AndroidHealthClinic

vragen

Bezoekers in dit topic

skaffalicious

Cool Novice
Lid geworden
10 aug 2014
Berichten
38
Waardering
0
Vetpercentage
13%
Advertentie
Hallo ik heb me vandaag aangeeld op deze site en ik zit egt met n paar belangrijke vragen.

Ik train nu zo'n 4 maanden daarvoor heb ik ook eerst 2 tot 3 maanden getrained maar ben toen 2 maanden gestopt..

Ik ben 18 jaar weeg 80 kilo vetpercentage is rond 12 13%

Mijn trainingschema is:

Maandag: Biceps
Rug
Triceps

Woensdag: kuiten
Buik
Borst

Vrijdag: Biceps
Schouders
Triceps

Zondag: Buik
Benen
Borst
Ik gebruik losse gewichten en apparaten.
Ben meestal 1 tot 1.5 uur in de sportschool.
Zoals je kunt zien train ik mijn bi's trI's borst en buik 2x per week.
Zou ik mijn rug ook 2x moeten trainen?


En deze schema is voor vetverbranden.
Dinsdag

Reverse crunch
Plank
Knee tuck crunches

Zaterdag

Flutter kicks
Mountain climbers
Toe touchers

Deze oefeningen doe ik gewoon thuis.
Ik doe niks aan cardio.
Maar ik ben nu ook van plan na mijn trainingen 20 minuten op de crosstrainer ff vet verbranden.
Eerst trainde ik maar 2 spiergroepen op n dag (de eerste 2 maanden) maar heb er 3 van gemaakt en dat doe ik nu dus 2 maanden.

Ik zie al zeker resultaten en tot nu toe heb ik nooit op mijn voeding gelet.
Dus ik was eigenlijk niet van plan om dat ook te doen.

Maar ik las overal dat het erg belangrijk is dus ben ik begonnen erop te letten

Ik heb n soort van brinta gekocht maar dan met minder koolhydraten n berg kipfilet en magere franse kwark.

Wanneer kan ik deze producten het beste eten ?

Ik neem ook supplementen: pre workout: Musclepharm Assault XT Post: Musclepharm Creatine en musclepharm Combat powder. Voor t slapen ook combat powder.

Hebben jullie tips voor mij wat ik beter zou kunnen doen ofzo of sommige dingen niet nodig zijn?

Of vragen als ik dingen vergeten ben.

Hoop op n antwoord.
 
Welkom!

Met alleen kipfilet en een beetje kwark ga je het niet redden, lees je goed in over hoe je een goed voedingsschema maakt en hou je daar vervolgens ook aan.
Zonde om er lang mee te wachten omdat voeding je gewoon het meeste gaat opleveren.

Succes! :thumbs:
 
Welkom!

Met alleen kipfilet en een beetje kwark ga je het niet redden, lees je goed in over hoe je een goed voedingsschema maakt en hou je daar vervolgens ook aan.
Zonde om er lang mee te wachten omdat voeding je gewoon het meeste gaat opleveren.

Succes! :thumbs:
^^ Dit!
 
Back
Naar boven