Fitness Seller

vrede op aarde! (te beginnen met dit forum) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik hou van mensen ongeacht hun ras (PL-er / BB-er)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ali-G-Respect.gif
 
benchMarc zei:
Ach man, zeur niet zo :P Je weet net zo goed als ik dat BB'er en PL'ers elkaar voor de gein bestoken. We hebben eigenlijk in principe allebei wel respect voor wat de ander doet, omdat dat even zwaar is.

Ja man het is zo'n hardcore clubjes gestook dat zie je bij alle extreme dingen. In het leger bijv zeiken speciale regimenten elkaar ook gruwelijk af en de standaard miersoldaatjes doen dat niet omdat ze zich niet kunnen onderscheiden en in de massa opgaan. En toch hebben ze respect voor elkaar.

Ik zie het als uiting van zelfrespect en verbondenheid met je activiteit en eigen identiteit, een mate van rivaliteit die beide partijen stiekem toch inspireert zich te verbeteren terwijl er als het er om (feiten) draait wel degelijk erkenning is voor elkaars kwaliteiten. :)
 
Ik heb zeker weer een hoop gemist...,gebeurt wel vaker geloof ik. :D

Ik heb voor iedereen respect;of je nou tenniser of BBer of weet ik veel wat bent.
 
Ik heb voor iedereen respect. Iedereen is anders en streeft andere doelen na, zal wel een saaie wereld zijn als iedereen hetzelfde doet. Het gaat erom dat je lekker voelt wat je doet BB of PL. :)
 
Valt mij reuze mee met geruzie. Volgens mij is er totaal geen ruzie. Helaas zitten we achter onze PC en zeggen we gewoon wat we denken. Hier en daar wat kritiek zal men niet slechter op worden, maar in tegendeel. En omdat deze twee sporten vlak naast elkaar liggen is het goed om de verschillen en overeenkomsten extra te benadrukken voor de nieuwe members hier.
 
lol, wat een draad. :roflol:
 
RESPECT TO ALL!

(behalve voor die maffe bodybuilders!) :P
 
Azrael zei:
RESPECT TO ALL!

(behalve voor die maffe bodybuilders!) :P
Ja idd, die roze-string-dragende-met-lucht-opgepompte... ach nevermind. :o
Je neemt het allemaal te serieus builderB, dbb zit gewoon vol grapjurken.
En benchMarc, vreetfestijn, toll!!! :D
 
Het is net als broer en zus (pl'er is de zus :D j/k), veel ruzie maar als het erop aan komt strijden ze voor mekaar.
Dus niet zeuren mensen :)
 
het geinen boeit me niet, maar ik krijg wel in de gaten dat bepaalde mensen het echt niet leuk meer vinden.. dat is wel wat minder. ik heb respect voor iedereen die zich inzet voor een sport.
 
het wederzijdse respect vind ik vanzelfsprekend.
de grappen zijn er zo lang ik me kan herinneren, en blijven natuurlijk erg flauw.
 
Testo zei:
Ik heb zeker weer een hoop gemist...,gebeurt wel vaker geloof ik. :D

Ik heb voor iedereen respect;of je nou tenniser of BBer of weet ik veel wat bent.


hmm dus zelfs ook voor k*tte SCHRALE beachboy ecto's?? :eek:
 
tswhey zei:
hmm dus zelfs ook voor k*tte SCHRALE beachboy ecto's?? :eek:

als ze serieus bezig zijn: wel.
Als ze lopen te k*tten: niet.
 
op een forum vol mensen die 100% voor hun sport gaan moet al eens een geintje kunnen vallen. of je nu BB'er, PL'er, ecto, endo of oma bent, wat maakt het uit.
 
KaLe zei:
het geinen boeit me niet, maar ik krijg wel in de gaten dat bepaalde mensen het echt niet leuk meer vinden.. dat is wel wat minder. ik heb respect voor iedereen die zich inzet voor een sport.

daar ging het mij dus ook om. te vaak ontaardde iets dergelijks in oeverloos gezever. Ook ik heb daar mijn steentje aan bijgedragen, dat geef ik toe, maar een mensen kan nu eenmaal leren.

Kijk zon PM van de mods over het beleid mbt tot de serieusheid op het board is natuurlijk erg leuk enzo, maar net als in de politiek is het 50% wat ze bedenken in 'aan de top' en 50% wat 'het volk' er mee doet. Als je een dom en lui volk onder je hebt wordt het nooit wat. Ik heb verdomd veel geleerd hier en hard kunnen lachen en zou dat graag zo houden. Ik zou bijna zeggen dat dbb.com me aan het hart gaat, omdat ik hier weet dat wat ik doe eens niet bekritiseerd word of afgedaan als patserigheid. Als dan binnen het forum wel zulke dingen gebeuren vind ik dat gewoon k*t.
Stond er in de betreffende PM niet ook dat men bang was door het gezeik op elkaar er mensen met veel kennis weg zouden gaan?? Het werd vanuit de members ook maar eens tijd werd om iets te ondernemen imo.
Ik heb heus niet het idee gehad om een grootste vredesbeweging op te zetten (dat was natuurlijk wel mooi geweest), maar nadenken over waar je mee bezig bent moeten we allemaal.

Let's all show some respect! En ik heb de indruk dat na deze thread mensen er al wel een beetje over na zijn gaan denken, gezien de verschillende posts die ik heb gelezen in bepaalde topics. :thumbs:
 
Ik vindt dat op een gegeven moment een geintje moet stoppen, en dat er niet nog tig dagen lang over doorgezeurt moet worden. veder behandel elkaar met respekt !!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven