XXL Nutrition

vrede op aarde! (te beginnen met dit forum) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

builderB

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
11 apr 2005
Berichten
13.868
Waardering
99
Oke mensen het gehannes tussen PL en BB begint me onderhand de strot uit te hangen. het zijn beide volwaardige sporten die veel gelijkenissen hebben en veel verschillen. Maar moet dat nu een reden zijn om constant maar op elkaar te blijven zieken. Ik heb zelf ook wel wat op m'n kerfstok staan in de ogen van sommigen, maar wil daar een punt achter zetten. Daarom dit topic.

Mijn oproep aan iedereen:

Ben je ook zo ziek van het nutteloze geruzie? Plaats hieronder dan je naam. Daarmee geef je aan dat je als BB'er of PL'er je verre gaat houden van enig gezeik op de mensen in de andere tak van sport. We willen allemaal met zware gewichten gooien, laten we het daarbij houden, scheldwoorden zijn beneden ons niveau, verhogen de cortisol niveaus en brengen ons in catabole toestand. Ik doel ook op het 'grappige' gedoe, dit ontaard toch vaak in flames. laten we in plaats van elkaar te bekritiseren van elkaar gaan leren! Dan worden we allemaal nog veel groter en sterker!

doe het als volgt:
Ik ........... (je naam of nick hier) zal hierbij niet meer lopen ouwehoeren over BB of PL en iedereen in z'n waarde laten, mijn doel is groot worden in wat ik doe, niet anderen kleineren!
 
Laatst bewerkt:
dude volgens mij is dat allemaal maar voot te geinen .

boogie i love jou :kiss:
 
Ik builderB zal hierbij niet meer lopen ouwehoeren over BB of PL en iedereen in z'n waarde laten, mijn doel is groot worden in wat ik doe, niet anderen kleineren!
 
koetje zei:
dude volgens mij is dat allemaal maar voot te geinen .

boogie i love jou :kiss:

kan me nie bommen, ik heb dr genoeg van. De geintjes ontaarden me te vaak in gezeur. k wil nu eindelijk wel eens een keer ergens komen waar mensen elkaar in hun waarde laten.
 
builderB zei:
kan me nie bommen, ik heb dr genoeg van. De geintjes ontaarden me te vaak in gezeur. k wil nu eindelijk wel eens een keer ergens komen waar mensen elkaar in hun waarde laten.


ach bekijk het niet zo serieus

het is plagen en dat is soms vermaeckelijk :)

dat zou het forum supersaai maken als een geintje niet meer kan of mag
 
Gaan we hier ook van die polsbandjes van krijgen?
 
zo'n idee kan natuurlijk alleen van een BB'er komen ;)
 
Var zei:
Gaan we hier ook van die polsbandjes van krijgen?

leuk idee! :D

geintjes zijn leuk, maar grappen maken over de weg die mensen bewandelen valt gewoon te vaak in verkeerde aarde. Vandaar dit idee...
je hoeft het niet te doen hoor, was alleen benieuwd naar de bereidwilligheid van mensen om dit forum (nog) wat gezelliger te maken...

ik wend me graag tot een sig die ik hier voorbij zag komen

de mensheid zal pas verbeteren als we bereid zijn na te denken over de dingen die we onzin vinden
 
Laatst bewerkt:
Ach man, zeur niet zo :P Je weet net zo goed als ik dat BB'er en PL'ers elkaar voor de gein bestoken. We hebben eigenlijk in principe allebei wel respect voor wat de ander doet, omdat dat even zwaar is.
 
ik heb nooit echt bb lopen dissen, maar heb zo de indruk dat de meerderheid het toch gaan minimaliseren om zodoende later toch nog te kunnen herbeginnen :)
 
de eerste stap moet ergens gezet worden, zou het echt zo moeilijk zijn???

kijk maar naar de post die PL'ers toch....

viel ook niet bepaald in goede aarde...
 
builderb is lieV
 
Ik Iguana zal hierbij constant lopen ouwehoeren PL en schralre ectos en niemand in z'n waarde laten, mijn doel is groot worden , en anderen zullen me mn reet roesten.
__________________
 
Powerlifter:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bodybuilder:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Geintje, geintje....
Iedereen weet nu zo langzamerhand wel dat dit een grapje is, net zoals Belgen en Hollanders en Canadezen en Amerikanen.
 
De PLers en BBers zitten gewoon te geinen met elkaar, niks aan de hand imo.
 
ja maar op dit forum leven ze samen. itt tot de belgen en nederlanders in hun land. (gaan overigens goed samen op dit forum :D)
 
huckfinn zei:
Powerlifter:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bodybuilder:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


.


ook een powerlifter :eek: [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
huckfinn zei:
Powerlifter:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bodybuilder:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


:roflol:

PL

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

BB
clay-a%20bowl%20of%20rice%201.jpg


Anyway, volgens mij kan iedereen hier best goed met elkaar opschieten, soms komt er een opmerking van 1 kant, wat een hele discussie op gang blaast, maar een goeie discussie zo nu en dan houd het leven erin. Daarnaast betwijfel ik of PLers en BBers elkaar de hersenen gaan inslaan bij de BBQ over een tijdje....
 
Var zei:
:roflol:

PL

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

BB
clay-a%20bowl%20of%20rice%201.jpg


Anyway, volgens mij kan iedereen hier best goed met elkaar opschieten, soms komt er een opmerking van 1 kant, wat een hele discussie op gang blaast, maar een goeie discussie zo nu en dan houd het leven erin. Daarnaast betwijfel ik of PLers en BBers elkaar de hersenen gaan inslaan bij de BBQ over een tijdje....
Ach welnee man, dat gebeurt toch niet :) Waarschijnlijk gaan de PL'ers laten zien hoeveel ze kunnen vreten en dan de BB'ers uitlachen ;) :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven