MuscleMeat

vrede op aarde! (te beginnen met dit forum) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
builderB zei:
het gehannes tussen PL en BB

Ik merk er nauwelijks iets van.
Als je je er aan stoort, dan bekijk sommige threads gewoon niet meer.

Gun andere mensen hun geintjes en heb door dat het allemaal niet serieus bedoelt is.
 
Precies! Ik word doodziek van het gezeik van die bodybuilders! Het moet maar eens ophouden! :D
 
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap waar mensen zich niet druk over kunnen maken.;)
Al die geintjes zijn gewoon lol dat gebeurd als mensen met elkaar op een forum zitten nu zijn het deze groepen anders bedenken we wel wat anders zo is het altijd geweest en zo zal het altijd blijven..
Mensen die niet tegen dit soort geintjes kunnen vind ik persoonlijk nogal zielig onzeker en te serieus..
Wees es relaxed allemaal jullie nemen alles te serieus...........
 
Ik vind al dat geflame ook nergens voor nodig..
 
geloof me, ik houd echt wel van een geintje jongens en ergens maakt het me niet zoveel uit, maar de laatste tijd kan ik me er gewoon aan ergeren dat mensen niet meer weten wanneer een geintje genoeg is.
Is het nu zo fukkin moeilijk? ook door de mods is onderschreven dat het geflame en 'gelol' op elkaar op dbb.com soms de spuigaten uitloopt. er is goddome zelfs een nieuw beleid aan ontsproten...
 
Rustig aan BuilderB, de zon schijnt. Als een geintje uit de hand loopt grijpen wij echt wel in.
 
in orde EricR :D
just trying, just trying....
hehe die zon kan ik weinig van genieten, ben bezig met stagewerkplan voor september...
 
maak je niet druk. Meestal lost het zich vanzelf op en anders springt er een mod in ;)
 
Ik MonsterStrength zal hierbij niet meer lopen ouwehoeren over BB of PL en iedereen in z'n waarde laten, mijn doel is sterk worden in wat ik doe, niet anderen kleineren!

ipv te lopen ouwe hoeren zouden jullie beter doen wat jullie gevraagd wordt door de TS ;)
 
ik heb liever wel dat jij mij kleineert MonsterKracht, dat windt mij namelijk erg op!
 
Boogie, heb jij nou een kleine Hitler op je avatar?
 
nee tis een communist met een negerin barbapapa
maar als het snorretje je stoort kan ik dat wel wegtoveren
 
Nee mij stoort het niet. En die rechterhand in de lucht ook niet..
 
ik heb al een plan, wacht maar
 
Stormloop aanmeldingsactie
 
yupz, was te verwachten...
 
Brutez zei:
Nee mij stoort het niet. En die rechterhand in de lucht ook niet..

:roflol: :roflol:

Eeeeeigenlijk zijn diegenen die zich het eerst storen aan pesterijen gewoon een beetje weak in de bol. :D
Er worden door bepaalde personen onderling ook pesterijen uitgespeeld vol steekjes en plaagstoten daar miept ook zelden iemand over. Als je dan ook meteen begon te janken was direct ook de spontaniteit van het board weg. Zo gáát dat nu eenmaal wanneer er een groep mensen samenklont. Doet er niet toe waar dat is.

Maar uit begrip en medeleven met de gekrenkten, en uit overweging van het kennisverlies aangekaart door de mods zullen we dan maar vrind'lijck het PM'etje opvolgen :thumbup:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven