productie niet in zijn geheel op non actief gezet wordt, intratesticulaire test productie blijft gewaarborgd, dit kan veel uitmaken na een kuur. Succes met je keuzes en je doel!

Thnx voor je reactie. Ik zal eerst nog het een en ander bijleren mbt hCG. Daarna een keuze maken.
 
Sanca Saxon hier mag een slotje op. Ik heb duidelijke antwoorden gekregen waarmee ik verder kan. Bedankt allemaal!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven