Fitness Seller

Belangrijk Nieuws Vragenlijst

Bezoekers in dit topic

K.L.

Novice
Lid geworden
24 nov 2017
Berichten
9
Waardering
3
Hallo iedereen

Ik ben studente voedings- en dieetkunde aan de Katholieke Hogeschool Vives in Brugge.
Vanwege mijn grote interesse in krachtsport ben ik een onderzoek opgestart naar de voeding bij krachtsporters.
Pas jij je voeding aan om je prestaties binnen de krachtsport te verbeteren en ben je bereid mijn vragenlijst in te vullen?
Ik zoek strongman, gewichtheffers, powerlifters en bodybuilders.

Ik zou het enorm appreciëren!

Via onderstaande link kom je op de vragenlijst terecht:
Trainings- en voedingsanamnese bij krachtsporters - Kirsten Lootens

Alvast bedankt!
Mvg,
K.L.
 
Laatst bewerkt:
AlexV DieNase , hebben jullie even tijd ? Er is een klein tekort aan gewichtheffers ;)
 
  • Like
Waarderingen: K.L.
Doe je nog meer anamneses? :eyebrow:

Ik zal hem invullen..

Brotip: gebruik niet je echte naam op websites, iedereen hier weet nu alles van je...
 
  • Like
Waarderingen: K.L.
Doe je nog meer anamneses? :eyebrow:

Ik zal hem invullen..

Brotip: gebruik niet je echte naam op websites, iedereen hier weet nu alles van je...
Alles is ook wel overdreven... Maar in bikini is ze best wel leuk
 
Doe je nog meer anamneses? :eyebrow:

Ik zal hem invullen..

Brotip: gebruik niet je echte naam op websites, iedereen hier weet nu alles van je...

Merci voor het invullen en voor de tip!
Ik vind precies enkel dat je je gebruikersnaam 1 x per jaar kan aanpassen, maar het is wet tegen betaling :p
Dus tis eentje om in m'n achterhoofd te houden in de toekomst :flexbiceps:
 
Vanwaar dat e-mail, naam en achternaam verplicht is terwijl het anoniem verwerkt wordt? Wil het best invullen maar ben niet zo huiverig om deze gegevens te verstrekken aan onbekenden.
 
Merci voor het invullen en voor de tip!
Ik vind precies enkel dat je je gebruikersnaam 1 x per jaar kan aanpassen, maar het is wet tegen betaling :p