Fitness Seller

Belangrijk Nieuws Vragenlijst

Bezoekers in dit topic

K.L.

Novice
Lid geworden
24 nov 2017
Berichten
9
Waardering
3
Hallo iedereen

Ik ben studente voedings- en dieetkunde aan de Katholieke Hogeschool Vives in Brugge.
Vanwege mijn grote interesse in krachtsport ben ik een onderzoek opgestart naar de voeding bij krachtsporters.
Pas jij je voeding aan om je prestaties binnen de krachtsport te verbeteren en ben je bereid mijn vragenlijst in te vullen?
Ik zoek strongman, gewichtheffers, powerlifters en bodybuilders.

Ik zou het enorm appreciëren!

Via onderstaande link kom je op de vragenlijst terecht:
Trainings- en voedingsanamnese bij krachtsporters - Kirsten Lootens

Alvast bedankt!
Mvg,
K.L.
 
Laatst bewerkt:
AlexV DieNase , hebben jullie even tijd ? Er is een klein tekort aan gewichtheffers ;)
 
  • Like
Waarderingen: K.L.
Doe je nog meer anamneses? :eyebrow:

Ik zal hem invullen..

Brotip: gebruik niet je echte naam op websites, iedereen hier weet nu alles van je...
 
  • Like
Waarderingen: K.L.
Doe je nog meer anamneses? :eyebrow:

Ik zal hem invullen..

Brotip: gebruik niet je echte naam op websites, iedereen hier weet nu alles van je...
Alles is ook wel overdreven... Maar in bikini is ze best wel leuk
 
Doe je nog meer anamneses? :eyebrow:

Ik zal hem invullen..

Brotip: gebruik niet je echte naam op websites, iedereen hier weet nu alles van je...

Merci voor het invullen en voor de tip!
Ik vind precies enkel dat je je gebruikersnaam 1 x per jaar kan aanpassen, maar het is wet tegen betaling :p
Dus tis eentje om in m'n achterhoofd te houden in de toekomst :flexbiceps:
 
Vanwaar dat e-mail, naam en achternaam verplicht is terwijl het anoniem verwerkt wordt? Wil het best invullen maar ben niet zo huiverig om deze gegevens te verstrekken aan onbekenden.
 
Merci voor het invullen en voor de tip!
Ik vind precies enkel dat je je gebruikersnaam 1 x per jaar kan aanpassen, maar het is wet tegen betaling :p
Dus tis eentje om in m'n achterhoofd te houden in de toekomst :flexbiceps:

Geen dank, kies een nickname de volgende keer.

Ik heb het ingevuld, best wat lees en denkwerk, gelukkig was het een korte vragenlijst. Succes ermee!
 
  • Like
Waarderingen: K.L.
Merci voor het invullen en voor de tip!
Ik vind precies enkel dat je je gebruikersnaam 1 x per jaar kan aanpassen, maar het is wet tegen betaling :p
Dus tis eentje om in m'n achterhoofd te houden in de toekomst :flexbiceps:
Ik regel het voor je ;)
 
Vanwaar dat e-mail, naam en achternaam verplicht is terwijl het anoniem verwerkt wordt? Wil het best invullen maar ben niet zo huiverig om deze gegevens te verstrekken aan onbekenden.

Dat is omdat er een tombola aan verbonden is. Bij het invullen van de vragenlijst maak je kans op het winnen van twee filmtickets bij Kinepolis en ik zou de winnaar graag op één of andere manier bereiken om de tickets te overhandigen :)
 
Vanwaar dat e-mail, naam en achternaam verplicht is terwijl het anoniem verwerkt wordt? Wil het best invullen maar ben niet zo huiverig om deze gegevens te verstrekken aan onbekenden.
Inderdaad, ik was ook begonnen met invullen maar om nu al je gegevens zomaar door te sturen... Vooral naam en achternaam lijken me toch nutteloos? Die kinepolis tickets kan je gewoon doormailen naar me zonder dat je mijn naam moet weten :)
 
Dat is omdat er een tombola aan verbonden is. Bij het invullen van de vragenlijst maak je kans op het winnen van twee filmtickets bij Kinepolis en ik zou de winnaar graag op één of andere manier bereiken om de tickets te overhandigen :)
Ik hoef die niet te winnen hoor. Je kan ook mensen de optie geven om deel te nemen aan de loting. Moest zelfs opzoeken wat Kinepolis is, nog nooit van gehoord.
 
Ey! Kan ik dan mijn geld nog terugvorderen? Met de verloren interest, dat spreekt voor zich :mad:
Voor iemand met een pas aangemaakt account wordt er soms al eens een uitzondering gemaakt.
 
Ik hoef die niet te winnen hoor. Je kan ook mensen de optie geven om deel te nemen aan de loting. Moest zelfs opzoeken wat Kinepolis is, nog nooit van gehoord.

Dan mag je van mij gerust van mij een fictieve naam en e-mailadres invullen!
 
Ik hoef die niet te winnen hoor. Je kan ook mensen de optie geven om deel te nemen aan de loting. Moest zelfs opzoeken wat Kinepolis is, nog nooit van gehoord.
Haha, hebben jullie die niet in nederland? Slechte incentive op een nederlands bb-forum dan ;)
 
Inderdaad, ik was ook begonnen met invullen maar om nu al je gegevens zomaar door te sturen... Vooral naam en achternaam lijken me toch nutteloos? Die kinepolis tickets kan je gewoon doormailen naar me zonder dat je mijn naam moet weten :)

Dan mag je voor mijn part een fictieve naam invullen!
 
Haha, hebben jullie die niet in nederland? Slechte incentive op een nederlands bb-forum dan ;)
Haha, zo te zien wel hoor. Maar niet bij mij in de buurt. Hier zit het vol met Pathé.
 
Back
Naar boven