MuscleMeat

vrede op aarde! (te beginnen met dit forum) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
MonsterStrength zei:
Just you and me B, just you and me .... :(

k begin het ook te vrezen...

maar als er al één mee doet ben ik al dik tevreden en gezien het feit dat het een 17 jarige PL'er is met een GIGANTISCH totaal, ben ik tevreden :D
 
builderB zei:
k begin het ook te vrezen...

maar als er al één mee doet ben ik al dik tevreden en gezien het feit dat het een 17 jarige PL'er is met een GIGANTISCH totaal, ben ik tevreden :D

Nu ja, gigantisch precies ....
 
Ik, Stixxx, zal hierbij niet meer lopen ouwehoeren over BB of PL en iedereen in z'n waarde laten, mijn doel is groot te worden in wat ik doe, en zal proberen geen anderen te kleineren. Wie dat wel doet krijgt van mijn een anale vernedering met een paardendildo! muhahaha
 
Wat mij ook opvalt is dat degene die mauwen dat het niet leuk meer is xopx zelf de confrontatie zoeken door nekloze kale mannen met eierhoofden te plaatsen:)
 
Iguana zei:
Wat mij ook opvalt is dat degene die mauwen dat het niet leuk meer is xopx zelf de confrontatie zoeken door nekloze kale mannen met eierhoofden te plaatsen:)

:roflol: :roflol:

Scherp iggiemans, zeer scherp :o
 
Iguana zei:
Wat mij ook opvalt is dat degene die mauwen dat het niet leuk meer is xopx zelf de confrontatie zoeken door nekloze kale mannen met eierhoofden te plaatsen:)

Euhm TS nu is builderB, diegenen van die thread die jij bedoeld is Roxxe ...
 
Oh kan best ik vond het slechts een leuke grap;)
 
Ik MonsterGirl zal hierbij niet meer lopen ouwehoeren over BB of PL en iedereen in z'n waarde laten, mijn doel is groot worden in wat ik doe, niet anderen kleineren!

Wat dom is voor de ene, is belangrijk voor de andere... Je moet dus wat respect tonen voor diegenen die de geintjes té vinden. Ikzelf zal nu op mijn woorden letten in het vervolg nu ik weet dat er sommigen zijn die die geintjes serieus opnemen en zelfs "gekwetst" zijn erdoor (wat ben ik toch naïef).
Maar tussen PL-ers en BB-ers zal er altijd een kloof blijven, hoe goed hun sporten ook op elkaar lijken, ze zijn nog altijd heel verschillend.
 
There’s a place in
Your heart
And I know that it is love
And this place could
Be much
Brighter than tomorrow
And if you really try
You’ll find there’s no need
To cry
In this place you’ll feel
There’s no hurt or sorrow

There are ways
To get there
If you care enough
For the living
Make a little space
Make a better place...

Heal the world
Make it a better place
For you and for me
And the entire human race
There are people dying
If you care enough
For the living
Make a better place
For you and for me

la..la...la..la..la..la...
 
Dat is een waardig liedje om deze thread mee af te sluiten, een chanson van de hand van een ware kindervriend...
 
boogie zei:
Dat is een waardig liedje om deze thread mee af te sluiten, een chanson van de hand van een ware kindervriend...
die is vrijgesproken:cool:
 
ik firedsoul zal hierbij niet meer lopen ouwehoeren over BB of PL en iedereen in z'n waarde laten, mijn doel is groot worden in wat ik doe, niet anderen kleineren!
 
right on!

goede zaak Monstergirl en Firedsoul!
 
builderB zei:
right on!

goede zaak Monstergirl en Firedsoul!

no problem.... sommige mensen moet maar eens volwassen worden hier.
 
Geef jezelf nu maar een schouderklop!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven